Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat staat er op het menu in De Kruidentuin Nijmegen??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wat staat er op het menu in De Kruidentuin Nijmegen??

    een agent in uniform

    Comment


      #17
      Re: Wat staat er op het menu in De Kruidentuin Nijmegen??

      Hij schrijft over een agent in uniform in de Kronkel, niet in de Kruidentuin.

      Stiekem hoop ik dat Stoney Tony dit topic nog eens bekijkt en ons een compleet overzicht van de prijslijst kan geven.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #18
        Re: Wat staat er op het menu in De Kruidentuin Nijmegen??

        oja klopt, kronkel in plaats van kruidentuin

        Comment


          #19
          Re: Wat staat er op het menu in De Kruidentuin Nijmegen??

          Kruidentuin is een van de betere shops van Nijmegen. Nougat is aan de prijs maar voor de retro blower een echte aanrader. De Chocolat is mij iets te vet, de Caramel is een prima hashje !
          De Santa Maria is een prima weedje,mooie topjes! Hoeveelheden zijn altijd goed,vooral als je wat vaker komt. Tenminste als de mannen zelf wegen, de jongedame is wat zuiniger.
          Geen vreemd volk zoals in de meeste shops in Nijmegen, lekker op je gemak. Kronkel is echt overschat, vooral de hoeveelheden en de attitude van personeel. Hou van shops waar ze nog met passie de boel aan de man brengen.

          Comment


            #20
            Re: Wat staat er op het menu in De Kruidentuin Nijmegen??

            Ben het eens met GroeneVingahz wat betreft de 'bediening'; zijn inderdaad nogal botte lui. Tevens is de wiet er erg duur, ja. Aan de andere kant heb ik daar nog nooit natte wiet gehad. Was wel altijd goed gedroogd. Maar goed, ze hebben veel verschillende soorten hasj, en die zijn qua prijs/kwaliteit wel OK + je krijgt korting bij een aantal goedkope soorten als je 5 gram koopt.

            Comment


              #21
              Re: Wat staat er op het menu in De Kruidentuin Nijmegen??

              Ga de kruidentuin een keer bezoeken om een lekker stukje Hasj te halen of is er in nijmegen ergens betere hasj te krijgen?

              groeten

              Comment


                #22
                Re: Wat staat er op het menu in De Kruidentuin Nijmegen??

                Oorspronkelijk geplaatst door wittewiet View Post
                Ga de kruidentuin een keer bezoeken om een lekker stukje Hasj te halen of is er in nijmegen ergens betere hasj te krijgen?

                groeten
                denk 't niet.

                Comment


                  #23
                  Re: Wat staat er op het menu in De Kruidentuin Nijmegen??

                  update: bespaar je de moeite met de kruidentuin. verkoper zegt eerst zelf dat hash niet zwart hoort te roken en ze het beste van nijmegen hebben, en verkoopt je vervolgens voor 12.50 per gram een stuk troep die net zo zwart rookt als de rest in nijmegen, nadat je specifiek vraagt om goede schone hash zonder troep er in.
                  verkoper geeft geld terug en heeft zo veel moeite met het feit dat ie door de mand valt dat je meteen de zaak uit kan. verkoper rookt het zelf ook zegt ie dus dat zal het gedrag wel verklaren.

                  helaas is dus zelfs de hash reputatie van de kruidentuin niets wat het lijkt en word je ook hier net zo hard belazerd als in de vlaamsegas.
                  Last edited by zwartepaak; 17 October 2014, 22:44. Reden: ook hier vervuilde hash

                  Comment


                    #24
                    Re: Wat staat er op het menu in De Kruidentuin Nijmegen??

                    Je blaast wel even de (eventuele) vlam uit voor je het over zwarte rook hebt? Ik ben altijd zeer tevreden over de producten van hier (de 'top-3' hashes) en heb die nog nooit zwart zien roken (en ik test het wel regelmatig...). Apart verhaal, jammer dat je daar een slechte ervaring hebt gehad...

                    Comment


                      #25
                      Kruidentuin vind ik persoonlijk een prima coffeeshop. Zeer goede hash soorten op het menu, alleen weinig wiet. De turbo-k daar vind ik wel een erg goed wietje. Aardige mensen daar, alleen een beetje jammer dat toen ik voor 35 euro wiet/hash had gekocht ik alsnog een consumptie moest kopen om boven in de lounge even een joint dicht te draaien. Gewoon een goede hash shop met een paar leuke wietjes.

                      Comment


                        #26
                        Hmmmm kom nooit daar inde buurt .. Las topic uit verveling ... Positieve verhalen vooral door mensen met erg weinig posts . ... Account aangemaakt speciaal hiervoor?? ?
                        ​​​​

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Justgrower View Post
                          Hmmmm kom nooit daar inde buurt .. Las topic uit verveling ... Positieve verhalen vooral door mensen met erg weinig posts . ... Account aangemaakt speciaal hiervoor?? ?
                          ​​​​
                          Mocht ik aan je beschrijving voldoen, ik ken daar niemand, maar het is een van de weinige shops in Nederland met wat producten die er imo bovenuit springen. Als je van goede Marokkaanse hasj houdt is dit echt een goede zaak, en vandaar de moeite waard om medeliefhebbers te tippen. Er zijn erg weinig shops die ik qua producten de moeite waard vind om een heads up te geven, heel veel eenheidsworst en gemiddelde kwaliteit. Andere shops die ik er qua aanbod bijvoorbeeld ook vind uitspringen zijn 't Grasje in Utrecht en THC in Arnhem. Smaken verschillen en iedereen moet zelf weten waar hij/zij geld uitgeeft. En wie je gelooft op het grote boze internet

                          Comment


                          • QnQ
                            QnQ commented
                            Editing a comment
                            4 posts sinds mei 2010.
                            Jij maakt je ook niet echt druk he?

                          #28
                          vroeger hier veel geweest, hasj is goed, wiet goed genoeg. prijzen zijn wel wat duurder, en de verkoper is niet altijd vrolijk nee. altijd als ik rondje in de stad liep ff lekker lekker speciaal hasje halen.

                          Comment


                            #29
                            Vroeger ook een aantal x geweest, hasj was prima

                            maar het personeel manman..
                            Hele vriendenkring gaat er niet meer naar toe puur om de manier waarop je “geholpen” word.

                            gelukkig meer dan genoeg shops in nijmegen.


                            Comment

                            Bezig...
                            X