Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Montys Wintertuintje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Montys Wintertuintje

    668 ste......... Weedjewel
    (nu inmiddels )
    Last edited by Weedjewel; 3 November 2011, 22:20.

    Comment


      #77
      Re: Montys Wintertuintje

      gluurder

      Comment


        #78
        Re: Montys Wintertuintje

        veel die gluuren zie ik maar weinig zeggen weer wat

        gaat inderdaat weer snel daar en ziet er weer mooi groen uit
        dat belooft weer wat

        we blijfen mee gluuren
        Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
        laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

        Comment


          #79
          Re: Montys Wintertuintje

          CIMG5280.JPGHigh again,

          alles na de top op node 3 en 4 is weer opgang. de 3 takter heb ik de fanbladeren van naar onder gebogen om meer licht aan de 3 nieuwe toppen en de 3 van de ondergelegen top te laten komen. Alle 6 staan nu vol int licht, . Alles blijft mooi klein maar ik moet er een paar uittrekken.edoch de voorbloei komt eraan en ik wacht dit op de gaslantaarn af. dat groene bolletje naast die twee groene piekjes is de beginnende voorbloei. spannend, duim voor me mee.







          CIMG5211.jpgCIMG5225.jpgCIMG5227.jpgCIMG5232.jpgCIMG5236.jpgCIMG5249.jpgCIMG5257.jpgCIMG5253.jpgCIMG5262.jpgow en ff of toppic ik heb van me polm olie gemaakt . Jaj ja ik hoor al de agumenten maar das HD . Ik vind van niet ik rook mijn cannabedoiden in diverse vormen of dat nu via de wiet roken is hash of olie uiteindelijk doen de zelfde stofjes hun werkin mijn brein.Chemisch gezien doe ik niks anders dan het minder schadelijk maken doordat ik op deze manier minder plantmateriaal rook. butaan extractie is niet de schoonste manier dat moet gezegd wrorden maar ik vind goed zo.

          voor ik het vergeet ik had nog plak in me kleine tentje en heb er 5 af loweyders 1 in gezet
          gewoon omdat ik plaats had
          en nog wel ff bezig ben met toppen en ja planten eruitgooienCIMG5265.jpg
          Attached Files

          Comment


            #80
            Re: Montys Wintertuintje

            Lijkt op caramel gast toffee nais gozer!!
            Ziet er wel gevaarlijk uit ghehehe pas op voor steekvlammen

            Laat wel ff weten wat je er van vond.
            Eens een paffer, altijd een paffer........

            Comment


              #81
              Re: Montys Wintertuintje

              Monty's Chew
              sigpic

              Comment


                #82
                Re: Montys Wintertuintje

                Leuk Monty, die polm-olie

                Dat zal waarschijnlijk kloppen geven

                Comment


                  #83
                  Re: Montys Wintertuintje

                  kijk mont dat is goeie shit zie je niet veel meer olie.dat het je mag smaken cheers.

                  Comment


                    #84
                    Re: Montys Wintertuintje

                    Oorspronkelijk geplaatst door Paffy View Post
                    Lijkt op caramel gast toffee nais gozer!!
                    Ziet er wel gevaarlijk uit ghehehe pas op voor steekvlammen

                    Laat wel ff weten wat je er van vond.
                    Ik strijk af en toe een heel klein beetje op mijn shaggie. Heel klein beetje want het is erg sterk spul, ghihihi. Ben er dus zuinig. Het geeft na enkeleseconde meteen een flinke cerebrale High en klink wag en een meer body stoned zijn. De Top van het effect word snel bereikt maar duurt niet zo heel lang. Best wel lekker zo af en toe als extratje over je joint maar dan word wel heel sterk allemaal en slaap ik doorgaans na een halve olie jonko ghehe.


                    GRtz

                    Comment


                      #85
                      Re: Montys Wintertuintje

                      Ziet er lekker uit monty de HD van je , lijkt idd op caramel wat net uit de pan komt...lol

                      Maar je planten gaan goed op die hydro voeding zie ik, zullen ze zeker wel lekker vinden op die voedingloze aarde. Mar kijk wel uit, want je heb nog wel steeds je buffer in je aarde zitten.

                      Succes hoef ik je niet te wensen...maar wel veel plezier verder!!! Ben echt super benieuwd naar die colombia-na.

