Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Wall in Eindhoven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    The Wall in Eindhoven

    Korting op 420shop
    euh. ze hadden vroeger een site maar goed

    Je mag er niet meer roken, de shop is daar te klein voor. Meestal haal ik hier me wietje/gruis. Over het algemeen erg goeie kwaliteit. Soms heb ik wat mindere kwaliteit gruis gehad, maar meestal is ie lekkah! De wite widow is er ook goed! Verder wisselen de merkjes en het personeel is er erg vriendelijk en geduldig. Krijg er vaak gratis vloei en tips bij. Max 5 gr pp.

    Vind ze wel aan de dure kant maar alles word afgewogen voor je neus en je kunt mee kijken met het gewicht. Doorgaans komt er rond 4 uur nieuwe weed in tha house. En word alles aangevuld. .maar de laatste tijd schijnt er maar weinig te zijn..slechte aanvoer dus.ma/za Open van 08 uur sochtens tot 24 hora snachts.
    zondag Open van 10:00 tot 24:00 uur.
    (na de kerkdiensts lol)
    Bekijk video impressie: http://11870.com/pro/58208/media/54f86da6 Tis irl wel wat minder paars hoor van binnen, vooral overdag,
    Het is nu na het rook verbod teeeeering rustig binnen.

    Routebeschrijving/map
    http://maps.google.nl/maps?f=d&hl=nl...8859-1&z=&om=1

    #2
    Re: The Wall in Eindhoven

    The Wall heeft over het algemeen altijd goede producten.
    Ook leuk is dat ie doordeweeks al vanaf 08.00 open is....
    Zeer goed is dat je product wordt afgewogen voor je neus.

    De dames achter de bar zijn meestal erg klantvriendelijk, maar er heerst daar toch een bepaalde "gajes" sfeer. (persoonlijke mening) De mannen die achter de dames staan kijken dan ook minder vriendelijk.

    Maar voor hasj rokers, probeer er eens een Crystal joint.....
    Groet SirSMokeaLot

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        beetje nare sfeer, maar wel lekker dichtbij. ik ga toch liever naar de grasshopper, al is dat ver van alles.

        ik denk inderdaad dat de pliesie de zaak in de gaten houdt, de eerste keren dat ik daar kwam vroegen ze me om ID, wat toch wel maf is voor iemand die 25 is.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door realbarend View Post

          de eerste keren dat ik daar kwam vroegen ze me om ID, wat toch wel maf is voor iemand die 25 is.

          Eigenlijk zouden alle shops dat moeten doen, standaard, ook aan vaste klanten. Zo ben je er zeker van dat je niemand minderjarig binnen hebt en het is een teken naar de buitenwereld dat je serieus met je zaak en de daarbij behorende opgelegde regels bezig bent.

          Per slot van rekening zijn het altijd enkele rotte appels die de rest van de oogst verpesten, en dankzij het wanbeleid van sommige shops krijgen de overige shops een slechte naam.
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
            Per slot van rekening zijn het altijd enkele rotte <del>appels</del>toppen die de rest van de oogst verpesten, en dankzij het wanbeleid van sommige shops krijgen de overige shops een slechte naam.
            Maar ik heb een sik en zie er echt wel ouder uit dan 24. Dus in dat geval vind ik het overdreven. Maar om mensen die er inderdaad jonger uitzien te vragen vind ik niet maf.
            Het is ook wel stom om je als shop te laten betrappen op het verkopen aan minderjarigen.

