Mededeling

Collapse

Maak een Coffeeshop Verslag

Vertel anderen over jou ervaring met coffeeshops, kies de juiste provincie in het board Coffeeshop of uit de lijst onderaan de pagina.

Je report moet bestaan uit:
Naam coffeeshop - Plaats van de coffeeshop (vermeld in de titel en in je bericht)

Verder kan je de volgende onderwerpen beschrijven!

- Adres / openingstijden
- Faciliteiten (denk aan pooltafel etc..)
- Verschillende soorten wiet hasj beschrijven.
- De indruk van de coffeeshop
- Eventueel foto's
- eventueel een cijfer

Wees creatief en objectief

Coffeeshop Amsterdam
Coffeeshops Noord-Brabant
Coffeeshops Zuid-Holland
Coffeeshops Noord-Holland
Coffeeshops Zeeland
Coffeeshops Limburg
Coffeeshops Utrecht
Coffeeshops Gelderland
Coffeeshops Overijssel
Coffeeshops Drenthe
Coffeeshops Flevoland
Coffeeshops Friesland
Coffeeshops Groningen
Coffeeshops Buitenland
Bekijk meer
Bekijk minder

Op zoek naar CBD wiet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Op zoek naar CBD wiet

Korting op 420shop
    Dag allemaal,

Ik ben een Belg en ik ben opzoek naar een coffeeshop die CBD wiet verkoopt, wiet dus die minder dan zo'n 7% THC bevat en ergens tussen de 5 a 10% CBD bevat, een 1:1 ratio dus.

Ik weet dat CBD olie en dergelijke bestaan en dat dit de meest gangbare manier is om CBD te gebruiken en ik gebruik dit dan ook momenteel, maar ik rook/vape ook af en toe wel eens graag dus zou ik wat afwisseling willen.

Meestal ga ik zelf naar Eindhoven (Pink, Eurogarden) maar het is alweer een tijd geleden en kan me niet herinneren dat ik daar ooit CBD/mediwiet heb op de kaart zien staan, natuurlijk ook nooit specifiek achter gevraagd.

Hopelijk kunnen jullie me helpen!

Ik heb als Belg tijdens mijn bezoekjes aan Nederlandse coffeeshops nooit CBD wiet opgemerkt, of in elk geval niet dat dat er bij stond vermeld ofzo

Als je even naar Zwitserland kan rijden dan kan je daar in heel wat winkels echte CBD wiet kopen met <1% THC, wordt volledig gereguleerd door de staat dus het zijn stuk voor stuk zuivere lekkere wietjes

Comment

Stemma kan je hier denk wel mee helpen
      God was never on your side..

Comment

Hier in Nederland kan je bij de homeopatische arts cbd-korrels krijgen waar je rustig van wordt, duurt wel drie maand voor het werkt maar is van farmaceutische kwaliteit.

Vraag eens bij de apotheek of ze dat bij jullie ook hebben en of je een recept van de dokter moet hebben.

Comment

Tegenwoordig kan je in een potje pillen doen en het cbd noemen en zeggen je merk er pas na 3 maanden iets van. Ik trap daar niet meer in kost alleen hoop geld

​​​​
          God was never on your side..

Comment

• Appleton
            Appleton commented
            Editing a comment
            Vind ik ook vreemd die 3 maand

belladonna
          Appleton

​​​​​​​Ga nou maar gewoon naar de homeopatische arts en probeer het zelf, in plaats van een ander zijn ervaringen af te kraken vanachter een beeldscherm!!!
          Stelletje haatwijven.

Comment

• Appleton
            Appleton commented
            Editing a comment
            Sorry maar ik heb helemaal niets afgekraakt.
            Ik zeg ook niet dat je liegt, ik zei gewoon dat ik het vreemd vond dat dat pas na 3 maand zou werken
            Waarom? Omdat ik nog nooit had gehoord over cannabinoden die pas veel later uitwerking kunnen hebben, maar ik ben dan ook geen expert
            Daarom zei ik dus ook gewoon dat ik het vreemd vond, en zeker niet dat het niet waar was! Blijkbaar heb je dat toch anders geïnterpreteerd, mss had ik duidelijker moeten zijn maar ik raad echt niemand dat af want ken er niet genoeg over

Appleton Mja, kwam een beetje door Bella in het berichtje voor jou.