                      Grtz

                      Comment


                        #86
                        Re: Montys Wintertuintje

                        CIMG5316.jpgCIMG5323.jpgHigh again,

                        Het roedel is flink opgeschoten de afgelopen twee dagen. Ze stonden wel erg droog na mijn afwezigheid maar ach worden ze sterk van. Ik moet zeggen dat ik echt heel positief over het gaslantaarnschema ben. De plantjes zijn helemaal niet erg gestrekt, ik had dit wel verwacht maar dit blijft dus uit.
                        Ik heb ze allemaal nu voor een tweede keer getopt. Ik laat de gaslantaarn nog even opstaan tot deze top goed hersteld is en ze weer op gang zijn en dan gaan we over op 12/12. Ik ben zeer benieuwd hoelang de overgangsperiode van de groei naar de zichtbare bloei gaat duren. De vermeende opkomende voorbloei is toch nog uitgebleven. Het groene knobbeltje daarvan ik dacht dat dat de eerste aanzet tot het maken van voorbloei was bleek later zoon groene knobbel te zijn geworden die de uitloper uit de oksel en het fanblad verstevigd.






                        CIMG5310.JPGDe stammetjes zijn mooi compact gebleven en dikken lekker aan, ze zijn reeds zo dik als mijn pink.
                        Zojuist dus weer even een douchebeurt gehad en de lamp hangt dus nu weer hoog tot ze droog zijn en dan mogen ze weer knallen.

                        CIMG5313.jpgDe, meteen in de growmix gepote, niet voor gekiemde lowryderkes laten zich nog niet zien maar dat had ik ook nog niet verwacht dat zal nog wel een paar dagen duren.

                        Mijn veelkleurig Aziatisch lieve heerbeestje is er ook nog steeds, hihi


















                        Grtz

                        Comment


                          #87
                          Re: Montys Wintertuintje

                          Ziet er mooi uit!

                          Comment


                            #88
                            Re: Montys Wintertuintje

                            CIMG5326.jpgCIMG5331.jpgHigh again, daar zijn we weer met een korte update.

                            De bende gaat nu op full power. De lengtegroei van de nodes is nu wel begonnen. De plantjes recht onder de lamp hebben een behoorlijke voorsprong genomen op de rest. Dit waren ook de vitaalste twee vanaf het begin. De tweede top is inmiddels mooi genezen en ze zijn weer volop aan' t uitlopen en aan't vertakken. De drietakter maakt nog steeds, ook na de tweede top, 3 fanbladen en vertakkingen aan op de node. Die heeft nu dus 9 hoofdtoppen, de rest 4. De stammetjes worden mooi stevig en dikken behoorlijk aan elke dag.
                            CIMG5337.jpgCIMG5330.jpg

                            CIMG5333.jpgCIMG5329.jpgOmdat ik nog genoeg plaats had naast de overvolle bak, ghehehe, heb ik nog 5 lowrydertjes # 1 gepoot, gewoon voor de fun, die liften dus mee op het lichtschema van de jamaica's/colombia's. Verwacht er niet veel van maar waarom er niks zetten als er plek is. Ze krijgen nu enkel wat licht vanaf de zijkant. Komend weekend gaat de gaslantaarn uit en gaan we over op 12/12 dan zal ik er ook een tweede 250 wat hps bij hangen. De HPI komt dan boven de lowrydertjes en de hps boven de jamaicas / colombia's. Deze krijgen dan ook nog wat blauw af van opzij. Zodra de eerste echte ware zichtbare bloei in de toppen komt dan word die HPI bulp verwisseld voor een HPS bulp. Dan hangt er dus 2 x 250 HPS. In week 3 en 4 van de bloei worden deze dan vervangen door een 600 wat HPS 2000Kelvin op 21,36/12. Week 5 t/m 10 van de bloei gaan we dan weer terug op 12/12 en dan elke weer een uurtje korter licht en langere nacht. Week 6 dus 11/13, week7 - 10/14, week 8 - 9/15, week 9 - 8/16, week 10 gaan ze dan 3 tot 5 dagen donker (blancheren). Tenminste dat is't plan. Verder niet veel bijzonderheden. Ow ja mijn vriendje zit er ook nog steeds is wel altijd even zoeken waar ie nu weer zit. Als de lamp aangaat komt hijof zij tevoorschijn en gaat lekker zonnen. In het donker verstopt hij zich een beetje onder wat bladeren, hihi

                            GrtzCIMG5336.JPGCIMG5335.jpg
                            Last edited by monty; 9 November 2011, 22:11.

                            Comment


                              #89
                              Re: Montys Wintertuintje

                              Hoi Monty,

                              Waarom zet je de planten in week 3 van de bloei op 21/12 en week 4 op 36/12 ? Ik ben in feite nog maar een beginner en snap dit niet zo goed .
                              Of heb ik dit verkeerd gelezen ?

                              later...
                              Led's grow !

                              Comment


                                #90
                                Re: Montys Wintertuintje

                                Ik zet ze dan op 21uur en 36 minuten licht en 12 uur donker. Ik crieer zo dan 5 gesimuleerde nachten op 7 dagen. Ze blijven in bloei omdat ze 12 uur donker blijven ervaren maar ik kan ze in de tijd dat de bloei volop aant ontwikkelen is dan meer licht geven. Licht is gewicht!

                                zie post #1 voor meer uitleg.

                                Comment

                                Bezig...
                                X