Happy days in hoensbroek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Yurioh
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Jun 2016
    • 1

    #1

    Happy days in hoensbroek

    Korting op 420shop
    Hey hallo ik ben nieuw hier en zit met nogal een prangende vraag. Ik en mijn vrienden zijn Belgen en we gingen tot eergisteren nog wekelijks naar de skunk/relax in sittard. Door een nieuw wetgeving mogen we daar niet meer binnen en zijn we van plan om naar de happy days te gaan in Hoensbroek dat iets verder ligt. Is dit een goede shop? welke soorten hebben ze er ? wat zijn de wachttijden?... Alvast bedankt!
  • jemoeders
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Oct 2014
    • 13

    #2
    Re: Happy days in hoensbroek

    Oorspronkelijk geplaatst door Yurioh
    Hey hallo ik ben nieuw hier en zit met nogal een prangende vraag. Ik en mijn vrienden zijn Belgen en we gingen tot eergisteren nog wekelijks naar de skunk/relax in sittard. Door een nieuw wetgeving mogen we daar niet meer binnen en zijn we van plan om naar de happy days te gaan in Hoensbroek dat iets verder ligt. Is dit een goede shop? welke soorten hebben ze er ? wat zijn de wachttijden?... Alvast bedankt!
    Je kunt beter in Kerkrade gaan , is veel meer keuze dan in Hoensbroek .


    Gewoon hierheen gaan :

    Down Under
    Hammolenweg 15, 6466 XT Kerkrade





    Sended from far far away

    Comment

    • Faach Viechuur
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Feb 2015
      • 882

      #3
      Re: Happy days in hoensbroek

      Oorspronkelijk geplaatst door Yurioh
      wat zijn de wachttijden?
      wachttijden?

      Comment

      • Indigo
        Zaadje
        Nieuw Lid
        • Jun 2016
        • 1

        #4
        Re: Happy days in hoensbroek

        Hetzelfde voorval hier! iemand een idee of er shops in de regio van Weert zijn die Belgen/buitenlanders toelaten? (Ligt dichterbij voor mij)

        Comment

        • jemoeders
          Plantje
          Nieuw Lid
          • Oct 2014
          • 13

          #5
          Re: Happy days in hoensbroek

          Kerkrade laat iedereen toe , als je toch wilt gaan zou ik maar daar heen gaan , en geen wachttijden , het wemelt alleen van de Duitsers haha


          Sended from far far away

          Comment

          • Ignorance
            Stekje
            Nieuw Lid
            • May 2016
            • 5

            #6
            Re: Happy days in hoensbroek

            Is toch te duur man! 13,- per gr am

            Comment

            Bezig...