Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop Mississippi in Maastricht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop Mississippi in Maastricht

    Korting op 420shop
    Last edited by Jointjedraaien; 16 July 2010, 19:50.

    #2
    Re: Coffeeshop "Mississippi" in Maastricht

    Ben er af en toe geweest, is daar vooral leuk om te zitten. Niet veel licht, chill zetel,.. Maar de wiet is er fel duurder geworden tegenover vroeger en idd scannen ze je id-kaart. Wiet was er best okee, maar bij die vooroorlogse balans stelde ik me wel vragen

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshop "Mississippi" in Maastricht

      Vreemde zaak inderdaad, Dat ze controleren of je 18+ bent is ok maar dit gaat ver ja
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshop "Mississippi" in Maastricht

        Cannab0y has left the building
        Last edited by ; 13 March 2009, 03:58.

        Comment


          #5

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Coffeeshop "Mississippi" in Maastricht

              Als inwoner van maastricht heb ik een grote hekel aan "De Miss"
              het draait zich niet om het feit dat de pasjes worden in gescand
              (waar trouwens verder niks mee wordt gedaan / dus niet verstrekt
              wordt aan derden) Dit is puur om te zorgen dat je niet meer dan
              5 gram kunt kopen.
              Hier in maastricht wordt "De Miss" ook wel bekend als de fransozen shop
              9 van de 10 klanten zijn belgisch, frans, duits en dan nog niet te spreken
              over de drugs runners wat er in de buurt rond zwerven
              maarja daar hebben we gelukkig de voor om hun enigzins
              weg te houden...
              M.A.W. de "Missisippi" is een bagger shop

              Groetjes Bob

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: Coffeeshop "Mississippi" in Maastricht

                  Het draait bij mij erom dat de sfeer daar door ettelijke klanten wordt bedorven.
                  Ik snap ook wel dat er daar geen coffeeshops zijn maar soms kan het knap irritant zijn.
                  Als je weer voor de zoveelste keer een belg/fransoos/duitser de weg moet uitleggen naar de shop.

                  Comment


                    #10
                    Re: Coffeeshop Mississippi in Maastricht

                    Laatst amnesia gekocht, 13€ /gr en vond de andere ook redelijk geprijst!

                    Comment


                      #11
                      Re: Coffeeshop Mississippi in Maastricht

                      kan iemand me vertellen hoe op dit moment de wiet is in de mississippi en zijn de prijzen redelijk, want heb begrepen via via dat er een hoop veranderingen hebben plaatsgevonden. allemaal nieuwe mensen en zo, zijn deze aardiger en vriendelijker dan de vorige? was van plan om er deze week eens heen te gaan...

                      Comment


                        #12
                        Re: Coffeeshop Mississippi in Maastricht

                        nou, moet zeggen het viel me reuze mee allemaal. aardig personeel, lekkere muziek en het balangrijkste goeie weed.
                        had 2 gr amnesia gekocht voor 24 euro en op mn eigen digital weegschaaltje (wat ik bij me had) stond 2,1 gr dus mag niet klagen ook vrijwel geen takjes.

                        ga zeker terug

                        Comment


                          #13
                          Re: Coffeeshop Mississippi in Maastricht

                          Weekje geleden is geweest:
                          Eerste indruk was dat het een leuke tent leek te zijn, comfortabele zetels, tv'tje en ook vriendelijke mensen !
                          Ik kocht er 2gr Peacemaker voor 8 eur d/gr & 2gr White Widow voor 10eur d/gr, beide zakjes goed gegeven en ze smaakten ook goed !
                          Ze kunnen van mij wel binnenkort terug een bezoekje verwachten !

                          Hit it !

                          Comment


                            #14
                            Re: Coffeeshop Mississippi in Maastricht

                            kom je er binnen als je 18+ zijt maar je chip uit je ID-kaart is?

                            Comment


                              #15
                              Re: Coffeeshop Mississippi in Maastricht

                              Hetzelfde hier 1 keer geweest 2 breje kerels die men id vroegen en scanden
                              Ik was met wat vrienden mee die hun weg wisten in maastricht twas namelijk de eerste keer dat ik ging... We hebben toen nog 3 andere shops gedaan ook en daar
                              Vroegen ze ook steeds onze id kaart volgens mij is dit gewoon om na te kijken dat je maar 1 keer per dag max 5 gram kunt kopen.
                              Er zijn ondertussen zelfs shops waar je je vingerafdrukken moet laten scannen...
                              1 ding maar op te zegen: beter zo dan met die verdomde wietpas

                              Comment

                              Bezig...
                              X