Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alle coffeeshops in Groningen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Alle coffeeshops in Groningen

    Nooit geweten dat dat kon, lol, maar inderdaad niet echt behoefte aan. En ik heb een half jaar geleden voor het laatst een keer afghaan gezien daar, daarna enkel pp, ondanks dat afghaan nog steeds op de vernieuwde prijslijst staat.
    Gelukkig hebben we Oasis nog, beste qua aanbod naar mijn mening.

    Comment


      #32
      Re: Alle coffeeshops in Groningen

      Ja oasis heeft als voordeel de weelendaanbieding, op vrijdag en zaterdag 3x een vijfje voor 12.50
      Naar mijn idee kopen zij niet in bij de grote jongens, en zijn t vooral kleinere kwekers die aan hun leveren. Vandaar ook het grote verloop in assortiment, maargoed dat is slechts mijn veronderstelling.
      Eerste kweek ooit, 3x autoblueberry

      Schoffie's Geschoffel 2014

      Comment


        #33
        Re: Alle coffeeshops in Groningen

        Het wisselt nogal vaak bij Oasis inderdaad, maar altijd wel een vrij grote keuze in soorten. Ze hebben volgens mij altijd de aanbieding 5x 12.50 voor 50 euro dacht ik.

        Comment


          #34
          Re: Alle coffeeshops in Groningen

          Even een copy paste gedaan

          Medley: Gedempte Zuiderdiep 64, Groningen 9711HK
          Kut shop, onvriendelijke mensen vaak slechte wiet!
          Vliegende hollander: Gedempte Zuiderdiep 63, 9711HC Groningen
          Leuke shop, heeft kleinste rokers/blow hok van nederland. Wiet is er over het algemeen wel goed.
          Gezellig om te zitten.
          Retro: ..........
          Ben er nu 2 keer geweest, de wiet was redelijk maar niet echt een shop om gezellig te gaan zitten.
          Upper10: Steentilstraat 22, 9711GM GroningenVond de zakjes de laatste tijd maar matig. Samen met Dr. Anders en The Happy dezelfde eigenaar, leverancier(s) en dus zakjes.<<<< Vaak hebben ze troep maar het verkoopt! Vroeger deden ze hun best maar nu het geld binnen is

          The Happy: Damsterdiep 5, 9711SG Groningen
          Zie Upper10.
          Dr. Anders: Gelkingestraat 17, 9711NA Groningen
          Zie Upper10.
          De stoker: Padangstraat 27, 9715CL Groningen
          Mijn ervaring is erg slecht met de stoker, heb altijd het gevoel dat ze gras/thai verkopen.
          Raggamuffin: Noorderstationsstraat 15, 9716AN Groningen
          Ragga, daar rijd ik niet voor om!
          Dees: Papengang 3, 9711PA Groningen
          Was voorheen een leuke shop om te zitten, tegenwoordig zit het vol met uhm gespuis. Zero is wel erg goede hasj, ik rook zelf zelden tot nooit hasj maar dit beviel me wel. Wiet over het algemeen redelijk te roken.
          Driemaster: Nieuweweg 18, 9711TD Groningen
          Zelfde eigenaar als Dees dus qua kwaliteit zelfde wiet.
          Metamorphose: Oude Boteringestraat 53, 9712GE Groningen
          Leuk personeel 5euro zakjes zijn om te huilen, de wiet is er meestal wel goed.
          Storm/Reykjavik: Spilsluizen 6, 9712NS Groningen
          Wat meer geschikt voor de mensen die echt van rust houden, jeugd wordt hier ook niet echt gewaardeerd. Je betaald de jackpot voor kleine zakjes met kwalitatief goede wiet.<<< Wat hij zegt, sinds de hernieuwing niet meer geweest.
          The clown: Folkingestraat 24, 9711JW Groningen
          Goed personeel, dure wiet maar wel met pieken en dalen. Wat ik er wel bij moet zeggen is dat hoe meer je betaald hoe lekkerder het over het algemaan wordt.
          Oasis: Meeuwerderweg 60, 9724EV Groningen
          Weekend aanbieding was altijd 3 voor 12,50 redelijk wiet.

          Over het algemeen vind ik de wiet in groningen steeds slechter worden! Lijkt met het jaar er op achter uit te gaan.

          Comment


            #35
            Re: Alle coffeeshops in Groningen

            T word ook minder, zeker nu de reykjavik/ storm dicht is, en van de week diende een zaak omtrent de upper 10 heb t rechtbankverslag niet helemaal uitgelezen, maar volgens mij houd dat ergens t komende half jaar ook op. Ervaring bij alle shops is de laatste jaren.minder en minder. Ben blij wanneer mn ov weer geldig is. Kan ik weer naar lwd als ik wiet wil kopen...
            Eerste kweek ooit, 3x autoblueberry

            Schoffie's Geschoffel 2014

            Comment


              #36
              Re: Alle coffeeshops in Groningen

              Ik lees veel over Lwd, maar ben er max 2 keer in een shop geweest. Ergens in een steeg vlak bij het water. Vond de wiet niet super..