Het lichaam heeft een sterk zelfgenezend vermogen maar heeft soms wat hulp nodig van een geneesmiddel, ( zoek het verschil met medicijn op ), het kan soms even duren voor dat aanslaat/verwerkt wordt in het lichaam.

Ook heb ik ooit een paar maand anti-depressiva nodig gehad, de dokter vertelde mij " twee weken inwerk-tijd", vervolgens lag ik na een uurtje als een dweil op de vloer door het serotonine-snoepje.

Dokter verbaasd, roepend " dat kan helemaal niet!!!!! ".
          Hij is niet meer mijn dokter!

Een zaadje heeft ook maanden nodig om een plant met rijpe bloemen/vruchten te worden.
          En een mens is gewoon een ander zaadje met een andere uitkomst.
          De mens is meer natuur dan velen beseffen.

Zo heeft de mannelijke mens genetisch gezien meer overeenkomst met een mannelijke chimpansee dan met een vrouwelijke mens.

Grappig hè!?

Als je meer wilt weten over cbd-korrels bel dan gewoon een homeopatisch-arts en vraag hoe het zit.
          ​​​​​​

Comment

Hoi NickB gewoon zelf kweken is de oplossing.

"We are stardust, we are golden.
            And we've got to get ourselves back to the garden".

Comment

• Dmteeke
              Dmteeke commented
              Editing a comment
              Tegenwoordig koop je dat in de krantenwinkel. De kwaliteit is echter zeer bedenkelijk. Ik heb voor het taxzegelsysteem gekocht uit Zwitserland. Superkwaliteit. 16% cbd en nog lekker. Je proeft het verschil niet.

• Cleargreen
              Cleargreen commented
              Editing a comment
              Dmteeke En zulke soorten kan je voor een fractie van de winkelprijs zelf kweken, weet je precies wat erin zit en wat er wel of niet op gespoten is. Commerciële teelt een een pesticide festijn en zelfs biologische pesticiden zijn niet zonder gevaar.

99% pure CBD kopen. Alleen de vraag is, wat is de juiste dosering wanneer je het rookt, eet of wat je er ook mee wilt doen? https://www.zamnesia.nl/zamnesia-cbd...-crystals.html

Homeopathie staat gelijk aan kwakzalverij. https://www.kwakzalverij.nl/behandel...e/homeopathie/ Er bestaat niet zoiets als alternatieve geneeswijze. Of iets geneest wel of niet. Er ontbreekt wetenschappelijke onderbouwing. Op die manier kun je in alles gaan geloven.

Bij een verdunning van ongeveer 12C (24D) wordt de
            grens van Avogadro
            bereikt. Dit wil zeggen dat de oplossing zo ver verdund is dat er statistisch gezien hooguit één molecuul van de oorspronkelijke oertinctuur in de oplossing aanwezig is. Elke verdere D-verdunning vermindert de kans dat er een molecuul aanwezig is met 90% en elke C-verdunning zelfs met 99%. Veel homeopathische bereidingen zijn verder verdund, zoals Hahnemanns favoriet 30C. De kans dat er dan nog een molecuul aanwezig is, is nog maar 10
            −26
            Het oplosmiddel is niet meer te onderscheiden van een zuiver oplosmiddel.
            https://nl.wikipedia.org/wiki/Homeopathie#Wetenschappelijke_kritiek

Comment

• QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Mag ik zeggen dat ik bij de eerste regel dacht, hmmm reclame ?
              En alles daaronder snapte ik het niet meer.
              Verdunning, 12C 24B 36D ?
              Ik heb wat meer nodig om te begrijpen wat je vertelt
              Ik hou van 75D. Maar da's weer wat anders.

Renhaze 99% CBD kopen lijkt mij niet verstandig, dat is een isolaat in kristal vorm zonder terpenen of andere stoffen. Het beste kweek je zelf wat planten met een hoog CBD gehalte en maak je daar je eigen extract van met behoud van terpenen.
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

Comment

Footer Left Ad

Collapse
            Bezig...
            X