Re: Weert,, Paradox of Hobbit
ik kom zelf uit die omgeving maar hoor alleen dat er nergens buitenlanders worden toegestaan.
misschien hele ouwe bekende vaste klanten van voor de tijd van de nieuwe regels.
proberen kan altijd maar weet niet of je zoveel geluk zult hebben
succes!
Weert,, Paradox of Hobbit
Collapse
X
-
Hey,
Morgen vertrekken we met het gezin naar roompot Weerterbergen in Weert, nu staat er op deze site een vraagteken zodat niet geweten is of buitenlanders kunnen kopen in deze gemeente. Weet er iemand van jullie of belgen wiet kunnen kopen in de shops van Weert? En of het klopt dat we in Geleen, Sittard en Roermond wel kunnen kopen.
Alvast bedankt!!Last edited by Jointjedraaien; 5 August 2014, 18:54.Leave a comment:
-
mijn mening:
hobbit:
prijs die je betaald is prima, krijg altijd zeer gevulde zakjes daar nog nooit over geklaagd maar om in de shop zelf te zitten daar zeg ik helaas nee tegen. dus kan verder helaas weinig zeggen over de shop.
paradox:
de meest chille shop die ik momenteel ken, helaas ben ik het niet helemaal eens met hun hoeveelheden heb vaker 3 verschillende zakjes langs elkaar gelegd en helaas waren vaker grote verschillen.
moet wel zeggen dat het personeel daar zeer aardig is.Leave a comment:
-
Dont let the door hit you on the way out!
Leave a comment:
-
ik weet 1 ding van die 2 shops zo mogen hun peperdure wiet zelf oproken
normale wiet 10 euro per gram,ja hoor doei en tot nooit meerLeave a comment:
-
The Hobbit is gewoon van een Nederlander.Leave a comment:
-
paradox en hobbit zijn belgische eigenaars ofwat??? beide hebben een belgisch telefoonnummerLeave a comment:
-
Zal wel weer huilen met de pet op worden de komende tijd. In nog geen 2 weken tijd een stuk of 4, 5 plantages opgerold hier in de buurt.Leave a comment:
-
Merk dat de nieuwe lichting Brabants Wit ook erg vochtig is.
Die kaswiet is ook nog heel redelijk, gezien de prijs.Leave a comment:
-
Lidmaatschap opzeggen is niet zo makkelijk als ik dacht.
Bij shop 1 werd mijn naam genoteerd omdat de medewerker mij vertelde dat alleen de baas in het systeem kon.
Bij shop 2 moest ik dit per brief doen omdat als de medewerker mij op het moment dat ik zelf nog in de shop stond uit zou schrijven, ik onwettig aanwezig zou zijn daar.
Bij shop 1 ga ik er van uit dat zodra de baas aanwezig is, ik uit het systeem gehaald word. De brief voor shop 2 gaat maandagochtend op de post.
Ik ga volgend weekend gewoon terug enkel en alleen om te checken, maar ik verwacht dan nog gewoon in het systeem te staan en wiet te kunnen kopen.
Wat dat betreft is het jammer dat er hier geen fysieke wietpas is. Die zou je weg kunnen gooien.
Leave a comment:
-
sorry dat ik t moet zeggen, maar ben een keer paar weken terug bij hobbit geweest
natte wiet die amper gedroogd had, der zat zoveel vocht in dat ik t zakje eerst 2 weken heb kunnen drogen voordat ik t kon roken
en ja inderdaad hoop takjesLeave a comment:
-
Veel takjes in de grammetjes de laatste tijd hier.
Ligt dat aan de wiet? Of is het een goedkope manier om een zakje van 1 gram te vullen?
Qua namen is alles hetzelfde gebleven, alleen de wiet ziet er echt totaal anders uit.
Nog steeds goed stoned, daar niet van, maar toch...Leave a comment:
-
ID kaart = wietpas, tenminste wel hier in Weert.Leave a comment:
-
Wat me opvalt is dat er 1 shop is die áltijd om een pas vraagt, en er 1 shop is die dat nooit doet.Leave a comment:

Leave a comment: