Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat staat er op het menu in De Kruidentuin Nijmegen??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat staat er op het menu in De Kruidentuin Nijmegen??

    Korting op 420shop
    Hey medeblowers.

    Ik hoorde dat deze shop een keur aan hasj-soorten heeft,en dat deze daar ook bekend om staat.

    Mij was het in ieder geval niet bekend,maar ik ben nu wel nieuwschierig gemaakt.

    Is er iemand die mij kan vertellen wat voor soorten hasj ze hier verkopen?

    Ik hoop op een aantal reacties.

    #2
    Re: Wat staat er op het menu in De Kruidentuin Nijmegen??

    Van de week langs de Kruidentuin geweest,en ik moet zeggen dat ze een keur aan kwaliteitshasj verkopen.
    Hieronder het hasj-menu vd geintreseerden.

    Nougat 15 E/G
    Chocolat 10 E/G
    Caramello 9 E/G
    Manali 8 E/G
    Paki 8 E/G
    Twizla 7 E/G
    Superpolm 6 E/G
    Afghaan 4 E/G

    Heb zelf de Chocolat gehaald,knetterdeknetter-stoned,en de Manali en deze was superhigh.

    Voor de rest nog een aantal weed-soorten,welke weet ik niet meer,iig Shiva en 1 of 2 Haze soorten.

    Voor de hasj-liefhebber iig een shop om zeker een keer te bezoeken.

    Hatseflats.
    Last edited by Methusalem; 9 April 2011, 12:01.

    Comment


      #3
      Re: Wat staat er op het menu in De Kruidentuin Nijmegen??

      Ik weet deze shop niet eens te zitten, in welke straat zit die?

      Ben overigens niet zo'n fan van hasj, maar toch.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #4
        Re: Wat staat er op het menu in De Kruidentuin Nijmegen??

        Adres van deze shop is Kanemarkt 9.

        Het zit een beetje in een uithoek,ik weet niet of je dat plein midden in Njmegen kent met al die kroegjes en terassen,daar is het een zijsteeg van.
        Echt een goeie shop,wat ik zeg een 2tal haze soorten en iig Shiva,deze heb ik ook meegenomen,en deze was ook van goede kwaliteit.
        En in tegenstelling tot andere shops,waar je als een gram koopt,vaak word je afgescheept met 0.8 gram,zat hier in elk zakje wat ik kocht,hasj of weed, gewoon 0,2 gr. meer in dan je zou moeten krijgen.
        En dat levert je uiteindelijk een goeie recensie en ook klanten op.

        Topshop.

        Comment


          #5
          Re: Wat staat er op het menu in De Kruidentuin Nijmegen??

          Op Kanemarkt 9 kon ik niks vinden met google maps, blijkt Kannenmarkt te zijn

          Ja dat plein ken ik inderdaad (grote markt), daar zit ik meerdere keren per maand met dit weer op het terras. Ik ben vast wel eens die kant uit gelopen, - richting de waalkade - maar de Kruidentuin is me nog nooit opgevallen. Ik zal er binnenkort eens langslopen en misschien wel even naar binnen hoppen. Thanks
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #6
            Re: Wat staat er op het menu in De Kruidentuin Nijmegen??

            Ik woon in Nijmegen en ken zo'n beetje alle shops hier.

            De Kruidentuin is echt een bagger-shop. Ik woon in het centrum maar kom er bijna nooit om de volgende redenen:

            - Belachelijk hoge prijzen: voor 5 gram Santa betaal je bij de Kruidentuin bijvoorbeeld bijna 43 euro, terwijl dat bij de Jetset en Dreadlock 29 euro is, en bij de Headshop 32 euro. Dat is toch een verschil van 10 tot 14 euro.

            - Verotte porties: je gaat bij de Kruidentuin nooit weg met een goed gevuld zakje. Met name wanneer je voor 5 a 10 euro inkopen doet vallen de porties altijd dik tegen. Weinig wiet en lange takjes.

            - Verotte bediening: ook vrienden van mij klagen hierover. Niet alleen kan er nooit een lachje af bij die gasten; ze zijn onbeschoft en ik heb 1 keer meegemaakt dat ze uit zichzelf het geld uit me handen gritsten toen ik het uit m'n portemonnee pakte.

            Al met al een erg dure shop met ongemanierde bediening. Beter loop je de straat uit en ga je linksaf (Burchtstraat) tot je bij de Headshop bent (Kelfkensbos). Los van de aardige bediening betaal je er bovendien veel minder voor je wiet. Nog goedkopere alternatieven zijn de JetSet en Dreadlock in de Vlaamse Gas (zelfde steegje waar ook de Kronkel zit). Qua prijs/kwaliteit gaat er in Nijmegen niets boven de JetSet en Dreadlock.

            Grtz

            Comment


              #7
              Re: Wat staat er op het menu in De Kruidentuin Nijmegen??

              Goeie update !
              Thanks.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Wat staat er op het menu in De Kruidentuin Nijmegen??

