Prijs / Kwaliteit maastricht?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • egrow
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Apr 2013
    • 10

    #1

    Prijs / Kwaliteit maastricht?

    Korting op 420shop
    Tijd geleden was ik in Amsterdam en werd ik teleurgesteld door de prijs/kwaliteit. Hoe kan het nou dat een straatdealer betere kwaliteit tegen een lagere prijs verkoopt? - Dat was het gevoel waarmee ik terugkwam na een week in amsterdam te verblijven voor mijn werk. En het is heus niet zo dat ik maar 1 coffeeshop heb gedaan in het centrum.

    Binnenkort ga ik naar Maastricht. Is het daar beter? Kunnen jullie een coffeeshop aanraden met een goeie prijs/kwaliteit verhouding?
    Als in; een goede stoned indica voor rond de 7 a 8 euro / g ?

    In amsterdam soms tot 16 betaald voor redelijk zwakke wiet. Die in sommige gevallen nog nat was. Of bestel je een paarse soort en krijg je een groene. Of iets dat helemaal niet lijkt, proeft of het effect heeft van wiet. Daarom: goede suggesties alsjeblieft!
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #2
    Re: Prijs / Kwaliteit maastricht?

    straatdealers hoeven de huur en stroom van het pand niet te betalen zoals 'n koffieshop en geen personeel!
    denk daar maar eens over na hoeveel dat kost
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • leyze
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2012
      • 155

      #3
      Re: Prijs / Kwaliteit maastricht?

      Ook niet op de hoogte van de shops in Maastricht blijkbaar

      Comment

      • angel777
        Cronic Grower
        • Mar 2010
        • 3409

        #4
        Re: Prijs / Kwaliteit maastricht?

        ja dat er geen wiet in de shops verkocht mag worden aan belgen is nog steeds
        ik beantwoorde 'n andere vraag van je maar dat zie je verder dus niet
        @Tijd geleden was ik in Amsterdam en werd ik teleurgesteld door de prijs/kwaliteit. Hoe kan het nou dat een straatdealer betere kwaliteit tegen een lagere prijs verkoopt?
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment

        • egrow
          Plantje
          Nieuw Lid
          • Apr 2013
          • 10

          #5
          Re: Prijs / Kwaliteit maastricht?

          Ok voor die dealer- maar dat terzijde. Ben gerust bereid wat meer te betalen voor betere wiet. Maar in amsterdam vond ik die niet.
          Anyhow, de wietpas is toch al enige tijd afgevoerd in maastricht ?

          Comment

          • 84R7
            Senior Stoner
            Member
            • Feb 2009
            • 40

            #6
            Re: Prijs / Kwaliteit maastricht?

            Op het moment is er een strijd gaande tussen de gemeente van Maastricht en het VOCM (De Vereniging van Officiële Coffeeshops in Maastricht) met als gevolg dat alle coffeeshops nu dicht zijn...
            Ik raad je aan om eens bezoekje te brengen aan de coffeeshop "Relax" in Sittard, kwartier rijden vanaf Maastricht en ik kan je verzekeren dat je niet wordt teleurgesteld!
            When you smoke the herb it reveals you to yourself

            Comment

            • Sole mio
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2012
              • 808

              #7
              Re: Prijs / Kwaliteit maastricht?

              K ga de straatdealers niet beginnen verdedigen,maar daar lopen ook mensen tussen die ok zijn.
              Het is natuurlijk zo dat er nu veel kaf tussen zit,als je in een donker hoekje iets moet kopen van twee/drie straatschoffies loop je veel kans gewoon bestolen te worden en anders krijg je toch wel rommel.
              Vroeger(jaren 80) waren dat eerder "bemiddelaars",je ging naar bv breda,werd door zo iemand aangesproken(niet aangeklampt) en werd doorverwezen naar een adres,daar kon je in alle rust een jointje roken en je zaken regelen,de bemiddelaar kreeg nadien een procentje.Die thuisadressen waren de voorlopers van de openlijke koffieshops.
              In terneuzen was vroeger,lang voor het checkpoint er was,een heel bekende.
              Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

              Comment

              • egrow
                Plantje
                Nieuw Lid
                • Apr 2013
                • 10

                #8
                Re: Prijs / Kwaliteit maastricht?

                Even rondgezocht, lijkt me best wel interessant een shopje voor mij!
                Weet je of Belgen er al terug welkom zijn?

                Comment

                • Eramar
                  Retired
                  • Jul 2012
                  • 7

                  #9
                  Re: Prijs / Kwaliteit maastricht?

                  Waar precies ligt de relax in sittard? Heb gelezen dat het verhuisd is

                  Comment

                  • 84R7
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Feb 2009
                    • 40

                    #10
                    Re: Prijs / Kwaliteit maastricht?

                    When you smoke the herb it reveals you to yourself

                    Comment

                    • Primithras
                      Stekje
                      Nieuw Lid
                      • Jul 2012
                      • 8

                      #11
                      Re: Prijs / Kwaliteit maastricht?

                      Weet iemand hoe het trouwens zit met de shops in Sittard/Roermond? Verkopen zij nog aan Belgen en zoja welke shops? Was vorige vrijdag langs Maastricht gepasseerd om dan tot de conclusie te komen dat alle shops dicht waren, zware teleurstelling.

                      Nuja ik snap het wel hoor, als drugtoerist veroorzaak ik enorm veel overlast. Ik neem toch wel voor een vol kwartiertje een parkeerplaats in! En ik zorg natuurlijk ook voor extra slijtage aan het wegdek!

                      Comment

                      • Pekkie With The Bong
                        Retired
                        • May 2013
                        • 1

                        #12
                        Re: Prijs / Kwaliteit maastricht?

                        Ik ben 2 weken terug nog in Maastricht geweest. In Macky's was het € 8.50 voor een gram NLX, goede kwaliteit vond ik.
                        Ook nog even in Lucky Time geweest waar ze Da Chronic verkochten aan € 9, heb deze nog niet uitgeprobeerd.
                        Wel spijtig dat nu de shops in Maastricht gesloten zijn..

                        Rook ze

                        Comment

                        Bezig...