Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

slaapmiddel op zolder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: slaapmiddel op zolder

    Korting op 420shop
    Goedemiddag stoners der lage landen.

    Heb een tijdje alleen maar meegelezen en ben weinig actief geweest. op zich geen vreemd gedrag voor een stoner hoewel ik mijn gebruik beperk tot 1 vulling per avond in de mighty. die paf ik weg om te slapen. door erfelijke hersenproblemen slaap ik bijzonder slecht en droom ik heel levendig. zonder wiet functioneer ik dus een stuk minder dan met.


    met veel hulp van het forum en dan met name van QnQ heb ik twee eerdere rondjes uiteindelijk tot een prima einde gebracht. wel is iedere beginnersfout voorbij gekomen en gezien mijn slechte geheugen zullen die opnieuw weer voorbij komen .

    Van ronde 1 heb ik nog veel citral over, van ronde twee ook nog van alles. alleen heb ik met mijn onnozele hoofd de soorten door elkaar gehaald dus zeker weten wat er in de mighty zit gaat helaas niet. eigenlijk herken ik dan alleen de peppermint kush aan de kleur en smaak. die beviel overigens prima.. in het begin sliep ik daar ook goed op, maar de laatste tijd lig ik na 2 uur slaap weer urenlang wakker..

    omdat ik dus steeds slechter slaap (misschien is het gewenning, misschien gaat het gewoon wat minder met me) ben ik me aan het voorbereiden op een volgende ronde.
    ik ga nu dus soortjes zoeken die niet te groot worden, (want de verhoging van mijn bonanza past niet op zolder)niet te moeilijk zijn en waar ik op slaap. de rest is bijzaak want ik paf het niet voor mn lol en krijg het toch niet op.

    heb getwijfeld of ik een rondje autoflower zou doen, maar ben daar nog niet over uit. voordeel zou zijn dat ik mijn lamp 20 uur aan kan houden en de kast dus warmer blijft!
    van mijn resterende voorraadje overweeg ik alsnog olie te gaan maken. dit was mijn plan tot ik een mighty in handen kreeg en het is gewoon heerlijk om me in 5 minuten het licht uit mn ogen en de stress uit mijn kop te paffen


    nu dus soortjes zoeken, mocht je een tip hebben waar je vooral op kan doorslapen, dus die echt lang zorgt voor een knockout dan hou ik me van harte aanbevolen!

    voor het typen van deze inleiding heb ik wat soortjes uitgezocht op zamnesia maar daar lijkt het door black friday nu iets te druk op de site.. die zoektocht kan dus opnieuw.

    ik wil in ieder geval meerdere soortjes om gewenning te voorkomen en risico te spreiden.

    1 soort die ik denk te gaan proberen is Great White Shark CBD. cbd lijkt me eigenlijk niks maar ik lees dat mensen er goed op slapen en dat is mijn enige doel dus vandaar.

    nu eerst weer terug naar de winkel om wat soorten te zoeken die me de knockout/couch lock geven.

    hopelijk tot snel, dan heb ik wat soorten gevonden


    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    #2
    misschien ivm de koude op zolder toch een autflower rondje proberen.

    deze staan in mijn winkelwagen: [
    filedata/fetch?id=1664417&d=1637941671&type=thumb
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • Nirvana
      Nirvana commented
      Editing a comment
      Fijn dat je terug bent !
      Ik zou persoonlijk niet voor autoflower gaan , maar iedereen doet op zijn eigen zolder wat ie wil !

      Succes

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      he dankje Nirvana ik zie je bericht nu pas. ja auto's lijkt mij ook niet ideaal,maar heeft ook voordelen. ik probeer het een keer

    #3
    Hey Alzheimer, leuk dat je er terug bij bent en meteen met een bijhorend verslagje daarbij.

    Er zijn wel specifieke slaapwietjes, denk dat je die bij oa wietzaadjes nl bij een rubriek wel kunt vinden.
    20uur verwarmen met de lamp ok, vraag me dan wel af wat met de 4 uur in het donker als die warmte meteen is weggezogen? Zeker wnr je Af kweekt is het opletten met rot en wnr je het temp. verschil niet kan beperken heb je volgens mij wel prijs.

