Mededeling

Collapse

Maak een Coffeeshop Verslag

Vertel anderen over jou ervaring met coffeeshops, kies de juiste provincie in het board Coffeeshop of uit de lijst onderaan de pagina.

Je report moet bestaan uit:
Naam coffeeshop - Plaats van de coffeeshop (vermeld in de titel en in je bericht)

Verder kan je de volgende onderwerpen beschrijven!

- Adres / openingstijden
- Faciliteiten (denk aan pooltafel etc..)
- Verschillende soorten wiet hasj beschrijven.
- De indruk van de coffeeshop
- Eventueel foto's
- eventueel een cijfer

Wees creatief en objectief

Coffeeshop Amsterdam
Coffeeshops Noord-Brabant
Coffeeshops Zuid-Holland
Coffeeshops Noord-Holland
Coffeeshops Zeeland
Coffeeshops Limburg
Coffeeshops Utrecht
Coffeeshops Gelderland
Coffeeshops Overijssel
Coffeeshops Drenthe
Coffeeshops Flevoland
Coffeeshops Friesland
Coffeeshops Groningen
Coffeeshops Buitenland
Bekijk meer
Bekijk minder

Welke goeie coffeeshops zijn er in Den Bosch

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Welke goeie coffeeshops zijn er in Den Bosch

Korting op 420shop
    Ik ga dit jaar studeren in Den Bosch en ik vroeg me af wat de beste coffeeshops van Den Bosch zijn? Ook vroeg ik me af of er misschien studenten uit Den Bosch een keer samen naar een coffeeshop willen gaan?

Yoooman,

ik vind chip 'n dale de beste shop als je een goede prijs kwaliteit verhouding wilt, erg goede wiet en niet te duur. (Ben niet bekend met hasj) vaak goede aanbiedingen en hun personeel weet alle info die je nodig hebt. Je hebt een soort geheime ruimte nog achter het drukke rookgedeelte, erg chill om daar te zitten. Voor hoge kwaliteit haze raad ik meetpoint aan, ook geen erg dure shop maar meer prijzig. Grasscompany vind ik alleen maar een zakelijke shop en ik krijg vaak hoofdpijn na het roken van hun wiet. De hasj koekjes daarin tegen zijn wel echte knallers, komen bij mij harder binnen dan een pure haze joint.

laat maar weten als je een keer ergens gaat smoke! Hoop dat je hier iets aan hebt.

Comment

Mijn favorieten zijn.
      1. Meetpoint (klantenkaart met 5% cashback is leuk)
      2. Chipndale/Expresco & Zo
      3. grass company

Comment

Zowizo de chip beste dan komt de meetpoint,
        grasscompany en als laatste exprezzo
        Eerste ronde
        Haze kweek #1
        Haze kweek #2

Comment

Nou hier een tip van een echte blower:

1.Aan kop op nr 1 is Coffeeshop Meetpoint,
          Grootst wisselende assortiment van bijzondere soorten wiet en hasj.Alles is echt kwaliteit en zeer goede voorgedraaide joint’s.
          Hoge mate van professionaliteit en alles word laboratorium getest!!

2.Grass company op 2.
          Vast assortiment van gemiddelde kwaliteit, het zit allemaal in een mooi jasje en ziet er professioneel uit.Ook de jointjes zien er allemaal mooi uit maar komen qua sterkte niet in de buurt van meetpoint joint’s.

De andere shops vind ik niet de moeite waard.Vaak wisselende kwaliteit en soorten wiet die de ene keer sterk en goed zijn maar de andere keer beneden peil zijn.
          Geen consistent assortiment.Dus je weet nooit wat je krijgt.Dat is maar afwachten.

Dus wil je een goede ervaring en zeker zijn van een goede kwaliteit die ook nog eens getest is op vervuiling, pesticiden enz...dan raad ik je ten zeerste Coffeeshop Meetpoint aan.Have fun

Comment

Footer Left Ad

Collapse
          Bezig...
          X