Coffeeshop Paradijs is een kleine maar gezellige coffeeshop in Breda.
Met een ruime keuze aan verschillende soorten wiet en hasj, vriendelijk personeel dat altijd wel te vinden is voor een praatje en een mooie locatie vlak bij het park is dit één van de betere coffeeshops in Breda.
Coffeeshop Paradijs
St. Annastraat 3, Breda
Openingstijden: ma tm Zo (11:00-22:00)
Parkeer gelegenheid vlak bij.
coffeeshop_Paradijs_Breda.jpg
Bekijk google maps
Enkele soortjes die verkocht worden:
Wiet: White Widow, Power Plant, Amnesia, Verschillende soorten haze (mexican haze en A5 haze als ik me niet vergis)
Hasj: Marok, Nepal, Afghaan en Ice Hasj.
Daarnaast verkopen ze verschillende soorten voorgedraaide joints, spacecake, wietzaadjes en accessoires voor het roken zoals grinders, pijpjes maar natuurlijk ook tip en vloei.
Met een ruime keuze aan verschillende soorten wiet en hasj, vriendelijk personeel dat altijd wel te vinden is voor een praatje en een mooie locatie vlak bij het park is dit één van de betere coffeeshops in Breda.
Coffeeshop Paradijs
St. Annastraat 3, Breda
Openingstijden: ma tm Zo (11:00-22:00)
Parkeer gelegenheid vlak bij.
coffeeshop_Paradijs_Breda.jpg
Bekijk google maps
Enkele soortjes die verkocht worden:
Wiet: White Widow, Power Plant, Amnesia, Verschillende soorten haze (mexican haze en A5 haze als ik me niet vergis)
Hasj: Marok, Nepal, Afghaan en Ice Hasj.
Daarnaast verkopen ze verschillende soorten voorgedraaide joints, spacecake, wietzaadjes en accessoires voor het roken zoals grinders, pijpjes maar natuurlijk ook tip en vloei.

Comment