    Cookies zijn altijd lekker

    Erg veel succes
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      thnx man! bedankt voor de tip. ik heb ze al wel gekocht dus we gaan het meemaken. ik heb nog zo'n klein verwarmingsbuisje van een eerdere ronde. misschien moet ik die erbij plaatsen. maar die deed ook weinig omdat de warmte direct de kast weer uit is inderdaad.

      ik had trouwens inderdaad via wietzaadjes.nl op slaapproblemen gezocht en daar op geselecteerd

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      GirlScoutCookies blijkt ook een slaapwietje

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ja nu je het zegt. die heb ik toen ik het eens uit wilde proberen , puur in een bong gehad. na twee hijsen kon ik nog net mn bed halen. heel hard whoooohoooo roepend de slaapkamer in gekomen en in slaap gevallen. was wiet uit de shop en die kon ik later niet vinden om zelf te zetten

    #4
    Good Luck

    Eerste keer FEMS onder LED
    Indica Medisch rondje van Barneys

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      dank je!

    #5
    Heb zelf ook slaapproblemen en dat ging eerst met olie goed maar de laatste tijd werkt het minder goed en lig ik naar een paar uur ook weer wakker waardoor ik wat anders ben gaan proberen.... chocolade

    Ik gebruik hiervoor melkchocolade uit de supermarkt waaraan ik fijn vermalen wiet vanuit de oven toevoeg, zelf gebruik ik 1gr groen op 100gr chocola in een mal met 18 blokjes en dat werkt echt super !

    Mocht je een grammetje over hebben en wat chocolade kan ik je het zeker aanraden !

    Succes met je ronde, ik volg

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Ik zou wel ruim onder de 120 blijven.
      120 graden is het punt dat de werkende stoffen gaan verdampen.
      Last edited by kroket; 9 February 2022, 10:46. Reden: Bericht teruggezet

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ik had de vermalen wiet in een vacuumzak en dat een uur in kokend water. temp is dan continu rond de 100. en geen stank hierdoor. stank is de reden dat k de oven niet aandurfde.
      ik slaap echt duidelijk beter, al is het wel even zoeken naar de juiste hoevelheid chocolade
      dit is een mooie bestemming voor mijn oude wiet

    • Sykes
      Sykes commented
      Editing a comment
      Ik heb zelf ook lagere temperaturen geprobeerd maar bij 120°C en absoluut niet hoger, merk ik dat het het beste werkt, vooral bij olie heb ik gemerkt dat 110°C al niet meer het gewenste effect geeft.

      Dit proces houd ik scherp in de gaten door een oventhermometer in de oven te zetten, hierdoor erachter gekomen dat ik de oven moet instellen op 115°C om niet boven de 120°C uit te komen.

      Owjah goed afdekken met Alu folie is ook een must !

      Als ik kleine hoeveelheden , 6gr voor 6 repen chocola, klaarmaak merk ik vrij weinig van stank overlast maar zodra ik 50/100gr klaarmaak voor olie is dat zeker een ander verhaal.

    #6
    Auto Runtz van Zamnesia is me erg goed bevallen en de Crystal Candy van Sweet Seeds. Ook Purple Punch Auto van Barneys kan ik aanbevelen. Bleven allemaal wat kleiner in mijn vorige ronde.

    Succes. Niks mis met Afjes. Je kunt ze zelf op 24uur zetten.

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ja wat ben ik ook een lul. volg altijd jouw rondjes met auto's en had je dus even moeten vragen voor ik ze kocht. hopelijk slaap ik er op.
      24 uur is ook een goede tip, mocht het te koud worden in hun nacht. thnx voor de tip

    #7
    Benieuwd , ook afjes, leuk, succes en subke
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      welkom. gezelig weer

    #8
    Gorilla glue 28% zamnesia, speedy chile 17% rqs.

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      Gorilla heb ik als gratis zaadje gehad. was eigen merk dus zal wel heel iets anders zijn. enorme dreun voor mn kanis dus kwam goed in slaap, maar wel wat korte werking.

    #9
    Succes met je aankomende kweek en hopen dat het slapen dadelijk weer wat beter gaat, heb eerst ook gevaped en het slapen ging in het begin goed, ook na maand of zes kon ik niet meer doorslapen, gebruik nu green dragon, slaap nu redelijk maar je moet ook wel steeds meer druppels gebruiken maar tot nog toe werkt het, suc6 man.
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ik moest ff googlen wat dat is maar dat klinkt als prima te maken. geen gek idee. zet het op mn to do lijst bij de chocolade. thnx!

    #10
    Als ik heb geblowd kan ik juist niet slapen. Mij hartslag is dan juist veel hoger, is de een voor de ander zekers.

    Comment


    • Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Ik heb soms ook een hogere hartslag na het blowen, en dan soms weer ook heel traag...

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Rol je zuiver? Tabak en wiet samen is meer mellow daarvoor , ze werken samen , maar toch elkaar tegen. Wiet zet de bloedvaten open en tabak duwt ze terug toe, als ik me niet vergis. Van horen zeggen, eigenlijk niet wetenschappelijk onderbouwd , maar voelt in de praktijk wel zo aan .

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Ik rol met shag, maar is maar 25%. Ja het is de een voor de ander.

    #11
    Zo.... met het oog op de feestdagen en de pottenkijkers die daar bij komen heb ik even rustig aan gedaan met de voorbereidingen. Zo voorkom ik hopelijk geuroverlast rond oud en nieuw

    potgrond van biobizz. grootste deel lightmix en onderin wat allmix. voorzichtig ingewaterd. in totaal denk ik een liter of twee. de waterontharder uitgezet, hopelijk blijf ik dat onthouden deze ronde.

    Er staan nu 2 potten van 8 liter rechts en 5 potjes van 4 liter links. meer ruimte is er helaas niet. potjes zijn irritant klein maar de plantjes hebben toch ook niet de ruimte om groot te worden, op zolder kan ik de verhoging van de 60x60 bonanza niet gebruiken. in ieder geval na het plaatsen de potjes flink afgevuld, dat scheelt weer een litertje

    De enige twee tensio's die ik heb, heb ik in een grote en een kleine gestoken. Ik ga eerst een paar dagen kijken of ik de boel niet te nat heb. dat was mijn valkuil de eerdere rondes en omdat ik nu auto's ga proberen is een valse start extra moelijk te repareren.

    ik gooi vanavond de zaadjes in een paar glaasjes water en wanneer ze een teken van leven geven zal ik ze in de pot plaatsen en ze verder aan jullie voorstellen
    IMG_5350.jpg


    alweer best lang geleden, heb er gewoon wel weer zin in

    wordt vervolgd
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Ik had er 9 in 3.5 liters in dat kastje. Knus, maar geen probleem.

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ik zat al te zoeken hoe groot jouw potten waren bij je auto -rondjes maar kon het niet vinden

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      2liter, 3,5 en 10, 12 en 18 ook al gedaan. Kan allemaal. Licht = gewicht. Potmaat ook.

    #12
    Helaas nog geen nieuws. zaadjes zwemmen nog in het water. een enkeling lijkt heel minimaal te ontkiemen.
    IMG_5357.jpg

    wel leerzaam voor me om in te wateren en te kijken wat de tensio's een dagje later aangeven. had voor mijn gevoel bizar weinig water gegeven en toch stonden de tensios op 64 en 66
    vorige rondjes dus duidelijk veel te nat gestart.

    die waarden van de tensios zijn dacht ik wel ok om op te starten dus nu is het wachten op een teken van leven in de genummerde bekertjes....

    bij het bestellen van zaadjes had ik er een paar teveel in mijn winkelwagen. ik zie nu dat ik juist de cdb variant waar ik zo benieuwd naar was , per abuis heb weggekiept. al chagrijnig voor deze ronde begonnen is


    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ok thnx voor de tip. zal ze morgen , wanneer er nog geen teken van leven, is in vochtig keukenpapier leggen

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Ik leg ze meestal 12uur in glas water daarna gaan ze onherroepelijk de grond in. De zaadjes zijn dan lkkr volgezogen en komen zo erg snel uit en boven de grond. Maar zo heeft een ieder zijn eigen manier.

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      nogal wat verschillende methodes dus. ik hoop dat er morgen wat leven te bespeuren is. dan kan ik gaan planten. eerst nog ff zoeken welke soortjes ik ook alweer heb gekocht

    #13
    Vanmorgen bij bijna alle zaadjes een klein teken van leven te bespeuren.

    klein kuiltje van onveer een cm gemaakt. zaadje er in met wortel naar beneden. beetje natte grond er op en afwachten maar..

    pot 1 links achterin: https://anesiaseeds.com/product/auto...rry-moonrocks/
    pot 2 midden achterin: https://www.wietzaadjes.nl/merken/hu...auto-huismerk/
    pot 3 rechts achterin: https://2fast4buds.com/seeds/lsd-25
    pot 4 links voor: https://www.wietzaadjes.nl/merken/an...-anesia-seeds/
    pot 5 midden: https://www.wietzaadjes.nl/merken/an...-anesia-seeds/
    pot 6 rechts voor: https://www.wietzaadjes.nl/merken/bu...-buddha-seeds/



    er staat nog een bekertje met dit zaadje : https://www.wietzaadjes.nl/merken/ke...to-kera-seeds/
    deze wil nog niet helaas. de pot die vooraan staat is daarvoor gereserveerd, maar als ze geen teken van leven geeft heb ik nog een zelfde zaadje als in pot 2 in het water staan die al wel wortel laat zien


    alle zaadjes , behalve het gratis zaadje in pot 2, zijn uitgezocht op het beoogde effect. slapen.. slapen, of beter gezegd niet slapen, is de reden dat ik deze plantjes zet

    tensios geven 70 aan. hopelijk is dat een beetje ok om mee te starten.
    ik heb de lamp gelijk geheel aan staan: 150 watt. de bedoeling is om 20-4 als dag-nacht schema aan te houden.
    tussen 13:30 en 17:30 is het nacht voor ze. rond 17:30 heb ik vaak wel even tijd om te kijken bij ze en dat kan dan mooi. even kijken in het donker en daarna met licht erbij. begin van de dag, ook een mooi moment om water te geven lijkt me. verder is dan in de nacht de lamp aan en dat zal qua temperatuur ook het beste uitkomen.

    and now we wait....





    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Altijd spannend de ontkieming he, ik gebruik root riot cubes, nog een andere methode. Houdt ze juist vochtig genoeg vind ik .. hoekje afscheuren voor bovenop het zaadje in het gaatje te stoppen. Ieders methode werkt wel. Al vanalles geprobeerd ook, en ze werkten allemaal...

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ja super, ddeze eerste periode. water geven vind ik het allermoeilijkste. Omdat het nu auto's zijn en ik dus niet langer kan voorgroeien om blunders met watergeven te herstellen, wordt het extra spannend. omdat ze beter in 1x in de eindpot gaan kan ik ook niet makkelijk tillen en wegen. zal dus moeten vertrouwen op de tensio's en goed moeten administreren hoeveel ik gegeven heb. misschien maar zo'n boekje als remco bij gaan houden

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ja tensio's heb ik geen weet van , lijkt me ook zo plaatselijk bij grote potten maar het werkt wel zoals bewezen. Boekjes smijt ik weg omdat ik er toch een beetje mee inzit als bewijsmateriaal. Nu hou ik geen bij ook voorlopig . Maar idd vast wel handig in deze setup ook.

    #14
    Goedemorgen,

    nadat ik gisteren een zaadje in de laatste lege pot heb geplant zag ik vanmorgen zowaar in de andere 6 een klein plantje verschijnen.

    de helft is nog verfrommeld en zit nog met het dekseltje op de kop dus dat heb ik weer niet handig gedaan.. ik voeg even 1 foto bij van de mooiste:

    dit is het cookie van budhaseeds
    IMG_5369.jpg


    ik heb de lamp nu op ' volle sterkte' dus 150 watt en ze hangt op 40 cm. zal het goed in de gaten houden of ze gaan strekken. weet niet meer hoe hoof ik die lamp had de vorige keer

    tensio's staan tussen de 80 en 90 dus voorlopig blijf ik op mijn handen zitten

    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Lamp kan tot 5 cm. Hoger als 15 zou ik niet gaan. Ook bij Remco mooi in beeld gebracht. In het begin mochten ze bij mij al na een week op 20 cm. Maar de eerste paar dagen is 40 OK.

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ah ok. dan moet ik ff flink zakken nog. ik ga gelijk ff kijken. thnx!

      edit- zo lamp laten zakken tot 20cm. morgen nog wat verder proberen. en de twee dames van hun vastzittende helmpje af geholpen. het wachten is op dame nr7
      Last edited by Alzheimer; 13 December 2021, 19:14.

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Rustig aan. De eerste paar dagen is 40 cm OK. Pas naar een weekje zakken op 20 ongeveer. En in volle bloei op 10 cm.

    #15
    OK ge zijt al effe bezig zie ik , veel suc6 met uw tweede teeltje !èé!
    🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

    👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ja dank je! ben ontzettend benieuwd. rondje auto’s deze keer. mn wiet wordt wat te oud om te vapen. beter maak ik daar chocolade van en zet ik nu een rondje met van alles wat om op te slapen
Bezig...
X