Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops in Breda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Coffeeshops in Breda

    Heb sinds kort de Baron ontdekt. Moet er een eindje voor omrijden, maar dit is bij uitstek de beste shop in Breda.

    Comment


      Re: Coffeeshops in Breda

      Als ze alles op vooraad hebben wel ja, laatste keer dat ik er was hadden ze alleen nog de Lemon Haze op vooraad... En dat was doordeweeks overdag.

      Comment


        Re: Coffeeshops in Breda

        Nou nou geloof Majestiek is ook een supen coffeshop..........en de personeel is ook aardig en vergelijking met veel shoppas zit er veel meer in hun zakje dat elders(baron is denk ik wel de duurtste shop in breda. en niks mis mee met de wiet van de Cat. want die spul ligt heus niet jaren of maanden voor verpakt.

        En in ettenleur heb je de meest zeikerds coffeeshop.

        Comment


          Re: Coffeeshops in Breda

          ik vind persoonlijk coffee shop de sky een goeie shop. ik haal daar altijd de wiet joop, vooral als het vrouwke achter de bali staat krijg je genoeg wiet, met vaak ook goede kwalitijd, ik kan daar het meeste jointjes draaie van een zakje van 10 euro, de wiet is er compact. en ruikt goed. heb daar nooit klachten eigenlijk. ook word je daar beter behandelt als je daar wekelijks je gezicht laat zien. ook de hasj is daat goed, de prijs van een gram joop is 8 euro. ik zou zeggen probeer het eens!!!!

          Comment


            Re: Coffeeshops in Breda

            Nieuw lid sedert vandaag en eerste post direct zo lovend over een shop?

            Ruikt beetje naar reclame
            sigpic
            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

            Comment


              Re: Coffeeshops in Breda

              haha idd, al is die Joop(nlx) van daar zo af en toe best wel lekker

              Comment


                Re: Coffeeshops in Breda

                ik ben van plan deze week langs breda te gaan, nou is de bedoeling om langs de baron te gaan maar weet iemand of ze daar nog een beetje fatsoenlijke wiet verkopen en zo ja welke?

                Comment


                  Re: Coffeeshops in Breda

                  Ik heb over sky ook geen klachten. Tis dr niet denderend gezellig, maar ook niet grimmig ofzo. De nlx (joop) is lekker en van die hya en maroc hasj space je de pan uit. De baron vind ik erg duur, maar dan heb je wel vriendelijke service en een lekker plekje om te zitten. Ook de wiet is gewoon erg goed. Bij majestic kan je voor redelijk weinig geld toch wel redelijke wiet halen, bijv. De silver pearl

                  Verstuurd vanaf mijn LT26i met Tapatalk
                  Terminate the hate and spread the positive

                  Comment


                    Re: Coffeeshops in Breda

                    In Breda moet je toch echt wel bij de boot zijn.(pax).
                    Veel soortjes. je zit op een boot, wat ik wel fijn vind.
                    Je kan ook lekker buiten op het terras zitten.
                    In de zomer is er vaak een bbq waar je lekker mee kan eten.
                    Dus voor mij in breda de pax.
                    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                    sigpic

                    Comment


                      Re: Coffeeshops in Breda

                      Oorspronkelijk geplaatst door Whitebud View Post
                      @tkief blijkbaar in breda nog niet maar als je even wat verder rijdt naar gorinchem... daar zitten 3 shops die belgen met open armen ontvangen.

                      Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
                      En hoe gaat het de dag van vandaag dan?
                      Want wij wilden nog eens naar the cat gaan.

                      Comment


                        Re: Coffeeshops in Breda

                        in breda worden voor zover ik weet nog steeds geen belgen toegelaten

                        Comment


                          Re: Coffeeshops in Breda

                          rare vraag maar zijn deze nog toegankelijk voor belgen ?
                          het is jaren geleden dat ik er heen ging de overlaatst weekendje Amsterdam gedaan en me toch weer laten verleiden.
                          vroeger ging ik wel eens naar Breda of Terneuzen maar met die passen in grensstreek weet ik niet meer waar je wel kan krijgen en waar niet als Belg .
                          rollen bollen aanstoempen en smoren

                          Comment


                            Re: Coffeeshops in Breda

                            ik weet dat je in rotterdam nog steeds terecht kan als belg zijnde onder andere ook amsterdam verder durf ik het niet zeggen

                            Comment


                              Re: Coffeeshops in Breda

                              In Breda wordt je bij alle shops gevraagd te legitimeren zover ik weet... Ik weet in iedergeval zeker dat Majestic en de Baron geen belgen toe laten...

                              Comment


                                Re: Coffeeshops in Breda

                                ik ga altijd in breda maar vergeet steeds te kijken voor spacecake iemand enig idee een shop in breda die fatsoenlijke spacecake verkoopt?

                                Comment

                                Bezig...
                                X