Speciale lotto voor 420 Members
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
-
Comment
-
Re: Speciale lotto voor 420 Members
Succes Ballin
Comment
-
Bedankt, jij ook succes natuurlijk!
Comment
-
Op de lotto pagina bij de rest van de lotto's.Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nlComment
-
Hey, heb ik het misschien niet goed begrepen? Ik heb namelijk even zitten zoeken, en kan "speciale lotto" niet vinden. Wel een andere lotto, waar geen maand bij zit.
Is dit em?
If so, trekking op 20 mei en niet 20 april? En anders zie ik em dus niet... (ps, het is 20 april geweest! ^^)Still learning... Respect, ook voor de mensen die tegen beter weten in hun eigen koers trekken.Comment
-
Veel gestelde vragen over het forum
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nlComment
-
Ben ik te laat? heb je mailtje gestuurd
Comment
-
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd !Comment
-
Binnenkort weer een nieuwe 420Lotto. Nieuwe ronde nieuwe kansen!Veel gestelde vragen over het forum
-
Wanneer is de trekking?
Comment
-
15th October 2015,
doe het wel of niet, zo half is ook niks.
Comment
-
Klopt, bedankt voor de reminder.. het is er de laatste tijd niet van gekomen. Ik ben inmiddels verhuisd en ver klaar met de verbouwing.
Ik ga nu eerst de maandelijkse lotto instellen, daarna zal ik een nieuwe lotto voor 420members aanmaken!Veel gestelde vragen over het forum

.

Comment