Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops in Amsterdam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Coffeeshops in Amsterdam

    ik kom 1x per maand in amsterdam om heel de dag lekker in coffeeshop te chillen,ik woon zelf in capelle aan den IJssel maar in amsterdam heb ik het altijd prima naar mijn zin. Welke coffeeshop kun je me aanraden in mijn geval,waar ze goede wiet verkopen en waar je lekker ken chilluh?

    Comment


      #17
      Re: Coffeeshops in Amsterdam

      ik denk de bulldog of the greenhouse
      Schutto In tha house

      Comment


        #18
        Re: Coffeeshops in Amsterdam

        De Dampkring vind ik ook heel leuk, klein en weinig zitplaatsen, maar de mensen zijn er erg vriendelijk en behulpzaam, en de kat Bowie is ook grappig, dat beest ligt daar heel de dag zo stoned als een garnaal op 1 van de toch wel schaarse zitplaatsen te chillen, als je ze streelt kijkt ze zelfs niet eens op van wie ze de streeltjes krijgt, ze zal het wel al gewoon zijn denk ik.

        Maar da's precies typisch voor de Amsterdamse katten, overal zie je katten chillen, in winkeltjes en cafe's, en als je ze streelt kijken ze amper op, echt een kattenstad Amsterdam, en absoluut mijn meest favoriete stad aller tijden, I love Amsterdam!

        De Amnesia is ook heel leuk om te zitten, een beetje een lounge-achtige coffeeshop met paarse sfeerverlichting die vanachter de toog door een soort zijde schijnt wat een mooi effect geeft, speciaal trippy behangpapier, en hier en daar een beeld van een Indische God, klein maar wel gezellig, en niet te druk, de kwalitiet is er heel goed, zeker de LSD (wietsoort) vond ik heel goed, ook wel heel duur moet ik er bij vermelden.

        De Rokerij ketens zijn ook de moeite om eens te bezoeken, allemaal een eigen unieke stijl, en heel mooi ingericht.Er zijn er 4 verspreid over de stad.

        De Grasshopper vond ik niet zo leuk, er is wel een groot buitenterras, maar ze zijn duur, hebben weinig keuze, er was geen haze toen ik daar ging, en de kwaliteit was niet zo super in vergelijking met andere, dat zou je niet verwachten van zo'n grote zaak.Drinken was er ook belachelijk duur, ik heb 7 euro betaald voor een glas water en een glas cola!
        -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

        Comment


          #19
          Re: Coffeeshops in Amsterdam

          ja dat zijn tegenwoordig prijzen je kan beter je eigen fles water meeneme soms word er iets van gezegt mwa niet opletten
          Schutto In tha house

          Comment


            #20
            Re: Coffeeshops in Amsterdam

            dude ...

            heb vorige maand naar Amsterdam geweest, man man man, heb ik daar de beste bubbelgum ever gekocht, jammer dat ik te stoned was om te onthouden waar ...
            sigpic

            Comment


              #21
              Re: Coffeeshops in Amsterdam

              De tering, anders zijn er even veel shops daar.

              Comment


                #22
                Re: Coffeeshops in Amsterdam

                ja eigenlijk ook niet anders te verw8te maar vergeet niet die lijst is niet up to date er zullen er zeker wel 20-30 gesloten van zijn
                Schutto In tha house

                Comment


                  #23
                  Re: Coffeeshops in Amsterdam

                  Oorspronkelijk geplaatst door emiel_s View Post
                  ja eigenlijk ook niet anders te verw8te maar vergeet niet die lijst is niet up to date er zullen er zeker wel 20-30 gesloten van zijn
                  Alsnog kom je vaker een straat tegen met een coffeeshop dan een straat zonder coffeeshop. Alleen jammer dat na 1 uur bijna alle shops dicht zijn.

                  Comment


                    #24
                    Re: Coffeeshops in Amsterdam

                    ahahah true ja dat is bale (kon ik maar een coffeeshop openen 24/7 open
                    Schutto In tha house

                    Comment


                      #25
                      Re: Coffeeshops in Amsterdam

                      Ik heb dus begrepen zeker de Greenhouse eens te proberen, maakt het nog uit welke?

                      het liefst dicht bij de Dam, is wel handig..

                      Ik hoor het graag

                      bedankt mensen!

                      One Love

                      Comment


                        #26
                        Re: Coffeeshops in Amsterdam

                        greenhouse ja allemaal zijn ze goed wat echt een goed wietje schijnt te zijn arjan strawberry haze kost wel wat maar schijnt echt super nice te zijn
                        Schutto In tha house

                        Comment


                          #27
                          Re: Coffeeshops in Amsterdam

                          Mijn favoriete coffeeshop is Anyday, hoek Spuistraat korte kolksteeg. Als je van het Centraal station komend de Spuistraat ingaat is het de tweede coffeeshop, na de Buldog. Het ligt op een hoek aan de eerste steeg die je tegenkomt aan de linker kant. Kleine zaak, altijd contact met de barman en de overige bezoekers. Leuke mix van locals en toeristen. Goede producten, sommige zelfs erg goed, vriendelijke prijzen. Ze hebben er een flink aantal Verdampers van Evert staan waar je zelf mee kunt klooien.(De Rolls noem ik die dingen). De kwaliteit en sfeer van een coffeeshop hangt af van de eigenaar en Igor is een toffe gozer.

                          Comment


                            #28
                            Re: Coffeeshops in Amsterdam

                            Dankje voor de tip Wernard, ik ga de 15de tot 18de naar amsterdam op citytrip met wat vrienden. Ik ben er nog nooit geweest dus ik zal zeker langs Anyday gaan. Zijn er nog coffeeshops, plaatsen in Amsterdam die ik zeker niet mag missen. Ik ben Belg en was nog nooit in Amsterdam.

                            grtz

                            Comment


                              #29
                              Re: Coffeeshops in Amsterdam

                              Dampkring in de Haarlemmerstraat is top en groot.
                              Anyday, Spuistraat is klein en gezellig
                              Bij deze zaken is de wiet ook goed!! prijs/kwaliteit is goed!

                              Grasshopper, Amnesia, Greenhouse & Barney's zijn een rip off!

                              geluk in A'dam
                              http://www.thcfarmer.com/forums/search.php?searchid=3180598&photoplog_searchinfo=1

                              Comment


                                #30
                                Re: Coffeeshops in Amsterdam

                                I love AmsterDamp

                                Comment

                                Bezig...
                                X