Mededeling

Collapse

Maak een Coffeeshop Verslag

Vertel anderen over jou ervaring met coffeeshops, kies de juiste provincie in het board Coffeeshop of uit de lijst onderaan de pagina.

Je report moet bestaan uit:
Naam coffeeshop - Plaats van de coffeeshop (vermeld in de titel en in je bericht)

Verder kan je de volgende onderwerpen beschrijven!

- Adres / openingstijden
- Faciliteiten (denk aan pooltafel etc..)
- Verschillende soorten wiet hasj beschrijven.
- De indruk van de coffeeshop
- Eventueel foto's
- eventueel een cijfer

Wees creatief en objectief

Coffeeshop Amsterdam
Coffeeshops Noord-Brabant
Coffeeshops Zuid-Holland
Coffeeshops Noord-Holland
Coffeeshops Zeeland
Coffeeshops Limburg
Coffeeshops Utrecht
Coffeeshops Gelderland
Coffeeshops Overijssel
Coffeeshops Drenthe
Coffeeshops Flevoland
Coffeeshops Friesland
Coffeeshops Groningen
Coffeeshops Buitenland
Bekijk meer
Bekijk minder

Wat staat er op het menu in De Kruidentuin Nijmegen??

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Wat staat er op het menu in De Kruidentuin Nijmegen??

een agent in uniform in de kruidentuin , dat is wel grappig , hé klaar met werken ff een jointje roken
    vind wel dat je als agent een 24uurs functie hebt, persoonlijk geloofde ik je op je woord tot ik terugkeek en zag dat hij in zn uniform zat, dan is dat toch wel gewaagd vind ik, dat was niet toevallig met carnaval?
    nee maar ff zonder gein, vriend van me is altijd wel positief over de hasj daar, hij gaat er vaak heen omdat het niet ver van zijn huis is

Comment

Hij schrijft over een agent in uniform in de Kronkel, niet in de Kruidentuin.

Stiekem hoop ik dat Stoney Tony dit topic nog eens bekijkt en ons een compleet overzicht van de prijslijst kan geven.
      420Shop.NL: uw head- & seedshop! ---> Korting & cadeaus voor leden van Jointjedraaien.nl!
      sigpic

Comment

oja klopt, kronkel in plaats van kruidentuin

Comment

Kruidentuin is een van de betere shops van Nijmegen. Nougat is aan de prijs maar voor de retro blower een echte aanrader. De Chocolat is mij iets te vet, de Caramel is een prima hashje !
          De Santa Maria is een prima weedje,mooie topjes! Hoeveelheden zijn altijd goed,vooral als je wat vaker komt. Tenminste als de mannen zelf wegen, de jongedame is wat zuiniger.
          Geen vreemd volk zoals in de meeste shops in Nijmegen, lekker op je gemak. Kronkel is echt overschat, vooral de hoeveelheden en de attitude van personeel. Hou van shops waar ze nog met passie de boel aan de man brengen.

Comment

Ben het eens met GroeneVingahz wat betreft de 'bediening'; zijn inderdaad nogal botte lui. Tevens is de wiet er erg duur, ja. Aan de andere kant heb ik daar nog nooit natte wiet gehad. Was wel altijd goed gedroogd. Maar goed, ze hebben veel verschillende soorten hasj, en die zijn qua prijs/kwaliteit wel OK + je krijgt korting bij een aantal goedkope soorten als je 5 gram koopt.

Comment

Ga de kruidentuin een keer bezoeken om een lekker stukje Hasj te halen of is er in nijmegen ergens betere hasj te krijgen?

groeten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wittewiet View Post
                Ga de kruidentuin een keer bezoeken om een lekker stukje Hasj te halen of is er in nijmegen ergens betere hasj te krijgen?

groeten
                denk 't niet.

Comment

update: bespaar je de moeite met de kruidentuin. verkoper zegt eerst zelf dat hash niet zwart hoort te roken en ze het beste van nijmegen hebben, en verkoopt je vervolgens voor 12.50 per gram een stuk troep die net zo zwart rookt als de rest in nijmegen, nadat je specifiek vraagt om goede schone hash zonder troep er in.
                  verkoper geeft geld terug en heeft zo veel moeite met het feit dat ie door de mand valt dat je meteen de zaak uit kan. verkoper rookt het zelf ook zegt ie dus dat zal het gedrag wel verklaren.

helaas is dus zelfs de hash reputatie van de kruidentuin niets wat het lijkt en word je ook hier net zo hard belazerd als in de vlaamsegas.
                  Last edited by zwartepaak; 17th October 2014, 21:44. Reden: ook hier vervuilde hash

Comment

Je blaast wel even de (eventuele) vlam uit voor je het over zwarte rook hebt? Ik ben altijd zeer tevreden over de producten van hier (de 'top-3' hashes) en heb die nog nooit zwart zien roken (en ik test het wel regelmatig...). Apart verhaal, jammer dat je daar een slechte ervaring hebt gehad...

Comment

Footer Left Ad

Collapse
                    Bezig...
                    X