Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Op zoek naar CBD wiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Op zoek naar CBD wiet

    Korting op 420shop
    Dag allemaal,

    Ik ben een Belg en ik ben opzoek naar een coffeeshop die CBD wiet verkoopt, wiet dus die minder dan zo'n 7% THC bevat en ergens tussen de 5 a 10% CBD bevat, een 1:1 ratio dus.

    Ik weet dat CBD olie en dergelijke bestaan en dat dit de meest gangbare manier is om CBD te gebruiken en ik gebruik dit dan ook momenteel, maar ik rook/vape ook af en toe wel eens graag dus zou ik wat afwisseling willen.

    Meestal ga ik zelf naar Eindhoven (Pink, Eurogarden) maar het is alweer een tijd geleden en kan me niet herinneren dat ik daar ooit CBD/mediwiet heb op de kaart zien staan, natuurlijk ook nooit specifiek achter gevraagd.

    Hopelijk kunnen jullie me helpen!


    #2
    Ik heb als Belg tijdens mijn bezoekjes aan Nederlandse coffeeshops nooit CBD wiet opgemerkt, of in elk geval niet dat dat er bij stond vermeld ofzo

    Als je even naar Zwitserland kan rijden dan kan je daar in heel wat winkels echte CBD wiet kopen met <1% THC, wordt volledig gereguleerd door de staat dus het zijn stuk voor stuk zuivere lekkere wietjes

    Comment


      #3
      Stemma kan je hier denk wel mee helpen
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Hier in Nederland kan je bij de homeopatische arts cbd-korrels krijgen waar je rustig van wordt, duurt wel drie maand voor het werkt maar is van farmaceutische kwaliteit.

        Vraag eens bij de apotheek of ze dat bij jullie ook hebben en of je een recept van de dokter moet hebben.

        Comment


          #5
          Tegenwoordig kan je in een potje pillen doen en het cbd noemen en zeggen je merk er pas na 3 maanden iets van. Ik trap daar niet meer in kost alleen hoop geld

          ​​​​
          God was never on your side..

          Comment


          • Appleton
            Appleton commented
            Editing a comment
            Vind ik ook vreemd die 3 maand

          #6
          belladonna
          Appleton

          ​​​​​​​Ga nou maar gewoon naar de homeopatische arts en probeer het zelf, in plaats van een ander zijn ervaringen af te kraken vanachter een beeldscherm!!!
          Stelletje haatwijven.

          Comment


          • Appleton
            Appleton commented
            Editing a comment

          #7
          Appleton

          Comment


            #8
            Hoi NickB gewoon zelf kweken is de oplossing.

            "We are stardust, we are golden.
            And we've got to get ourselves back to the garden".

            Comment


            • Dmteeke
              Dmteeke commented
              Editing a comment
              Tegenwoordig koop je dat in de krantenwinkel. De kwaliteit is echter zeer bedenkelijk. Ik heb voor het taxzegelsysteem gekocht uit Zwitserland. Superkwaliteit. 16% cbd en nog lekker. Je proeft het verschil niet.

            • Cleargreen
              Cleargreen commented
              Editing a comment
              Dmteeke

            #9
            99% pure CBD kopen. Alleen de vraag is, wat is de juiste dosering wanneer je het rookt, eet of wat je er ook mee wilt doen? https://www.zamnesia.nl/zamnesia-cbd...-crystals.html

            Homeopathie staat gelijk aan kwakzalverij. https://www.kwakzalverij.nl/behandel...e/homeopathie/ Er bestaat niet zoiets als alternatieve geneeswijze. Of iets geneest wel of niet. Er ontbreekt wetenschappelijke onderbouwing. Op die manier kun je in alles gaan geloven.

            Bij een verdunning van ongeveer 12C (24D) wordt de
            grens van Avogadro−26
            Het oplosmiddel is niet meer te onderscheiden van een zuiver oplosmiddel.
            https://nl.wikipedia.org/wiki/Homeopathie#Wetenschappelijke_kritiek

            Comment


            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Mag ik zeggen dat ik bij de eerste regel dacht, hmmm reclame ?
              En alles daaronder snapte ik het niet meer.
              Verdunning, 12C 24B 36D ?
              Ik heb wat meer nodig om te begrijpen wat je vertelt
              Ik hou van 75D. Maar da's weer wat anders.

            #10
            Renhaze 99% CBD kopen lijkt mij niet verstandig, dat is een isolaat in kristal vorm zonder terpenen of andere stoffen. Het beste kweek je zelf wat planten met een hoog CBD gehalte en maak je daar je eigen extract van met behoud van terpenen.
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

            Comment

            Bezig...
            X