Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Shops in Arnhem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Shops in Arnhem

    Korting op 420shop
    De Pinguin:
    Goeie stop-en-go shop, niet de meest gezellig sfeer maar dat komt door de permanente bezetting van gasten
    Hebben lekkere wietjes, voor de Amnezia Haze is een echte aanrader, helaas niet altijd vekrijgbaar.


    Lucky Luke:
    Gezellige shop, sinds het rookverbod iets minder, doordat er 3 aparte rookhokken zijn. Hebben heerlijke weed, ruim aanbod en kwaliteit gegarandeerd al betaal je daar wel voor.

    Uncle Sam:
    Geen geweldige plek om gevonden te worden, hebben wel regelmatig heerlijke haze, de sfeer is daar (naar mijn smaak) ver te zoeken en personeel is zeer afwezig en bezig met de kennissen en telefoons.

    Upstairs:
    Kleine shop met een beperkt aanbod, wel zeer goed in wat ze hebben en altijd even vriendelijk

    Amigo:
    Een echte Hasj shop, gerunned door 2 marrokanen en een turk met absolute smaak voor topklasse hasj, de prijzen zijn redelijk, om te zitten is de shop wat klein en vol maar wel een relaxte sfeer.

    T.H.C:
    De eerste (on)-officiele coffeeshop in Arnhem, wat lastig te bereiken sinds ze de openingstijden hebben wanneer ze willen. Het is vooral een hasj shop met zeer hoge kwaliteit hasj allemaal van nederlandse bodem. Ook hebben ze hier altijd een biologisch groentje achter de balie. ietswat prijzig maar de smaak is onovertroffen. qua sterkte valt hij wel wat tegen.

    Joint Ventures:
    Goeie kwaliteit weed, voor een wat hoge prijs, de gezelligheid is daar 100% beter als in alle andere shops in arnhem, het is wel een echte jongerenshop dus zit niet raar te kijken als je omgeven bent door 18 jarige studentjes

    Zo zijn er nog wel een aantal meer, maar dit zijn toch echt de voornaamste shops in Arnhem. Mijn voorkeur gaat uit naar de Pinguin, omdat ik hier goeie afspraken met de eigenaar heb kunnen maken betreft het goedkoper aanschaffen van een regelmatige aanvoer
    Last edited by Mr_3ppozz; 10 April 2009, 00:08.
    sigpic
    Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

    #2
    Re: Shops in Arnhem

    Oorspronkelijk geplaatst door Mr_3ppozz View Post
    De Pinguin:
    Pinguin was vroeger leuk omdat je er voor je 18e standaard mee kreeg. Ze hebben tegenwoordig pauperwiet en alles is voorverpakt. Dan weet je tenminste zeker dat je genaaid wordt..


    Lucky Luke:
    Redelijke shop, enige waar je kan pinnen in arnhem. prijzen zijn normaal,maar ze wegen een beetje gierig.

    Uncle Sam:
    Uncle heeft lekkere sensi, en je kan er mooi zitten, daar is alles mee gezegd

    Upstairs:
    Up vind ik persoonlijk echt kut, ik vind het personeel onvriendelijk. Wel vaak uitgebreid aanbod.

    Amigo:
    Heet ten eerste Omigo. Tsja, de Omigo is duur, maar godverdomme wat een wiet. Beste van Arnhem, waar ze je dus ook goed voor laten betalen. Als je er ooit bent, probeer de silver haze. Beste haze uit arnhem period.
    T.H.C:
    De thc is cool, gerund door een oudere man en zijn vrouw. Ze bepalen zelf de openings tijden dat is minder want als ze geen zin hebben zijn ze dicht. Uitgebrei aanbod aan Hasj, en die gozer wil nog wel eens te veel meegeven

    Joint Ventures:
    JV. Ben er niet over te spreken, alls is voorverpakt, kwaliteit is over te discussieren, ik vind het niks.

    Nog een belangrijke, De walm. Zit in dezelfd straat als de THC. Erg vriendelijke kerel, redelijk aanbod aan wiet en hasj, kwaliteit is prima. En als je jarig bent krijg je echt onvergeelijk veel mee.:p
    Mijn mening over de shops in Arnhem.

