Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop De Wit in Heerenveen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop De Wit in Heerenveen

    Korting op 420shop
    Coffeeshop De Wit
    Vermaningsteeg 12, 8441 GB Heerenveen



    Deze shop valt buiten de bekende straat met de twee coffeeshops in Heerenveen.
    Hierdoor is het over het algemeen op straat iets rustiger.
    Vlakbij de shop zit een parkeerterrein waar je de auto vaak kwijt kan.
    Er is een bar met zit ruimte waar je kan plaats nemen maar hier heb ik geen ervaring mee.
    Op de website zijn enkele foto's van de lounge te vinden. https://www.stichtingdewit.nl/

    De keuze is uitgebreid en sinds kort wordt er extra informatie meegegeven van je aankoop.
    20190217_131435 - Copy.jpg

    Mijn mening:

    Fijne shop waar ik regelmatig kom. Het personeel is vriendelijk en je wordt goed geholpen.
    Als ik hier kom ga ik vaak voor de haze soorten maar een nieuwe soort proberen doen we ook zeker.

    De shop gaat wel eerder dicht dan de andere twee in Heerenveen waardoor ik ook vaak bij Canupa te vinden ben.
    Ook zeer fijne shop en de enige waar ik nog wel eens binnen een jointje rook.

    Ik geef de Wit een 8,5!



    Attached Files
    Last edited by Pioneer; 17 February 2019, 12:36.

    #2
    Supernice. Goeie review.
    Thanks!
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Leuk om te lezen! Als ik nog eens in Heerenveen kom ga ik zeker even langs!

      Comment


        #4
        gisteren geweest n.a.v. deze review. uitgelegd dat ik het alleen wil gebruiken om te slapen. wietolie werkt niet altijd en is erg duur. daarom nu een klein pijpje en grinder gekocht. twee soorten wiet meegekregen. beiden indica dominant. bubble gum en sweet skittlez. twee dikke teugen bubblegum genomen net voor het slapen gaan en 8 uur later werd ik wakker. prettig geholpen en goed advies gehad. de zaak is alleen open voor afhalen dus daar kan ik verder weinig over zeggen
        mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

        Comment

        Bezig...
        X