                Mag ik vragen of de hasj wel van degelijke kwaliteit is?
                Ik hoor er namelijk lovende dingen over en wilde er toch een reis naar wagen..

                Zijn de prijzen nog altijd vergelijkbaar met wat in dit topic staat overigens?
                Weet je toevallig ook in welke shop er Afghan Kush verkocht wordt?

                Excuses als ik te veel vraag P

                Comment


                  #9
                  Re: Wat staat er op het menu in De Kruidentuin Nijmegen??

                  Hey smokerzzz,

                  Ik weet niet waar de ''GroeneVingahz'' het over heeft maar DE KRUIDENTUIN is echt een goeie shop!!

                  Lekker old scool coffeeshop, relaxte muziek en tering goeie hasj!! de wiet is er overigens ook goed te doen.
                  Ik wil geen slijmerd zijn of iets maar ik kom daar weleens als ik zin heb in lekkere hasj.
                  Dit is de enigste zaak in heel nijmegen waar je krijgt wat je betaald, je krijgt er zelfs meer dan dat je betaald!!! Overigens is dit een voorbeeldshop volgens de nijmeegse gemeente samen
                  met de kronkel dit heb ik mogen vernemen vn een politie agent die daar weleens op bezoek komt. Dit zie je niet in andere shops hoe cool is dat blowtje roken met een agent aan je tafel
                  Wat ik ook vind opvallen daar is dat er tenminste heeel normaal publiek komt en niet al dat rotzzooi waar je nieteens een praatje mee kunt maken, hier kan dat gerust omdat er normale mensen over de vloer komen.

                  Over de boys: is ook helemaal nix te klagen relaxte kerels waar je tof een praatje mee kunt maken en wat ik nog nooit heb meegemaakt in andere shops is dat als je hier vaker komt jeweleens een drankje GRATISSS krijgt daar schrok ik zelfs de eerste keer van, mijn vrienden geloofde het ook niet tot ze het zelf mee maakten.

                  Over de prijzen: je betaald wel wat meer als elders maar dat heb ik er liever voor over om goeie shit te roken, andere shops waar je minder betaald krijg je commerciele shit!! helemaaal bij die jetset en de kronkel wat een commerciele troepshops zijn dat.

                  Peaccce.

                  Comment


                    #10
                    Re: Wat staat er op het menu in De Kruidentuin Nijmegen??

                    Het blijkt wel weer dat de meningen verdeeld zijn, je zou bijna denken dat jij aandelen hebt in De Kruidentuin haha.

                    Dat argument van die politieagent vind ik bullshit, die kunnen (undercover) overal binnen lopen als ze willen. En wat dan nog? Ze kunnen je niks maken. Zelf ben ik erg te spreken over de Jetset en de Dreadlock. Het zijn dan wel 'afhaal-chinezen', maar je hebt daar naar mijn mening een prima prijs/kwaliteit verhouding. De Kronkel is ook aardig, vooral als je je jointje in de shop zelf wilt roken.
                    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                    Comment


                      #12
                      Re: Wat staat er op het menu in De Kruidentuin Nijmegen??

                      Hebben we hier met een eigenaar/medewerker van De Kruidentuin te maken? Gezellig! Kun je ons toevallig een update geven betreft bijvoorbeeld de prijslijst? Ik neem aan dat de bovenstaande lijst reeds verouderd is.
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                      Comment


                        #13
                        Re: Wat staat er op het menu in De Kruidentuin Nijmegen??

                        Moet GroeneVingahz gelijk geven van alle shops die ik tot nu toe bezocht heb
                        staat deze in mijn top drie van het minste waar voor je geld.
                        Samen met de CAT in Breda en de JUngle in Oss.

                        En dan heb ik over te weinig krijgen waarvoor je betaald, slechte kwaliteit en zelfs soortjes die als haze verkocht worden maar het absoluut niet is.


                        Leuke nieuwe site, maar knap irritant dat elke link in een nieuw venster wordt geopend.
                        recht is recht. krom is krom.

                        Comment


                          #14
                          Re: Wat staat er op het menu in De Kruidentuin Nijmegen??

                          vandaag in kruidentuin geweest heb de haze gekocht en die was toch wel goed hoor. mss wat weinig ja maar wel goeie haze

                          Comment


                            #15
                            Re: Wat staat er op het menu in De Kruidentuin Nijmegen??

                            hahaha was het maar dat ik aandelen had in de Kruidentuin..

                            Dus als ik aandelen daarin zou hebben dan zou jij een aandeelhouder van Dreadlock en de Jetset moeten zijn
                            Nee ben gewoon een tevreden klant en van die agent is niet Bullshit want hij zat daar in uniform en al dus..
                            maar goed niet een discussiewaardig onderwerp ieder zijn mening.

                            Die prijzenlijst is volgens mij verouderd wat ik wel weet is dat de Nougat niet 15 euro maar 12,5 euro

                            Peaceeeee( dikke toeter draaien nu)

                            Comment

                            Bezig...
                            X