    Comment


      #3
      Re: Shops in Arnhem

      Inderdaad de Walm was ik vergeten, hier heb haal ik de laatste tijd regelmatig is met de hond makkelijk te lopen vanaf mn huis

      Goeie weed en idd vriendelijke kerel
      sigpic
      Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

      Comment


        #4
        Re: Shops in Arnhem

        kom daar ook geregeld met de hond.

        Comment


          #5
          Re: Shops in Arnhem

          Uhm... Waar staat de Happy? De Happy Days? Iedereen loopt altijd te janken dat je daar zo weinig krijgt maar de kwaliteit is wel echt top. kan nog chill beneden roken, en de hellraiser daar is echt heerlijk! Daarnaast vind ik de Lucky nu juist wel chill die rookhokken zijn echt koning om ff met een paar gasten goed in te chillen, tv'tje, ja hoor (die als je links van de balie rechtdoor loopt)

          Comment


            #6
            Re: Shops in Arnhem

            Ik vind de happy echt pauper. Die hellraiser vond ik tof toen ik 17 was, maar toen kende ik nog geen echte wiet. Daar benedenziet het er leuk uit, maar die bar krukken zitten echt verrot. (geen rugleuning) En je krijgt er inderdaad maar bar weinig mee. (omdat het voorverpakt is, ik vertrouw shops die van te voren de baggy's vullen niet)
            En tsja, in de lucky kan je wel lekker zitten, maar ik blijf erbij dat het enige voordeel aan die shop is dat je kan pinnen.
            Mvg.

            Comment


              #7
              Re: Shops in Arnhem

              de happy heeft geen barkrukken beneden nu er staan bankjes die zitten verdomde's goed.

              Comment


                #8
                Re: Shops in Arnhem

                Ah, ja ben d'r al heel lang niet geweest, maar vrienden halen er nog wel regegeld. Ik blijf voor de rest bij m'n standpunt.
                grtz

                Comment


                  #9
                  Re: Shops in Arnhem

                  Ik vind de Uncle Sam wel chill, goede sensi en als je er wat vaker komt doen ze niet zo precies dus je krijgt vaak wat meer mee. De Joint Venture is in mijn opzicht niet zo chill, heb er wel vaak gezeten maar er wordt te hard van die hardrock shit gedraaid op een te hoog volume.. Je moet echt hard praten om elkaar dan te kunnen verstaan. Happy days zit ik nooit maar ze hebben wel goede wiet en hasj.

                  Comment


                    #10
                    Re: Shops in Arnhem

                    Speak Easy is echt beste shop uit Arnhem, kom der nu 2 jaar en als ik 10 euro wiet haal kan ik echt 6-8 lekkere dikke joints draaien, de muziek is chill, mensen zijn ook chill al zijn ze soms beetje kinderachtig maar dat komt door alle hasj die ze roken, ze hebben zeer goeie orange bud, super skunk en turbo skunk zo af en toe hebben ze ook een goeie haze EN thee + koffie is gratis

                    Comment


                      #11
                      Re: Shops in Arnhem

                      Ja daar moet ik wel even op reageren....
                      Al dat gezeik op de uncle... ik kom er nu toch al zeker een jaartje en ben onderhand de beste matties met paco gerrit en eef geworden.. krijg altijd meer dan voldoende wiet zonder takjes of dat soort gekut.. tis gewoon hoe je je eigen opzet ... kom jij daar binnen met een asso ego en denk je dat je alles bent.. ja dan vindt ik het niet zo gek dat ze je negeren...
                      Uncle sam is bij verre uit de beste shop in arnhem Sensi is altijd goed en de mexican en silver haze natuurlijk ook ,,, ik ben het met je eens als we het over de shiva hebben die ze verkopen... die is bagger,,, tja wat verwacht je dan ook voor een shop met 6 flatscreens een biljar een tafelvoetbal tafel een tiental spellen en een luxe keuze van producten... mag de wiet wel wat duurder om zijn als je het mij vraagt...
                      MET ANDERE WOORDEN
                      HEB JE GELD GENOEG EN HOE JE VAN DE WAT LUXERE coffeeshop... DAN MOET JE NAAR UNCLE SAM!!
                      ... btw als mensen vaak in uncle komen laat ff je naam achter

                      ik ben jeremy btw .. dan ken je me vast wel

                      Comment


                        #12
                        Re: Shops in Arnhem

                        Omigo's is inderdaad een goeie shop. Haal er zelf ook regelmatig wat. De white widow valt zeer goed in de smaak. De Silverhaze is daar ook egt lekker. Hasj haal ik wat minder vaak, maar de temple polm en normale polm van speak easy vallen goed in de smaak.
                        Grtz

