Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop Paradijs Breda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop Paradijs Breda

    Korting op 420shop

    Coffeeshop Paradijs

    St. Annastraat 3, Breda
    Openingstijden: ma tm Zo (11:00-22:00)
    Parkeer gelegenheid vlak bij.
    coffeeshop_Paradijs_Breda.jpg

    Bekijk google maps

    Enkele soortjes die verkocht worden:

    Wiet: White Widow, Power Plant, Amnesia, Verschillende soorten haze (mexican haze en A5 haze als ik me niet vergis)
    Hasj: Marok, Nepal, Afghaan en Ice Hasj.
    Daarnaast verkopen ze verschillende soorten voorgedraaide joints, spacecake, wietzaadjes en accessoires voor het roken zoals grinders, pijpjes maar natuurlijk ook tip en vloei.
    Last edited by Jointjedraaien; 14 June 2015, 16:45.
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Re: Coffeeshop Paradijs Breda

    ben ik 3keer binnen geweest

    nlx (9,5€ gr)
    powerplant (9,5€ gr)

    wietjes zijn prijselijk maar de kwaliteit is zeer goed
    toermalijn blijft de beste shop voor je geld
    <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
    <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshop Paradijs Breda

      Voor de eerste keer op aangename wijze kennisgemaakt met Paradijs. Ligt centraal bij de Vlaszak, op 10 minuutjes wandelen van De Baron. Vriendelijke bediening door aangename dame, 20 euro NLX gekocht, bleek een goeie keuze. Lekkere smaak en geur, heel zachte stone, chill weedje voor late namiddag of 'savonds. Zeker geen bom en daar was ik ook niet naar op zoek. Op de kaart stonden er nog heel wat andere soortjes zoals BB Cheese, A5.... Ik ga in de toekomst zeker eens terug.
      Last edited by Bartman; 16 February 2011, 12:23.

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshop Paradijs Breda

        2 weken langsgeweest met vrienden en we hebben daar het volgende gekocht
        White Widow (2,2gr) - was echt wel lekker wietje ook mooi gedroogd maar 9eu/gr vond ik net iets teveel, achja... alsinds geen spijt van
        Haze (2gr) - rook wel naar haze, smaakte zeer lichtjes , zag er echt niet uit ik vond het lijk een belgisch straatwietje.... ik verwachtte wel iets beter voor 10eu/gr die koop ik daar nooit meer
        Power Plant (10eu) - niets op aan te merken , was wel lekker en goed scheef ervan

        ik vond het al bij al een heel leuke shop maar ik voelde me echt in de zak gezet met die haze, spijtig....

        Comment


          #5
          Re: Coffeeshop Paradijs Breda

          Een van mijn favoriete shop's in Breda!! lekkere silver Haze en lekkere dames zorgen voor de bediening
          Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
          A friend with Weed is a friend Indeed

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Coffeeshop Paradijs Breda

              ik ben vandaag ff wezen shoppen maar genoodzaakt mijn vaste shopy te verruilen voor een kennis van de buurman die nog wel wat heeft liggen kom op zeg
              kansloze actie de wiet pas deze jongen moet nu bij een "mannetje"zijn zakkie weed gaan halen doe normaal een paspoort moet voldoende zijn hoeveel belgen hebben nou 2 paspoorten mischien 500 laat ze lekker een zakkie halen was mijn chillplekje na een harde werkweek ff langs het paradijs vandaag helaas gesloten triest beleid wat alleen maar meer illigale praktijken met zig meebrengt

              Comment


                #8
                Re: Coffeeshop Paradijs Breda

                Goeie shop. Vorige week heb ik Widow Haze gehaald. Top wietje! Had deze tot op heden nog niet gesmoord maar deze jongen gaat m zeker van de week weer scoren!

                Comment


                  #9
                  Re: Coffeeshop Paradijs Breda

                  Heb er 3 dagen geleden een zakje amnesia-silver gruis gehaald. 10tje voor 1, nog wat gram (kan me het precieze aantal niet meer herinneren). Was zeker een lekker zakje gruis, zeker wel z'n geld waard! Samen met de baron is dit naar mijn mening een van de betere sjop's in Breda.

                  Comment


                    #10
                    Re: Coffeeshop Paradijs Breda

                    Ik heb goede ervaringen met het Paradijs. aardige prijs, goede kwaliteit en zoals vaker gezegd; eens gezellig personeel. in Breda zit bijvoorbeeld ook sky, waar het personeel niet gezellig is. Rating: 4/5

                    Comment

                    Bezig...
                    X