Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

    De Shiva is eveneens 8,5 euro per gram, net als de NLX en de Orange Bud.

    Het beste wietje dat ik meehad, naast de Cannalope, kwam uit de Smoky (de rechtse boot ). White Widow van 9 euro per gram, maar dat is echt wel bomkwaliteit en de max om te roken! Zelfs een pak beter dan de Shiva uit de Easy Going vind ik! Dus als je tussen die twee kiest, neem dan zeker de white widow. Voor die halve euro meer heb je zoveel meer plezier

    Veel plezier En vergeet die lekkere afgaanhash van €4 per gram niet

    Greetz
    Last edited by Jointjedraaien; 27 May 2009, 18:53.

    Comment


      #17
      Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

      Het wordt:
      2gram Cannalope
      3gram Shiva
      en ook nog 3gram White Widow voor een vriend van me.

      Ik rook voor de moment geen Hasj, zal het ooit wel eens doen.
      Morgen ga ik, nu hopen dat ik niet gepakt wordt. Want trein is nooit veilig.

      Greetz,
      zion

      Comment


        #18
        Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

        Yo Zion, morgen ga ik ook opnieuw gaan Deels voor nog wat van die Afgaanhash, en ook voor gewoon te gaan winkelen. Ik heb vernomen dat het solden zijn in Nederland, dus allen daarheen

        Ik zou in plaats van die Shiva die White Widow voor mezelf houden Die van de Smoky is echt wel de bom, en bovendien een stuk beter dan die Shiva

        Misschien zie ik je daar morgen wel ?

        Greetz
        Last edited by Jointjedraaien; 27 May 2009, 18:53.

        Comment


          #19
          Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

          Ik woon al drie jaar in Maastricht en ik ga zo'n 4 kier per week naar de shops. Meestal ga ik bij de kosbor en jullie hebben helemaal gelijk dat er in hun wiet vaak rot zit, maar hun haze is geweldig.
          Meestal haal ik dan amnesia (13,50 euri maar dan heb je wel echt goed spul) en die mix ik met een gr white widow (ook meestal goed).
          Je kunt die amnesia ook roken zonder hem te mixen met andere, maar dan ben je echt superstoned (ook wel relax by the way ).

          Maar ff over andere kruidenwinkeltjes;

          Mississippi: Zat ik in het begin vaak omdat "die zo bekent is", maar nergens word je harder genaaid dan daar. Personeel is vaak arrogant en de wiet is echt van slechte kwaliteit. Ook is het de ene keer 1.2 gr en de andere keer valt het weer vies tegen en is het maar 0,7 gr. En als je dan stoned in die banken zit en er komt een groot schip langs dan golft de boot en dat is niet altijd relax. Niet mijn grootste aanrader dus.

          De Smokey: Deze boot ligt naast de Mississippi en is veel beter. Je krijgt er goeie wiet en het personeel is vriendelijk. Je kunt er zitten aan houten biertafels en het heeft een goede sfeer. Alleen jammer dat je vaak met vreemden aan een lange tafel zit. Kun je dus best eens langs gaan.

          Cool runnings: Deze tent vind ik echt niets aan. Je komt binnen en het is al meteen smal. Dan moet je achterin een heel smal trappetje af en dan kom je in een gore kelder die helemaal volgekliedert is met tags, tekeningetjes en graffiti (niets hier tegen, maar dit is gewoon goor), zelfs de tafeltjes zijn helemaal volgesneden en beklad. Achterin kun je dan wiet halen, maar die is duur en slecht. Ga hier dus niet heen en als je al gaat, kijk dan uit dat je niet in een verdwaalde spuit in de bank gaat zitten

          Slowmotion: Deze shop ligt bij het station en heeft best goeie wiet. Niet te duur en je krijgt vaak een leuke zak mee. Je kunt er ook best goed zitten en daarnaast is een friture voor als je weer eens honger krijgt. Prima tentje voor als je met de trein komt en je wil niet ver lopen.

          Heaven: Wiet is best ok daar, maar geen geweldige. Toch heeft deze tent iets gaafs. Je komt binnen en dan loop je door een smal cafegedeelte. Dan kun je naar beneden om wiet te bestellen en daar kun je ook goed zitten. Je kunt ook naar boven en daar kan het dak eraf. In de zomer zit je dan binnen, maar je zit toch lekker in de zon. Hier kun je verder lekkere dingen eten zoals spaghetti voor een goeie prijs/kwaliteit verhouding. Prima dus

          Verder ben ik ook nog wel in andere shops geweest, maar niet zo vaak dus hier weet ik ook niet zo veel van.

          Gr your Maastricht City Weed Guide,

          Magl

          Comment


            #20
            Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

            Ik ben vorige week naar Maastricht geweest en ik stop iedere keer steevast in de Kosbor. De kwaliteit van het materiaal dat ze daar hebben is buitengewoon, al durft er soms al wel eens een rotte top tussen de goedkopere soortjes zitten. Ik koop er dus meestal enkel hash, geen wiet.

            Deze keer was net dat ietsje anders. Na een half jaar geduldig afgewacht te hebben en niet meer in Maastricht geweest te zijn, ging ik nog een keer met een maat. We zijn naar de Kosbor gestapt, waar ik mijn gebruikelijke afgaanhash ga halen. Ineens zag ik op de lijst "Cannalope Haze" staan voor 11 euro per gram Mijn dag kon al niet meer stuk

            Aangezien mijn maat niks moest hebben in de Kosbor, had ik hem gevraagd of hij daar voor mij 2 gram van die heerlijke Cannalope wou kopen. Zo kon ik toch nog mijn gebruikelijke 5gr Afgaanhash bestellen voor 4 euro per gram (= spotgoedkoop!).

