Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Door geen voorgerolde in de para te gaan halen die zijn gewoon niet zo goed. De Hobbit heeft wat betreft voorgerolde joints een heel goeie naam. Als je er een van de Hobbit rookt, ben je garantie goed begaaid.
Zeker de voorgerolde mix eens proberen!
heb gisteren 2 jointjes (0,7 gr/joint) white widow van de paradox gerookt en kreeg echt een paranoia achtig gevoel wat ik ZEKER niet zo fijn vond..
hoe kan ik dit voorkomen,, want krijg normaal altijd een zéér fijn high-gevoel van deze wiet..?
De Hobbit is heel eerlijk. Ze geven je een goede hoeveelheid wiet voor een mooie prijs. De Bubblegum kwam iets van negen euro volgens mij. Hun gamma bedraagt ongeveer 5 à 6 soorten wiet en hetzelfde voor de hasj, maar de wietlijst wordt om de twee weken veranderd. Je hebt er dus een vrij gevarieerd aanbod.
Heb er pas Northern Lights gekocht, ook weer een topper. 16.5 Euro voor twee gram, mooie balans tussen high-stoned!
de 5 gram white widow is op en ben nog nooit zo heerlijk high (stoned) geweest als van deze, deze is zijn prijs zeker waard, echt mooie dikke knoppen!
jah, vraag me dat ook af, want nu kom je binnen is sta je meteen tussen de rokers.. en is het een beetje wringen.
Hobbit wou ik gaan,, maar men vriend zijn belkrediet was op en kon dus niet meer op zijn gps van zijn gsm kijken..
maar zaterdag ga ik normaal gezien terug naar beide, die Amnesia moet inderdaad goed zijn over Bubblegum heb ik nog nooit iets gehoord.., prijs misschien?
en zijn ze over de gewichten ook eerlijk daar want daar heb ik al wat over gehoord en is het gamma daar uitgebreid of eerder beperkt?
Leave a comment: