Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Prijs / Kwaliteit maastricht?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Prijs / Kwaliteit maastricht?

    Korting op 420shop
    Tijd geleden was ik in Amsterdam en werd ik teleurgesteld door de prijs/kwaliteit. Hoe kan het nou dat een straatdealer betere kwaliteit tegen een lagere prijs verkoopt? - Dat was het gevoel waarmee ik terugkwam na een week in amsterdam te verblijven voor mijn werk. En het is heus niet zo dat ik maar 1 coffeeshop heb gedaan in het centrum.

    Binnenkort ga ik naar Maastricht. Is het daar beter? Kunnen jullie een coffeeshop aanraden met een goeie prijs/kwaliteit verhouding?
    Als in; een goede stoned indica voor rond de 7 a 8 euro / g ?

    In amsterdam soms tot 16 betaald voor redelijk zwakke wiet. Die in sommige gevallen nog nat was. Of bestel je een paarse soort en krijg je een groene. Of iets dat helemaal niet lijkt, proeft of het effect heeft van wiet. Daarom: goede suggesties alsjeblieft!

    #2
    Re: Prijs / Kwaliteit maastricht?

    straatdealers hoeven de huur en stroom van het pand niet te betalen zoals 'n koffieshop en geen personeel!
    denk daar maar eens over na hoeveel dat kost
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: Prijs / Kwaliteit maastricht?

      Ook niet op de hoogte van de shops in Maastricht blijkbaar

      Comment


        #4
        Re: Prijs / Kwaliteit maastricht?

        ja dat er geen wiet in de shops verkocht mag worden aan belgen is nog steeds
        ik beantwoorde 'n andere vraag van je maar dat zie je verder dus niet
        @Tijd geleden was ik in Amsterdam en werd ik teleurgesteld door de prijs/kwaliteit. Hoe kan het nou dat een straatdealer betere kwaliteit tegen een lagere prijs verkoopt?
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #5
          Re: Prijs / Kwaliteit maastricht?

          Ok voor die dealer- maar dat terzijde. Ben gerust bereid wat meer te betalen voor betere wiet. Maar in amsterdam vond ik die niet.
          Anyhow, de wietpas is toch al enige tijd afgevoerd in maastricht ?

          Comment


            #6
            Re: Prijs / Kwaliteit maastricht?

            Op het moment is er een strijd gaande tussen de gemeente van Maastricht en het VOCM (
            When you smoke the herb it reveals you to yourself

            Comment


              #7
              Re: Prijs / Kwaliteit maastricht?

              K ga de straatdealers niet beginnen verdedigen,maar daar lopen ook mensen tussen die ok zijn.
              Het is natuurlijk zo dat er nu veel kaf tussen zit,als je in een donker hoekje iets moet kopen van twee/drie straatschoffies loop je veel kans gewoon bestolen te worden en anders krijg je toch wel rommel.
              Vroeger(jaren 80) waren dat eerder "bemiddelaars",je ging naar bv breda,werd door zo iemand aangesproken(niet aangeklampt) en werd doorverwezen naar een adres,daar kon je in alle rust een jointje roken en je zaken regelen,de bemiddelaar kreeg nadien een procentje.Die thuisadressen waren de voorlopers van de openlijke koffieshops.
              In terneuzen was vroeger,lang voor het checkpoint er was,een heel bekende.
              Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

              Comment


                #8
                Re: Prijs / Kwaliteit maastricht?

                Even rondgezocht, lijkt me best wel interessant een shopje voor mij!
                Weet je of Belgen er al terug welkom zijn?

                Comment


                  #9
                  Re: Prijs / Kwaliteit maastricht?

                  Waar precies ligt de relax in sittard? Heb gelezen dat het verhuisd is

                  Comment


                    #10
                    Re: Prijs / Kwaliteit maastricht?

                    http://www.coffeeshop.freeuk.com/RelaxSitt.html
                    When you smoke the herb it reveals you to yourself

                    Comment


                      #11
                      Re: Prijs / Kwaliteit maastricht?

                      Weet iemand hoe het trouwens zit met de shops in Sittard/Roermond? Verkopen zij nog aan Belgen en zoja welke shops? Was vorige vrijdag langs Maastricht gepasseerd om dan tot de conclusie te komen dat alle shops dicht waren, zware teleurstelling.

                      Nuja ik snap het wel hoor, als drugtoerist veroorzaak ik enorm veel overlast. Ik neem toch wel voor een vol kwartiertje een parkeerplaats in! En ik zorg natuurlijk ook voor extra slijtage aan het wegdek!

                      Comment


                        #12
                        Re: Prijs / Kwaliteit maastricht?

                        Ik ben 2 weken terug nog in Maastricht geweest. In Macky's was het € 8.50 voor een gram NLX, goede kwaliteit vond ik.
                        Ook nog even in Lucky Time geweest waar ze Da Chronic verkochten aan € 9, heb deze nog niet uitgeprobeerd.
                        Wel spijtig dat nu de shops in Maastricht gesloten zijn..

                        Rook ze

                        Comment

                        Bezig...
                        X