              Comment


                #37
                Re: Alle coffeeshops in Groningen

                Persoonlijk vind ik de os in lwd een aanrader, ben over de utoop, de repelsteeltje en de zone in lwd ook wel tevreden, vind de mindere shops in lwd : de vriendschap, de flowerpower en de eenhoorn.
                Eerste kweek ooit, 3x autoblueberry

                Schoffie's Geschoffel 2014

                Comment


                  #38
                  Re: Alle coffeeshops in Groningen

                  Zegt me allemaal niks, maar zal in de toekomst naar OS gaan. Een keer wat anders proeven.
                  Woon je toevallig in Beijum? https://www.youtube.com/watch?v=l-BIwnJeC48

                  Comment


                    #39
                    Re: Alle coffeeshops in Groningen

                    hahahahahahaha wat een figuur zeg! je zal maar zo op het internet staan!


                    nee dat nie, Beijum is net iets TE gangster voor mij als ik op dat filmpje af moet gaan
                    Eerste kweek ooit, 3x autoblueberry

                    Schoffie's Geschoffel 2014

                    Comment


                      #40
                      Re: Alle coffeeshops in Groningen

                      Haha, ik wil er ook niet doodgevonden worden nee Heerlijk mannetje ook he

                      Comment


                        #41
                        Re: Alle coffeeshops in Groningen

                        Medley: Gedempte Zuiderdiep 64, Groningen 9711HK
                        Kut shop, onvriendelijke mensen vaak slechte wiet! << daar sluit ik me bij aan
                        Vliegende hollander: Gedempte Zuiderdiep 63, 9711HC Groningen
                        Word momenteel verbouwd, ze verkopen wel goede wiet gemiddeld 9eu de gr. Meestal standaard soorten. Personeel is ook wel vriendelijk.
                        Retro: Mooie coffeeshop, vriendelijke bediening, vaak exotische wietjes, daar betaal je ook voor. Kwaliteit is goed.
                        Upper10: Steentilstraat 22, 9711GM Groningen : Nog nooit geweest
                        The Happy: Damsterdiep 5, 9711SG Groningen
                        Zie Upper10.
                        Dr. Anders: Gelkingestraat 17, 9711NA Groningen
                        Zie Upper10.
                        De stoker: Padangstraat 27, 9715CL Groningen
                        Nog nooit geweest
                        Raggamuffin: Noorderstationsstraat 15, 9716AN Groningen
                        Maar 1x geweest kan ik momenteel niet over oordelen
                        Dees: Papengang 3, 9711PA Groningen
                        De grootste in groningen, meerdere etages.. Het personeel is niet echt vriendelijk, Wiet komt uit een map, je kan kiezen tussen 6jes of 15jes. Mooie zakjes met redelijke wiet, de hasj is ook in orde en je zal een mooi zakje krijgen.
                        Driemaster: Nieuweweg 18, 9711TD Groningen
                        Zelfde eigenaar als Dees dus qua kwaliteit zelfde wiet.
                        Metamorphose: Oude Boteringestraat 53, 9712GE Groningen
                        Vriendelijk personeel, wat ik zelf het nadeel vind bij Meta is dat ze al hun wiet geen echte namen geven? Ik zou toch graag willen weten wat ik rook. De wiet is redelijk, maar ik ga toch liever naar een andere shop!
                        Storm/Reykjavik: Spilsluizen 6, 9712NS Groningen
                        Nog nooit geweest
                        The clown: Folkingestraat 24, 9711JW Groningen
                        Vriendelijk personeel, maar te duur.. Je betaald 12euro voor een gram haze of je betaald 9euro voor een gram maar dat is dan hun huiswietje. En dan vraag ik soms af of het wel een gram is? Kwaliteit is overigens wel goed.
                        Oasis: Meeuwerderweg 60, 9724EV Groningen
                        Vriendelijk personeel, meeste aanbod van wiet. Soms meer dan 10 soorten wiet op het menu. (ook altijd wel exotische wietjes) Allemaal zeer goede kwaliteit. Komt in zakjes van 5,12,50 en 25. Gemiddeld betaal je voor een gram 10euro.

                        Comment


                          #42
                          Re: Alle coffeeshops in Groningen

                          hallo ik woon ook in groningen en vind zelf de Metamorphose de beste shop en de glory die bestaatjammer genoeg niet meer

                          Comment


                            #43
                            Re: Alle coffeeshops in Groningen

                            Metamorphose is een mooie coffeeshop, met vriendelijk personeel. Maar ik heb het gevoel dat ik word bedonderd waar ik bij sta. Allemaal verzonnen namen, en de wiet van oa oasis vind ik een stuk sterker en lekkerder.

                            Comment


                              #44
                              Re: Alle coffeeshops in Groningen

                              Wat Hazekushskunk zegt klopt. Toen het noorderlicht zichtbaar was vanuit Nederland, had de Meta ineens Northern Light op het menu. Bleek gewoon een haze soortje te zijn...
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                              Comment

                              Bezig...
                              X