                        Comment


                          #13
                          Re: Shops in Arnhem

                          Kan me wel aanlsuiten bij Bijsterd, Omigo Silverhaze/northernlights/superskunk speakeasy orangebud en de tempelpolm bij de walm S5 hazesoortje ook aanradert dan de zerozero K3/bioskunk/stuff v/d keizer etc etc

                          Comment


                            #14
                            Re: Shops in Arnhem

                            Ik ben gister met Koninginnedag in Arnhem geweest, en heb natuurlijk wat shops bezocht.

                            De reacties over de Upstairs, de Walm en de Speak Easy klonken mij goed in de oren. De Upstairs kwam ik het eerste tegen, de medewerker wist me te vertellen dat al enkele soortjes uitverkocht waren, het was nogal druk geweest zei die. Ik kreeg voor €30 een mooi goed gevuld zakkie mee, ik kon echter door de drukte niet verstaan welke soort het was, en op het zakje stonden enkel de huisregels. Wel kreeg ik een pakje Smoking Blue erbij! Even later heb ik de wiet geprobeerd, en ondanks dat ik de naam niet weet viel er van de wiet niks te zeggen. Smaak was goed, en zo ook de kwaliteit en het effect. Prima shop!de Walm, en deze bleek gesloten te zijn? Damn! Ik vroeg hem naar een goed alternatief, en dat was Omigo's. (Bedoelde je die Mr.Epozz in je eerste post?).

                            We waren vervolges weer richting de Upstairs gelopen en kwamen Omigo's al gauw tegen. Ik zag daar een mooie Thai op de kaart staan. Ik heb ooit eens Thai gerookt en dat beviel me goed. Echter was deze ook uitverkocht! Ook Omigo's had het erg druk gehad blijkbaar. De medewerker raadde mij de Super Skunk aan. Ik ben normaal niet zo weg van Skunk, maar toch besloot ik deze te kopen voor 7€ per gram. Ik kreeg wederom voor 30€ een mooi langwerpig zakje mee. Ook de Super Skunk wilde ik maar al te graag proberen, en dat deed ik dan ook bij de Rijn. Daar stonden enkele bankjes, en genietend van de wiet genoot ik van het uitzicht. De smaak was goed, ik vond hem zelfs een beetje scherp. Ook het effect was goed, ik was na een enkel jointje goed stoned! Prima Shop!

                            Met een buit van 60€ aan wiet van de Upstairs en de Omigo besloot ik niet meer op zoek te gaan naar de Speak Easy en heb ik de rest van de avond nog genoten van de vele bandjes in Arnhem.

                            Persoonlijk vond ik het jammer dat beide shops al enkele uitverkochte soortjes hadden, al heb ik daar wel begrip op tijdens Queens day. Omigo en Upstairs waren beide goede shops naar mijn mening. Als ik tussen deze twee moest kiezen, zou ik voor de Upstairs gaan.
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment


                              #15
                              Re: Shops in Arnhem

                              ha wat goed zeg dat upstairs nog bestaat, altijd genoten daar
                              16 jaar terug had arnhem meer shops dan a,dam vooral coffeeshop harm en leer om leer waren echt super
                              had zoveel verschillende wietjes ben ik tot de dag van vandaag nergens meer tegen gekomen.
                              Geen stad kon in die tijd tippen aan arnhemse coffeeshops

                              erg leuk om te horen dat je hebt genoten van de arnhemse shop, ook al zijn het er nu vet weinig
                              erg leuk om te horen.

                              Comment

                              Bezig...
                              X