Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops in Breda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Coffeeshops in Breda

    Zelf bakken is de beste optie
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      Re: Coffeeshops in Breda

      Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
      Zelf bakken is de beste optie
      Dan toch met zelfkweek?
      Want het spul uit de shops is net wat te duur om wat te gaan zitten opkoken in boter

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Oorspronkelijk geplaatst door ajoin View Post
      rare vraag maar zijn deze nog toegankelijk voor belgen ?
      het is jaren geleden dat ik er heen ging de overlaatst weekendje Amsterdam gedaan en me toch weer laten verleiden.
      vroeger ging ik wel eens naar Breda of Terneuzen maar met die passen in grensstreek weet ik niet meer waar je wel kan krijgen en waar niet als Belg .
      Breda, Tilburg en Terneuzen discrimineren.
      Er zijn hier en daar uitzonderingen te vinden op fora van mensen die zogezegd wel binnen en buitenlopen maar ik betwijfel aan de betrouwbaarheid van die berichten.

      Comment


        Re: Coffeeshops in Breda

        maat van mij kwam opeens dit filmpje tegen

        https://www.youtube.com/watch?v=_AAoKDEpYZs

        iemand enig idee of majestic helemaal sluit overgenomen word

        Comment


          Re: Coffeeshops in Breda

          Oorspronkelijk geplaatst door three little birds View Post
          ik ga altijd in breda maar vergeet steeds te kijken voor spacecake iemand enig idee een shop in breda die fatsoenlijke spacecake verkoopt?
          De Boot & Het Paradijs hebben beide cake te koop, beide goed knetter van geworden

          Comment


            Re: Coffeeshops in Breda

            Ik kom nu sinds een paar maanden met enige regelmaat mijn amusementskruid halen in Breda.
            Ga vaak langs de Boot maar het meest de Baron.

            Mijn persoonlijke favorieten:

            Baron:
            Super Silver Haze, heerlijke haze en je wordt er knetter high van. Heb nu heerlijke goed gedroogde buds met een lekker smaakje en een knetter lekkere High! Gekocht op 30-10.
            Orange Pearl. Een heerlijke stone met een vleugje high. Heerlijk om te ontspannen met een serietje of lekkere muziek.

            De Boot:
            A5 Haze. Ontiegelijk lekkere haze. Wordt er altijd berehigh van. Lekker langdurig effect ook. Zeker een aanradertje.

            Qua sfeer vind ik zelf de Baron heerlijk. Lekkere prijzen voor de dorst en honger en heerlijke bankjes en altijd wel vriendelijk volk binnen. De staff is ook altijd zeer vriendelijk en attend. Zeker een aanrader, maar weer eens chillen binnekort.

            Comment


              Re: Coffeeshops in Breda

              Oorspronkelijk geplaatst door De Kannabis Kabouter View Post
              Ik kom nu sinds een paar maanden met enige regelmaat mijn amusementskruid halen in Breda.
              Ga vaak langs de Boot maar het meest de Baron.

              Mijn persoonlijke favorieten:

              Baron:
              Super Silver Haze, heerlijke haze en je wordt er knetter high van. Heb nu heerlijke goed gedroogde buds met een lekker smaakje en een knetter lekkere High! Gekocht op 30-10.
              Orange Pearl. Een heerlijke stone met een vleugje high. Heerlijk om te ontspannen met een serietje of lekkere muziek.

              De Boot:
              A5 Haze. Ontiegelijk lekkere haze. Wordt er altijd berehigh van. Lekker langdurig effect ook. Zeker een aanradertje.

              Qua sfeer vind ik zelf de Baron heerlijk. Lekkere prijzen voor de dorst en honger en heerlijke bankjes en altijd wel vriendelijk volk binnen. De staff is ook altijd zeer vriendelijk en attend. Zeker een aanrader, maar weer eens chillen binnekort.
              En wat heb je betaald voor deze wietjes?

              Comment


                Re: Coffeeshops in Breda

                Voor wiet moet je zoiezo bij de Baron zijn.
                Prijs/kwaliteit verhouding is altijd oke. Ik vind zelf de Lemon Haze super daar.

