Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

    Oorspronkelijk geplaatst door zion
    Ik koop liever in de shop dan ter plaatse bij dealers. Die plakken een naam op de wiet die ze verkopen en vragen een veel te hoge prijs voor wat die is.
    In de shop plakken ze er soms ook maar een naam op hoor, ik heb zelfs al geweten dat er shops maar 1 soort in huis hadden terwijl er tegelijk 5-6 op de menukaart stonden, allemaal verschillend in prijs.

    Zo had ik de voorlaatste keer van die Shiva gekocht in de Easy Going, en ik zou zweren dat het een haze-soort was. Soms kan het ook in je voordeel zijn, lol

    Die A5-haze is echt wel een bommetje. Ik heb hem 1x gerookt samen met Bobo toen we net terug waren van de Checkpoint (waar hij hem gekocht had) en ik moet zeggen, het effect mocht er zijn. Wel duur spul. Bovendien snap'k niet echt hoe je kan klagen dat je wiet te droog is Dat is enkel meer voordeel voor jou, want je krijgt meer in de shop plus je rolt er uiteindelijk een joint of twee meer van

    De Santa Maria van de Smoky (als die nog altijd van dezelfde leverancier komt tenminste) vind ik iets minder goed. Dan kan je beter de White Widow pakken, maar die had ik je al aangeraden . Het effect is inderdaad coach-lock, maar veel minder zwaar dan dat van de Widow.

    Als ik tijd en geld genoeg heb wil ik onze uitstap van vorige keer nog wel eens herhalen Maar ik kan momenteel nog niets beloven...

    En inderdaad, Belgam 21 rocks

    Greetz
    Last edited by Jointjedraaien; 27 May 2009, 18:54.

    Comment


      #32
      Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

      De volgende keer dat ik iets koop ga ik eerst vragen of ik het eens mag zien.
      Ik ga sowieso nooit meer in weekens en probeer zo rond de middag te gaan. Dan is er geen kat en kan je alle tijd nemen.
      Te droog vind ik echt lastig om te rollen. En het zijn enkel kruimeltjes aan de takjes. Niet mooi compact.
      Ik vraag me echt af of ze wel juist hebben gegeven. Want ze hebben of veel te weinig gegeven of de eigenaar van de A5 (Ganjarilla) draait veel te veel wiet in zen joints.

      Echt waar, volgende keer neem ik alle tijd.
      Ik koop een grammetje van een sort die me wel goed lijkt. Rook die ter plekke op en als het goed is koop ik wat bij.

      Greetz,
      zion

      Comment


        #33
        Altijd je tijd nemen in de kosbor!
        Ik ben er 4 jaar lang gegaan zonder 1 enkele andere te bezoeken maar sinds een paar maanden ga ik er niet meer,2 keer toprot gekregen in korte tijd en als er iets is waar ik van baal dan is het toprot wiet krijgen uit een coffeeshop,de smaak en geur,bah!
        Ik ga liever naar de easy going,veel beter wiet als je het mij vraagt.
        Me TippiE,U weed?

        Comment


          #34
          ik ben dit weekend ook ff in de kosbor geweest.
          ik heb daar 2 gram jack white en 2gram amnesia gekocht.
          beide erg lekker en goede kwaliteit,vooral de amnesia! zoals de naam al zegt geheugen verlies haha.
          prijs van de amnesia 13.50 p gr
          jack white 8,50 p gram

          Comment


            #35
            Kosbor was ook een coffeeshop die op mijn lijstje stond. wegens de positieve berichtjes op het forum heb ik me maar 3 Gr canaloop haze gekocht. 10€/gr.
            een erg rare/ongewone doffe geur maar een zeer aangename smaak en high
            De Verenigde Nederlanden, parel van het noorden
            Belgium and The Netherlands stood as one...

            Mother Europe born from your womb
            Mother Europe on Your soil shall be my tomb

            Comment


              #36
              de amnesia van hun had de eerste plaats in bio haze op de cannabis cup vorig jaar. (dacht ik, sla me niet dood als het een andere categorie was). dus de shop verdient wel nieuwe kansen tegenover de eerste reviews die ik hier las. ik was er tot een paar maanden geleden een wekelijkse klant en ik had toen meer minpunten over de smokey om eerlijk te zijn. zal dan wel persoonlijk zijn denk ik

              Comment


                #37
                we are pretty stoned yeah nigga bats

                giebens .Vanliebens

                Comment


                  #38
                  Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

                  Ben juist terug van de kosbor;

                  1 gram Cannaloop 10 eu/gram
                  1 gram northern light 8 eu/gram

                  Cannaloop is zot. northern light niet zo.

                  Verder hebben ze heel precies gegeven, heb kunnen kijken.

                  Gewoon vriendelijk zijn en je krijgt wat je vraagt.

                  Peace

                  EDIT: Ben vandaag nog eens terug gegaan voor de Cannaloop

                  Was dus de moeite :p
                  Last edited by SaRs!; 11 April 2009, 19:32.

                  Comment


                    #39
                    Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

                    heb vandaag wat verschillende soorten gehaald whitewidow whido jack en nog wat hash.
                    ben nog niet begonnen met roken want voel me niet goed maar de white jack ruikt egt goed ziet er mooi uit en op het moment is de amnezia goed die had ik paar weekjes terug en die kost nu volgens mij 12.50 de gr als je langs komt zeker kopen.
                    Last edited by hevige; 4 February 2010, 21:33.

                    Comment


                      #40
                      Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

                      Gisteren ben ik in de Kosbor geweest!!

                      Op het eerste zicht stelde het me wat teleur, echt heel klein en druk bevolkt. Ni zo chill om rustig je joinke te smore MAAR

                      De wiet isser echt ongelooflijk goed..ik heb al gehoord dat de goekopere wiet rond 8 de gr er maar slecht is, maar de wiet vnaf 10 de gr is echt wl TOPkwaliteit!

                      Ik heb er 1 gr Kush vn 11 de gr gehaald, en een gram Cannalope Haze voor 10 de gr. Beiden echt ongelooflijk lekker , die cannaloop en typische haze met zn eigen aparte smaakje wel, echt lekker.

                      Maar die kush , jonges wat is die tog lekkeeeeeeer ^^ en ik wordt er zo knetterstoned van, ongelooflijk.

                      Ik denk niet dat die kush er altijd is, maar als hij er is zeker kopen!! Had er ook eens tijdje geleden NYC Diesel van ,die was ook echt enorm goed.. en de amnesia vn daar is ook zeer goed dus ik denk vnaf 10 de gr dat je daar echt wl topwiet kan krijgen , als je die cannalope voor 10 de gr vergelijkt met bv een delicious van smoky voor 9.5 de gr, dan mag die delicious vn mij zo de vuilbak in , bij wijze van spreken

                      Als je naar de smoky gaat , moet je de WW , amnesia , santa maria of orange bud kopen!

                      grtzzz

                      Comment


                        #41
                        Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

                        Oorspronkelijk geplaatst door FCZ-FCZ View Post
                        Ik heb het te doen met de Vlamingen en de walloniers die zover moeten reizen voor een goede joint.

                        Comment


                          #42
                          Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

                          Vanmiddag ook bij de Kosbor geweest, ze waren druk bezig met een verbouwing haha maar je kon wel nog gewoon wat kopen.
                          Had Kush (11€/g) gehaald en een voorgedraaide Hazejoint (4€)

                          Kush smaakte goed maar kreeg helaas niet zoeen geweldig zakje, was allemaal hele kleine topjes/beetje gruis dus dat was minder.
                          Hazejoint was ik ook wel tevreden over.
                          When you smoke the herb it reveals you to yourself

                          Comment


                            #43
                            Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

                            jammer idd dat hier in belgie geen shops zijn... zou het een stuk gemakkelijker maken.
                            dus ik ga ook geregeld eens naar maastricht! dan doe ik ook meestal de combi kosbor/smoky's (das toch die rechtse boot he?) beide goeie shops!
                            kosbor heeft lekkere hasj, en als de canalope haze er is koop ik die ook sowieso!! mmm lekker lekker
                            smoky heeft cheap hasj, die ik ook vaak koop, want eigenlijk is de kwaliteit zo slecht nog niet (vaak mix ik hem dan wel nog met een wietje ofzo) (denk dat die hasj maar zo'n 4.5 of 5€ per gram kost)
                            en smokey heeft ook nog wel lekkere wietjes!! mmm

                            Comment


                              #44
                              Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

                              vandaag nog ff langs de kosbor geweest. is wel redelijk negatief veranderd die shop. lang niet meer geweest, maar is er niet gezellig meer om rustig te zitten. de zaak lijkt helemaal geautomatiseerd, veel volk achter de toog, maar gaat wel goed vooruit.
                              wel nog steeds echt lekkere hasjies, en buiten de lekkere hasj ook uiteraard nog een grammetje cannaloop gekocht, want die is altij wel de moeite!!!
                              Last edited by JamesBonte; 27 June 2010, 02:49.

                              Comment


                                #45
                                Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

                                Wat staat er tegenwoordig op menu in Kosbor? En wat zijn de prijsjes?
                                Ga er binnenkort eens langs denk ik, mijn eerste bezoek aan Maastricht!

                                Comment

                                Bezig...
                                X