Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trimbos waarschuwd voor vervuilde wiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Trimbos waarschuwd voor vervuilde wiet

    Korting op 420shop
    De monsters zijn aangeschaft via zowel het illegale circuit als via coffeeshops. Aan het uiterlijk kan niet worden gezien of het om vervuilde hasj of wiet gaat.

    MDMB-4en-PINACA is een Nieuwe Psychoactieve Stof die werkt op hetzelfde mechanisme als THC. Echter, deze synthetische stof heeft een vele malen sterker en langduriger werking dan THC. Het risico op ernstige bijwerkingen is dan ook groot, zelfs bij inname van kleine hoeveelheden. Er zijn in het buitenland incidenten gemeld met dodelijke afloop. In Nederland hebben dergelijke incidenten zich voor zover bekend tot nu toe niet voor gedaan. Wel worden zoals gezegd ernstige bijwerkingen gemeld. Op 18 december jl. heeft de staatssecretaris van VWS daarom besloten een waarschuwingsmelding af te geven via de zogeheten Red Alert Procedure.

    Wat kunt u voor ons hierin verder betekenen?www.drugsredalert.nllsmit-rigter@trimbos.nl
    www.trimbos.nl
    Da Costakade 45 - 3521 VS Utrecht
    Postbus 725 - 3500 AS Utrecht

    Bijlage 1. Trimbos.nl | Vervuilde hasj en wiet in omloopwww.drugs-test.nl. Consumenten van cannabis of andere drugs kunnen de Red Alert app downloaden zodat ze direct op de hoogte gehouden worden van de laatste ontwikkelingen op het gebied van diverse extra riskante drugs.
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Er gaat niets boven eigen kweek
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Tegenwoordig koop je vaak
      troep je kan het beter zelf maken dan weet je
      wat je hebt, en geen troep van een ander .Ik kom
      nergens meer om te kopen.............

    #3
    Viesbah! Wij zuiderlingen zijn toch niet welkom.momenteel. we kweken zelf wel wat moois.

    Voor zaad kun je terecht op 420shop.nl

    Comment


      #4
      Dit dus, 2 weken geleden zakje op straat gehaald en tot de conclusie gekomen dat het geen zuivere koffie was, ik durf niet te zeggen of dit bovenstaande wiet is maar er was zeker iets mis mee.

      Het werd mij verkocht als een pp, het ,zag er niet verdacht uit en rook heel sterk, na het eerste jointje dacht ik dit is wel een HELE sterke pp, halverwege de 2e heb ik mijn hele maaginhoud uitgespuugd. Eerst dacht ik nog dat het aan mij lag, slecht gegeten of iets maar 2 vrienden hebben t ook gerookt 1 werd misselijk en de ander ging out.

      Helaas had ik 10 gram in eens gekocht en kon ik het niet weggooien (iets met crisis en noodzaak) dus heb ik het gemixt met gruis waardoor het nog enigszins te roken was.

      Inmiddels is de zak op, GELUKKIG en ook.iets minder crisis dus voor mij is het goed gekomen. Degene die het mij verkocht heeft is minder blij want die verdient geen stuiver meer aan mij.

      Het is dat ik hem al 10 jaar ken en niet 100 % zeker weet of die wist dat er iets mis mee was anders was het nog slechter met hem afgelopen
      mensen die willens en wetens zulke troep verkopen mogen wat mij betreft heel hard aangepakt worden.
      De Bloemen Van Bri

      Comment


      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Serieus iets waar je zo ziek van word dat je moet kotsen en beroerd word ga je toch op roken om dat je crisis heb????????????????? kak ma hoe zo verslaaf

      • Italbri
        Italbri commented
        Editing a comment
        je heb helemaal gelijk hoor, ik vond het ook echt zwak dat ik het niet kon weggooien.. gelukkig niks aan of van over gehouden.

      #5
      Daar hadden we toch al een topic van?

      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mbos-instituut
      Veel gestelde vragen over het forum
      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL
      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

      Comment

      Bezig...
      X