Geen spacecake te vinden?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • JCarver
    replied
    Re: Geen spacecake te vinden?

    Bump!

    Leave a comment:


  • JCarver
    replied
    Re: Geen spacecake te vinden?

    Ik heb een mes en plankje gebruikt. Er zaten geen sporen op het plankje.
    Ik heb nog nooit wat gebruikt, dus ik betwijfel dat ik grote tolerantie heb. Helemaal niks is gebeurd.
    Oven op 150 graden gezet.
    Gemengd voordat ik het in de vriezer het gedaan, en dat was sowieso maar 10 minuten.

    Ik ga er nog eentje maken, maar ik moet wel weten waar het fout is gegaan.
    Bedankt voor de suggesties.

    Leave a comment:


  • LR2
    replied
    Re: Geen spacecake te vinden?

    Ook, thc is vaak plakkerig of juist kurkdroog. Dikke kans dat je een groot deel van die droge thc op tafel hebt laten liggen. Of je hebt te weinig gebruikt. Of klotewiet. Of je kunt er goed tegen. Of je cake is te heet geworden in de oven. Of je hebt het meng-proces verpest door alles in de vriezer te doen, waardoor die thc af zal zinken naar de bodem. Simpelweg zijn er een boel oorzaken te noemen. Ik zou zelf gewoon cake gaan kopen en daar wat hasj boven vermalen. En dat hele zelf bakken vergeten. Beetje slagroom en aardbeienjam. Heerlijk! Of een vaporizer nemen, misschien nog wel een beter idee.

    Leave a comment:


  • JCarver
    replied
    Re: Geen spacecake te vinden?

    Iemand enig idee wat er mis is gegaan? THC verbrandt by 157 graden celcius, en kokend water bij 100 graden.
    De wiet zat duidelijk in de cake, en hij rook er ook naar.

    Toen ik het fijn heb gemaakt, heb ik wel de hele tijd met m'n vingers aan de wiet gezeten. Kan dat ertoe hebben geleid?

    Leave a comment:


  • smoking leo
    replied
    Re: Geen spacecake te vinden?

    ZALIG zal ik zeker testen! Complimenten!

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Sorry wou reageren op receptje van Nik...
    Nieuw op Jointjedraaien.nl
    Toch succes met je cake!

    Leave a comment:


  • JCarver
    replied
    Re: Geen spacecake te vinden?

    White Widdow uit een koffieshop.

    Leave a comment:


  • PropainBob
    replied
    Re: Geen spacecake te vinden?

    Oorspronkelijk geplaatst door pretsigaret
    Ja ik wou net zegge rook maar is een goeie amnesia dan ben je na een paar hijsen al apestoned.. wat voor wiet heb je in die cake gedaan en heb je hem in de shop gekocht


    groetuh uit brabant KUT
    hehe nee amnesia is niet men ding, ben niet zo voor sativa's in het algemeen, geef mij maar een zware indica met een zware stone, maar dan nog op al men avonturen in de shops, op straat en bij de kwekervrienden, ben ik nog maar een soortje tegengekomen dat me bijna lam legde na 2jointjes, White OG van karmagenetics, amnesia en al die G13Haze kruisingen vind ik maar niets, daarom dat ik nu nog enkel rook voor het mellow en de flavour, zou is een tijd moeten stoppen met roken om dat echte stoned en high gevoel terug te vinden, nu is het spijtig genoeg als een pilsje drinke van smorgens tot s'avonds om "licht krokant" te geraken

    OT
    mischien toch eens een hele cake maken, kan je niet van vrienden ofzo aan bladafval geraken?

    Leave a comment:


  • pretsigaret
    replied
    Re: Geen spacecake te vinden?

    Ja ik wou net zegge rook maar is een goeie amnesia dan ben je na een paar hijsen al apestoned.. wat voor wiet heb je in die cake gedaan en heb je hem in de shop gekocht

    groetuh uit brabant KUT

    Leave a comment:


  • QnQ
    replied
    Re: Geen spacecake te vinden?

    En die wiet is wel in orde ? Of komt het van een louche straatverkopert ?

    Van 2 jointjes goeie wiet wordt jij echt wel apestoned propainbob.
    Ik zou je bijna een sampeltje opsturen

    Leave a comment:


  • JCarver
    replied
    Re: Geen spacecake te vinden?

    Ik heb de boter in een bakje gedaan en het bakje in een pan met kokend water gelegd, dus het is niet over de 200 graden heen gegaan.
    Wiet erbij, goed geroerd, af laten koelen. Ook even de vriezer gebruikt.

    En vervolgens gewoon cake gemaakt.

    Leave a comment:


  • PropainBob
    replied
    Re: Geen spacecake te vinden?

    heb je je wietboter in een pot recht op het vuur gemaakt of au bain marie gedaan, als je het rechstreeks op het vuur hebt gemaakt dan ben je wellicht over de 200graden gegaan en is je thc verdampt, plus heb je het wel een uur laten staan en laten intrekken in de boter ?

    en dan nog te denke ben jij zwaar stoned van 2jointjes, ik niet. dus van een grammetje in een cakeje ga je niet veel voelen
    Last edited by PropainBob; 6 July 2013, 18:21.

    Leave a comment:


  • JCarver
    replied
    Re: Geen spacecake te vinden?

    Nee, wietboter gemaakt.
    Alles was perfect gelukt. Echt geen idee waarom er iets mis ging.

    Leave a comment:


  • QnQ
    replied
    Re: Geen spacecake te vinden?

    Hoe heb je die gebakken dan ?
    Heb je wel eerst wietboter gemaakt, of gewoon die wiet door het beslag gemikt ? bleh.gif

    De recepten voor spacecake, wietboter, brownies, wietchoco, wietthee etc etc etc kun je hier vinden.

    Leave a comment:


  • bertam
    replied
    Re: Geen spacecake te vinden?

    hoi,

    coffeeshop Ralax in amsterdam verkoop ze wel.
    heb het laatst daar gegeten superrrrrrrrr was het.

    Leave a comment:


  • Nik
    replied
    Re: Geen spacecake te vinden?

    Probeer mijn choco receptje ns kijk wel naar een donker bruine, licht kneedbaar soortje !
    Liefst als je hem verbrand dat er een licht blauwe rook van komt da's prima kwaliteit


    🔞

    Leave a comment:

Bezig...