Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Happy days in hoensbroek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Happy days in hoensbroek

    Korting op 420shop
    Hey hallo ik ben nieuw hier en zit met nogal een prangende vraag. Ik en mijn vrienden zijn Belgen en we gingen tot eergisteren nog wekelijks naar de skunk/relax in sittard. Door een nieuw wetgeving mogen we daar niet meer binnen en zijn we van plan om naar de happy days te gaan in Hoensbroek dat iets verder ligt. Is dit een goede shop? welke soorten hebben ze er ? wat zijn de wachttijden?... Alvast bedankt!

    #2
    Re: Happy days in hoensbroek

    Oorspronkelijk geplaatst door Yurioh View Post
    Hey hallo ik ben nieuw hier en zit met nogal een prangende vraag. Ik en mijn vrienden zijn Belgen en we gingen tot eergisteren nog wekelijks naar de skunk/relax in sittard. Door een nieuw wetgeving mogen we daar niet meer binnen en zijn we van plan om naar de happy days te gaan in Hoensbroek dat iets verder ligt. Is dit een goede shop? welke soorten hebben ze er ? wat zijn de wachttijden?... Alvast bedankt!
    Je kunt beter in Kerkrade gaan , is veel meer keuze dan in Hoensbroek .


    Gewoon hierheen gaan :

    Down Under
    Hammolenweg 15, 6466 XT Kerkrade





    Sended from far far away

    Comment


      #3
      Re: Happy days in hoensbroek

      Oorspronkelijk geplaatst door Yurioh View Post
      wat zijn de wachttijden?
      wachttijden?

      Comment


        #4
        Re: Happy days in hoensbroek

        Hetzelfde voorval hier! iemand een idee of er shops in de regio van Weert zijn die Belgen/buitenlanders toelaten? (Ligt dichterbij voor mij)

        Comment


          #5
          Re: Happy days in hoensbroek

          Kerkrade laat iedereen toe , als je toch wilt gaan zou ik maar daar heen gaan , en geen wachttijden , het wemelt alleen van de Duitsers haha


          Sended from far far away

          Comment


            #6
            Re: Happy days in hoensbroek

            Is toch te duur man! 13,- per gr am

            Comment

            Bezig...
            X