Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops in Amsterdam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Coffeeshops in Amsterdam

    Victoria hotel
    Recht tegen over het centraalstation makkelijker kan niet en lekker centraal

    Ajo
    Ventje
    Living in Second live for real

    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

    Comment


      #92
      Re: Coffeeshops in Amsterdam

      Amsterdam.. Daar wil je als zelfrespecterend blowert toch nog niet dood gevonden worden??

      Comment


        #93
        Re: Coffeeshops in Amsterdam

        Het Amstelhotel is ook niet onaardig. Vooral de suites zijn de moeite waard. Wel aan de prijs overigens: ik moest in "barretje Amstel" 15 euro aftikken voor een glas crodino en een glas droge sherry. Maar wel met een extraatje: Willem Holleeder zat een paar tafeltjes verderop. En een "gestreken" krant tref je ook niet elke dag aan. Dan krijg je geen drukinkt aan je vingers, of erger nog aan de manchetten van je overhemd.

        Comment


          #94
          Re: Coffeeshops in Amsterdam

          Kalimist is te vinden in de Grasshopper in Amsterdam ben er gisteren langs geweest, 100% Sativa stond erbij, 20 euro de gram leek wel wat veel..

          Comment


            #95
            Re: Coffeeshops in Amsterdam

            20 euro per gram ? wiet met goudsnippers, gedompeld in truffelolie en op smaak gebracht met sahara-zeeegel ?
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #96
              Re: Coffeeshops in Amsterdam

              schandalig wat ze durven te vragen tegenwoordig ,
              maar ja zelf ga ik altijd naar hugo de groot 99% van keren dat je er komt is het top wiet.
              5 gr voor 36.50 dus kan er mee door voor een lekker wietje

              Comment


                #97
                Re: Coffeeshops in Amsterdam

                Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
                20 euro per gram ? wiet met goudsnippers, gedompeld in truffelolie en op smaak gebracht met sahara-zeeegel ?
                Ruikt alleen heel sterk, wou al altijd dit soortje eens proberen, voor die prijs mag hij wel enorm sterk zijn.. Ben ook iemand die niet zoveel geld geeft aan een grammetje, meestal maximum 11 euro.. Zal julie laten weten hoe goed hij was..

                Oorspronkelijk geplaatst door krasy View Post
                schandalig wat ze durven te vragen tegenwoordig ,
                maar ja zelf ga ik altijd naar hugo de groot 99% van keren dat je er komt is het top wiet.
                5 gr voor 36.50 dus kan er mee door voor een lekker wietje
                Was ook even naar The Rookies gegaan, die Amnesia Haze vond ik wel geweldig dacht dat deze 11 euro/gram was, erg sterk soortje!
                Last edited by TheWolf; 24 August 2012, 00:13.

                Comment


                  #98

                  Comment


                    #99
                    Re: Coffeeshops in Amsterdam

                    bulldog is waardeloos, vind ik persoonlijk. mischien greenhouse is proberen adress tolstraat 91 is net buiten het centrum 2minuten verwijderd van de oprit voor de autostrade


                    Comment


                      Re: Coffeeshops in Amsterdam

                      Zelf parkeer ik in de europarking in de Marnixstraat, dat is naast coffeeshop 1e hulp, wat een echte aanrader is (sour diesel), 5 minuutjes verder is de paradox.
                      europarking is wel 4 euro per begonnen uur.
                      kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

                      Say Cheese !!



                      Comment


                        Re: Coffeeshops in Amsterdam

                        The greenhouse is nog erger dan de Bulldog dan kan je beter naar Feelsgood gaan op de Zeedijk. Das tenminste geen toeristen shop en die hebben goede wiet en hash.

                        Comment


                          Re: Coffeeshops in Amsterdam

                          Ik ga langs The Bulldog & langs de Feels good gaan dan, thx!

                          Comment


                            Re: Coffeeshops in Amsterdam

                            Ik vind Greenhouse behoorlijk goed , veel aparte soortjes . Ik ben gister een keer bij de Boerejongens geweest in amsterdam west . Heb de bbcheese , mangohaze en nog een haze soortje genomen , veel soorten als amnees etc waren al op . Heb sowiezo genoten van die mangohaze wat een lekker smaakje heb die , de cheese was erg goed te doen . Al met al een shop met zeer diverse soortjes , zal alleen volgende keer wat vroeger gaan in de hoop alle potten vol te zien zodat ik meer kan kiezen

                            Comment


                              Re: Coffeeshops in Amsterdam

                              prima shop uitgekozen !!! 1e hulp vind ik ook wel ok... maar ik haal eigenlijk standaard bij De Prijs op Surinameplein...
                              Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                              Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                              (running)

                              Comment


                                Re: Coffeeshops in Amsterdam

                                Hey daar ben ik langs gekomen op weg na Boerejongens , wat is een beetje de tophaze daar ? Of een ander lekker soortje ?

                                Comment

                                Bezig...
                                X