                Hasj moet je bij de majestic zijn.
                Heb daar een keer iets gehaald was net een kaugombal... dat was goed spul. Ben daarna wel vergeten hoe het nou eigenlijk heet haha
                NLX outdoor kweek 2011
                Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                Comment


                  Re: Coffeeshops in Breda

                  Oorspronkelijk geplaatst door Wierie Wierie View Post
                  Voor wiet moet je zoiezo bij de Baron zijn.
                  Prijs/kwaliteit verhouding is altijd oke. Ik vind zelf de Lemon Haze super daar.

                  Hasj moet je bij de majestic zijn.
                  Heb daar een keer iets gehaald was net een kaugombal... dat was goed spul. Ben daarna wel vergeten hoe het nou eigenlijk heet haha
                  Dat hoor ik wel vaker inderdaad van die shops.

                  Ging zelf eerst altijd naar Fly n High, waar ze goede wiet hebben, Bubblegum is een echte aanrader daar!
                  Enige idee dat ik had is dat ik de ene keer meer krijg dan de andere keer, en minder dan bij de baron, voor hetzelfde geld.

                  Super silver haze bij de Baron is echt goede wiet. Je word er zoals eerder al gezegd inderdaad knetter high van!
                  15 euro voor zon 1,5 gram. Mooie compacte top die je krijgt, geen kleine prullen zoals soms bij de flynhigh.
                  Ook erg aardig personeel en altijd gratis vloei en tip als ik kom

                  Comment


                    Re: Coffeeshops in Breda

                    Als Belg zijn wij der nog altijd niet welcome?...? Kan iemand dat bevestigen?

                    Comment


                      Re: Coffeeshops in Breda

                      dat is zo er zou wel 1 shop zijn maar kweet niet welke het is die het nog wel doet maar dan moet je een trouwe klant zijn denk ik

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Faraon View Post
                      Als Belg zijn wij der nog altijd niet welcome?...? Kan iemand dat bevestigen?
                      als je echt niets hebt ik vind in rotterdam op de schietbaanlaan shop de London wel niet slecht goeie prijzen hun haze elke haze dat ze hebben en dat zijn een stuk of 6 soorten haze 9 euro de gram en de gewoone weedjes als ww en orange bud is daar 7 euro de gram

                      Comment


                        Re: Coffeeshops in Breda

                        Ja, ik ga al een tijdje naar Rotterdam bij countdown, zeker een aanrader daarom dacht ik msshien zijn de regels al wat veranderd in Breda.....

                        Comment


                          Re: Coffeeshops in Breda

                          ah oke leuk om te weten ga ik zeker eens langs

                          Comment


                            Re: Coffeeshops in Breda

                            Vandaag was ik bij The Cat en vroeg wat de gramprijs van bambam was. Ze verkopen namelijk zakjes van 7 en 13 euro en de laatste keer dat ik voor 13 euro kocht, was dat zeker geen 2 gram. Dus ik was benieuwd naar de gramprijs. Met een stalen gezicht zei de medewerker '7 euro'. Mooi prijsje voor die wiet dacht ik nog. Dus ik nog een zakje. Deze liet ik onaangebroken. Eenmaal thuis toch maar even op mijn digitale weegschaal nagewogen....0,69 gram.

                            Dus je snapt, ik voel me genaaid door coffeeshop The Cat.


                            BEN GEWOON EERLIJK OVER JE GRAMPRIJZEN !!!

                            Comment


                              Re: Coffeeshops in Breda

                              Ik was van plan om binnenkort een keer langs de Baron te gaan en daar wat inkopen te doen. Kan iemand van jullie mij misschien vertellen wat voor wietsoorten er zoal verkocht worden?
                              Ik kan namelijk geen actuele menukaart vinden, en zoi graag van tevoren al een boodschappenlijstje op willen stellen.

                              Comment


                                Re: Coffeeshops in Breda

                                Meestal heeft de baron een uitgebreid menu van wietsoorten.

                                - Royal Widow (biologisch).
                                - Lemon Haze
                                - Enemy of the state
                                - Bubblegum
                                - Amnesia

                                Ik kan even niet op de andere soorten komen. Ze verkopen ook iets van ganuba maar vond de smaak niet geweldig.
                                Veel gestelde vragen over het forum

                                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                                Comment

                                Bezig...
                                X