Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke goeie coffeeshops zijn er in Den Bosch

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke goeie coffeeshops zijn er in Den Bosch

    Korting op 420shop
    Ik ga dit jaar studeren in Den Bosch en ik vroeg me af wat de beste coffeeshops van Den Bosch zijn? Ook vroeg ik me af of er misschien studenten uit Den Bosch een keer samen naar een coffeeshop willen gaan?

    #2
    Yoooman,

    ik vind chip 'n dale de beste shop als je een goede prijs kwaliteit verhouding wilt, erg goede wiet en niet te duur. (Ben niet bekend met hasj) vaak goede aanbiedingen en hun personeel weet alle info die je nodig hebt. Je hebt een soort geheime ruimte nog achter het drukke rookgedeelte, erg chill om daar te zitten. Voor hoge kwaliteit haze raad ik meetpoint aan, ook geen erg dure shop maar meer prijzig. Grasscompany vind ik alleen maar een zakelijke shop en ik krijg vaak hoofdpijn na het roken van hun wiet. De hasj koekjes daarin tegen zijn wel echte knallers, komen bij mij harder binnen dan een pure haze joint.

    laat maar weten als je een keer ergens gaat smoke! Hoop dat je hier iets aan hebt.

    Comment


      #3
      Mijn favorieten zijn.
      1. Meetpoint (klantenkaart met 5% cashback is leuk)
      2. Chipndale/Expresco & Zo
      3. grass company

      Comment


        #4
        Zowizo de chip beste dan komt de meetpoint,
        grasscompany en als laatste exprezzo
        Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Mijn visie, er bestaan geen goede shops meer....

            Ook Meetpoint in Den Bosch verkoopt 100% troep, afgelopen weken nog verschillende wietjes geprobeerd en allemaal drama. Na het roken van een dikke vette Lemon haze joint (zelfgedraaid) van de Meetpoint kan ik concluderen dat er 0,0 THC inzat, heb het restant van het zakje wiet gewoon weggegooid. (hoppa weer 15 euro weggeflikkerd, bedankt Meetpoint!!)

            Dus labaratorium getest... my ass!!!

            Mijn ervaring is dat je bij iedere shop in Den Bosch, Tilburg, Utrecht etc.. altijd een lot uit de loterij koopt, als je geluk hebt heb je een keer een goed wietje maar in de meeste gevallen is het gewoon uitgeklopte of slecht geoogste THC loze rotzooi. Om die reden overweeg ik ook om te stoppen met blowen, omdat het keer op keer teleurstelling is en je bakken met geld naar die oplichters aan het brengen bent en ze lachen zich dood daar in de shops voor die rijen met sukkels die staan te wachten om wat zwaar overpriced THC loze rotzooi te kopen.

            Diep en diep triest gesteld met de wiet kwaliteit tegenwoordig... Van mij mogen ze het legaliseren zodat er ook gedegen kwaliteitscontroles gaan plaatsvinden, en wat mij betreft als shops bewust rotzooi verkopen (oplichting dus) dan de shop gewoon sluiten. Want nu hebben ze vrij spel om iedereen continu op te lichten, en bij verhaal halen lachen ze je gewoon uit.

            ps: ik blow al 25 jaar dus kan het weten, vroeger verkochten shops vrijwel altijd kwaliteit... die tijd is helaas voorbij.

            Comment


              #7
              Crackers in Tilburg vind ik wel fijn, erg no nonsense, goei gerief.

              Comment

              Bezig...
              X