            Het is ondertussen hoog tijd voor een fotospecial van zowel de Afgaanhash en de Cannalope. Ik ben een echte fan van Cannalope Haze en het is naar mijn mening de beste wiet die er bestaat. Amnesia is er niets tegen qua smaak en van effect is hij gewoonweg hemels. Het enige nadelige is het prijskaartje dat eraan vasthangt.

            Cannalope Haze
            Last edited by Jointjedraaien; 27 May 2009, 18:54.

            Comment


              #21
              Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

              Cannaloop, heftig.
              Ben met een vriend naar een rustig plekje gefietsts. Omringd door velden, weiden en bos. Op een bankje naast een fiets- en wandelpad.
              Echt suuuper gewoon. Alles wordt gewoon 100x beter. Het was bovendien prachtig weer, geen enkel wolkje en een mooie zonsondergang.
              Ik en Ganjarilla hebben echt genoten van dat moment.

              Zeker een aanrader.

              Greetz,
              zion

              Comment


                #22
                Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

                Zaterdag is er weer een uistapje gepland naar Maastricht.
                Ik hoop Cannaloop of Cannalope, maakt niet uit, er weer aan te treffen. Dan koop ik er ook 2gram Afgaan.
                Heb voor de eerste maal een mixke gerookt. De Cannaloop met een hash(naam onbekend) en vond het echt heerlijk.
                Ik zal jullie weten te melden welke soorten er zijn en zal ook de prijzen (proberen te) onthouden.

                Greetz,
                zion

                Comment


                  #23

                  Comment


                    #24
                    Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

                    Is er iemand onlangs in de Kosbor geweest?
                    Ik zou graag willen weten welke soortjes er op dit moment zijn.

                    Greetz,
                    zion

                    Comment


                      #25
                      Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

                      Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                      Oorspronkelijk geplaatst door Cannab0y
                      een paar wulpse, Nederlandse dames
                      brrrrrrrrrrrrrr

                      Miauwkes

                      Grtz


                      ahahah
                      Schutto In tha house

                      Comment


                        #26
                        Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

                        Oorspronkelijk geplaatst door Cannab0y
                        Yo Zion, ik ben gisteren geweest

                        En ik heb goed nieuws! De Cannalope is er Hij kost wel 11 euro/gr, maar het is zeker en vast de moeite. Nog een tip: als je in de Easy Going gaat, neem dan geen NLX. Ik heb me daar lelijk aan mispakt, kostte daar 8,5 euro/gr en die wiet was vanbinnen nog nat. De hoeveelheid was dan ook niet wat ik verwacht had. Moest je in de Easy going gaan, neem dan Shiva. Die is wel goed

                        Prijzenupdate en foto's volgen vanavond of morgen

                        Ahja, en als je langs de Kosbor gaat, neem dan naast die Cannalope ook wat Afgaan Hash, kost maar 4 euro/gr maar is een heerlijke roker! Ik had gisteren 2gr cannalope en 3gr afgaan hash genomen. Ik mix meestal m'n joints met verschillende wietjes, vooral met cannalope. Je hebt niet veel nodig om die heerlijke smaak van Cannalope te krijgen

                        Greetz

                        Comment


                          #27
                          Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

                          Ik mix af en toe een paar soortjes wiet tussen m'n joint, maar dat is dan van toppen en niet van gruis Als ik veel van dezelfde wiet heb rook ik daar wel eerst veel van voor ik ga beginnen mixen. Zo ga ik de gewenning tegen die kan ontstaan.

                          Ik heb die haze-mix nog niet geprobeerd maar in de Easy Going was hij alleszins wel goed

                          Greetz

                          Comment


                            #28
                            Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

                            Ik ben dinsdag geweest.
                            Het was snel op en af gaan, dus ik heb niet echt genoten van men dagje.
                            Eerste stop was de Kosbor, Geen Santa Maria.
                            Ik heb 2gr A5 (10euro/gram) genomen, zag er wel niet uit. Veel te droog. Uiteindelijk viel die zeer goed mee. Lekker high en rookt erg zacht in de keel. (met Belgam 21 shag, thanks for the tip Cannaboy )
                            Dan effe de SMokey binnengestapt. Daar was wel Santa Maria, dus heb ik er 3gram van genome (8.50euro/gram). Is helemaal niet dezelfde Santa Maria van de vorige keer (had ik uit Kosbor). Smaak is anders en effect is ook meer aan de coach-lockkant.
                            Ik heb wel gemerkt dat ik met de 3gram heel erg lang doe. Ik heb er nu zo'n 6-tal joints uit gehaald en er is net geen gram af.

                            De volgende uitstap zal ergens binnen 2 weken zijn. Niemand interesse om af te spreken in een shop, hoeft niet te Kosbor te zijn (is niet de meest gezellige).

                            Greetz,
                            zion

                            Comment


                              #29
                              Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

                              Ik heb het te doen met de Vlamingen en de walloniers die zover moeten reizen voor een goede joint.

                              Comment


                                #30
                                Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

                                Tjah, het zal wel moeten tot men eerste fatsoenlijke zelfgekweekt wietje.
                                Ik koop liever in de shop dan ter plaatse bij dealers. Die plakken een naam op de wiet die ze verkopen en vragen een veel te hoge prijs voor wat die is.

                                Greetz,
                                zion

                                Comment

                                Bezig...
                                X