Geen spacecake te vinden?

Collapse
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• JCarver
    replied
    Re: Geen spacecake te vinden?

Je bedoelt toch geen 25 gram wiet, of wel?
    1 gram kost toch al een euro of 5? Je wilt me toch niet zeggen dat iedereen zo maar 125 euro erin stopt?

Zal wel aan mij liggen. Ben nog een noob.

Leave a comment:

• PropainBob
    replied
    Re: Geen spacecake te vinden?

illegaal is het zeker niet, hangt er wel vanaf waar je de shops bezoekt, ik heb al gemerkt dat in de kleinere dorpjes en steden meestal weinig keus aan cake is, maar amsterdam, rotterdam, nijmegen en tilburg onder meer is er toch wel wat keus, mocht je zelf willen maken, hou ik me aan 1 regel 1gr buds op 10gr boter of 1gr gruis/bladafval op 5gr boter, meestal is een 25Gr op 250gr boter goed voor een deftige cake, met muffins moet je wel rekening houden dat ze met olie en niet met boter gemaakt worden, en nog een gouden tip, gooi niet gwn de wiet in je deegmix en dan bakken want dan is de smaak toch maar best bagger vind ik

Leave a comment:

• JCarver
    heeft een topic gestart Geen spacecake te vinden?

Geen spacecake te vinden?

Ik wilde voor het eerst spacecake eten (of een ander product met wiet). Ben langs twee coffeeshops gegaan, maar ze hadden er allebei geen.
    Heeft bijna geen enkele coffeeshop dit tegenwoordig? De eigenaar van de eerste shop zei dat het illegaal is, en de tweede zei dat ze het soms hebben.

Kan ik dus het beste eerst rondbellen, voordat ik ergens naar toe ga?
    Tweede optie is zelf iets bakken. De eerste keer doe ik gewoon alleen. Hoeveel zou genoeg zijn voor één muffin?

Bedankt!
Bezig...