Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Shops in Arnhem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Shops in Arnhem

    Ik was gisteren in Arnhem voor de coffeeshops maar ik vond ze persoonlijk tegenvallen. (weinig aanbod en oude namen op de lijsten ) ben in 6 shops geweest.

    1. Upstairs. Vond ik nog 1 van de beste shops. Wel klein maar hadden we een lekkere haze (Upstairs haze of zo)

    2. Coffeeshop Thc. Veel wiet was op. En zou daar niet meer terugkomen

    3 de Pinguin. Ook weinig wiet. Nlx genomen maar vond het er absoluut niet op lijken. Ook hier vond ik deze shop erg tegenvallen.

    4 lucky luke. Daar heb ik santa Maria genomen. (moet ik nog proeven) maar ook niet veel wiet daar.

    5 Speaky. Waardeloze shop . Met rare manier van bestellen. En de orange bud zat gewoon top rot in.

    6 Omigo. Was redelijk met goede k2

    Het was voor mij de eerste keer dat ik de coffeeshops heb bezocht in Arnhem maar ook gelijk de laatste keer.
    Ik heb het idee dat die wietlijsten daar al jaren hangen. Maar wel telkens een andere wiet hebben, maar onder dezelfde naam verkopen. Of misschien ben ik wel te verwend want kom zelf vaker in de randstad.

    Comment


      #32
      Re: Shops in Arnhem

      zijn de shops dan zo slecht in arnhem zoals hierboven wordt vermeld?zoniet kan iemand nog eens een update geven?vakantie komt eraan en dacht arnhem eens een bezoekje te brengen.

      Comment


        #33
        Re: Shops in Arnhem

        Kom altijd bij THC, openingstijden zijn idd niet echt betrouwbaar maar voor een goed stukje hasj ben je daar op de goeie plek. Eigenaar gaat zelf de boer op in het buitenland en de kaart wisselt dan ook regelmatig, en heeft mooie verhalen en weet er veel van . Vrouwlief ook altijd vriendelijk en niet te beroerd voor wat advies. Weed is niet echt hun ding, laatst wel lekker bio weedje gekocht. Als je dan toch weed wilt ,iets verderop naar Lucky Luke voor de Santa Maria. Goeie prijs en hoeveelheid.

        Comment


          #34
          Re: Shops in Arnhem

          Vergeet coffeeshop de Walm niet. Lekker soortjes die ze nergens in Arnhem hebben bv. Killing Fields, Cheesehaze, Santa Maria x S5 etc

          Comment


            #35
            Re: Shops in Arnhem

            Ik las dit topic en ik mis 1 shop: Zero Zero.

            Qua prijs zeker 1 van de goedkopere maar dat doet niks af op de kwaliteit. Niet echt relaxed om te zitten maar samen met de Walm de beste in Arnhem naar mijn mening.

            Comment


              #36
              Re: Shops in Arnhem

              Zero zero, zeker. Goeie voorgedraaide En cheap, ik neem ze mee als ik naar de Rijn ga lekker makkelijk. Maar voor de rest altijd uncle Sam of joint venture voor de spelletjes en het gezellige zitten. Wel vind ik de wiet daar niet echt top kwaliteit. Speak easy vind ik altijd maar vaag, beetje wispelturig over de hoeveelheid.

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Midas View Post
                Re: Shops in Arnhem

                Ik was gisteren in Arnhem voor de coffeeshops maar ik vond ze persoonlijk tegenvallen. (weinig aanbod en oude namen op de lijsten ) ben in 6 shops geweest.

                1. Upstairs. Vond ik nog 1 van de beste shops. Wel klein maar hadden we een lekkere haze (Upstairs haze of zo)

                2. Coffeeshop Thc. Veel wiet was op. En zou daar niet meer terugkomen

                3 de Pinguin. Ook weinig wiet. Nlx genomen maar vond het er absoluut niet op lijken. Ook hier vond ik deze shop erg tegenvallen.

                4 lucky luke. Daar heb ik santa Maria genomen. (moet ik nog proeven) maar ook niet veel wiet daar.

                5 Speaky. Waardeloze shop . Met rare manier van bestellen. En de orange bud zat gewoon top rot in.

                6 Omigo. Was redelijk met goede k2

                Het was voor mij de eerste keer dat ik de coffeeshops heb bezocht in Arnhem maar ook gelijk de laatste keer.
                Ik heb het idee dat die wietlijsten daar al jaren hangen. Maar wel telkens een andere wiet hebben, maar onder dezelfde naam verkopen. Of misschien ben ik wel te verwend want kom zelf vaker in de randstad.
                upstairs vond ik wel redelijk, de pinguin was inderdaad raar en tegenvallen, ben er zelf ook weggegaan zonder wat te bestellen.
                lucky luke heb ik wat goede wiet gehaald maar de prijs was wel hoog
                omigo (ik dacht amigo maar ik zal er wel naast zitten) was wel goed en je had er tenminste niet van die pleuris voorgedraaide zakjes. je moet ff moeilijk doen maar kan dan netjes zoals in nijmegen bij de dreadlock zien wat het gewicht is dat je krijgt ipv dat je moet hopen dat ze t zakje goed gewogenh ebben

                Comment


                • lightitup420
                  lightitup420 commented
                  Editing a comment
                  Volgende keer moet je is langs de walm gaan en de walm haze 10€/1gram proberen
              Bezig...
              X