            Comment


              #7
              Re: The Wall in Eindhoven

              Ik kom bijna altijd in deze shop ik woon er in de buurt. op zeker dat deze shop de beste haze van eindhoven verkoopt

              Comment


                #8
                Re: The Wall in Eindhoven

                weet je wat grappig is ik kom al sinds mijn 13e in de shop
                ging daar altijd jointjes roken met vrienden van mijn broer en het grapigste
                was de dag dat ik 18 werd vroeg de eigenaar aan mij hoe oud ben je eigenlijk
                ik zeg ik vindt het frapant dat je het nu pas vraagt ik kom al 5 jaar bij jou
                wiet kopen maar uhm ik ben vandaag jarig zegt die hou oud ben je geworden
                21 - 22 ik zeg nee ik ben vandaag 18 geworden keek die me eerst stom aan
                maar moest die wel om lachen omdat ik kwam er altijd en nooit iemand gevraagd
                hoeoud ik was ik had al sinds vroeger een klein ringbaarjde en toen jah de mensen
                hebben mij altijd ouder geschat dan ik was dat was mijn geluk en nu kom ik bijna nergens binnen en moet ik overal id laten zien gheheheh vindt ik best stom maarja
                het hoord er nu eenmaal bij gheheheh

                Comment


                  #9
                  Re: The Wall in Eindhoven

                  Een beetje mens ziet toch wel een verschil tussen 13 en 18, :'D

                  Maar ja, voor jou is dat nooit erg geweest
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment


                    #10
                    Re: The Wall in Eindhoven

                    nee gelijk geef ik je weedy

                    ik was vroeger altijd wat groter als de anderen van mijn eigen leeftijd geheheh
                    ik zag er ook ouder uit had klein ringbaardje enzo de mensen waarmee ik omging
                    speelden allemaal een rol

                    maar tis wat je zegt ik heb het nooit erg gevonden want kon daar altijd chillen
                    terwijl als er duitsers kwamen dan vroegen ze legitimatie en zeiden ze nee
                    we verkopen geen wiet enzo een dingen allemaal ghehehe

                    voor mij is het altijd goed uitgekomen maarja

                    ik vindt het aan de ene kant wel goed dat er zoveel gecontroleerd word
                    zo kan je het nog een beetje in toom houden

                    het enigste wat ik me dan aan stoor aan het hele gedoogbeleid

                    het mag via de voorkant naar buiten maar het mag niet aan de
                    achterkant naar binnen, das toch dubbelzinnig ????

                    Comment


                      #11
                      Re: The Wall in Eindhoven

                      Relaxte tent goede bediening en ikzelf voelde me daar heerlijk op mijn gemak.
                      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                      Comment


                        #12
                        Re: The Wall in Eindhoven

                        Kuzooi daar in the wall, als de verkeerde "afweegt" krijg je boomstammen in je haze,. alsof 13 € de gram niet duur genoeg is!!! Het is vaak dezelfde gast ook nog die dat doet, schijtziek wordt je der van.. !!! kheb wel eens geklaagd, en dan doet die grote kale man het wel netjes, en de meisjes ook, maar die kleine oude kerel met peper en zout haar fuckt mij elke keer opnieuw lijkt wel! scheeld gewoon 2 hele joints aan haze.. "het weegt niks" zegt ie dan.. ja amehoela.. als het niks weegt waarom krijg ik dan vaak die stukken hout er bij?? alsof het geld je op de rug groeid... andere weed is trouwens flink in kwaliteit gedaald ook.. jammer.. dan moet ik voortaan naar de stad dus.. ;s

                        Comment


                          #13
                          Re: The Wall in Eindhoven

                          Gho en zojuist zij je dat je weer naar de wall ging .... zeg tegen die vent gewoon ik wil van jou geen wiet kopen... Klant is koning toch
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #14
                            Re: The Wall in Eindhoven

                            Is duur, maar in 't centrum wordt 't niet beter:
                            New wave is dicht, pink is tering duur (Wel chill zitten + chill personeel),
                            Grasshopper kom ik nie al te vaak, widow 5gr is wel mooie pass voor 't geld (35e) maar is gewoon echt klein, niet cosy. Prima haal shop.
                            upstairs te duur, well prima zitten met leuk uitzicht en vriendelijk personeel
                            Apotheker te duur, maar als je dan toch wilt zitten, apotheker halen en bakkerij zitten, lekker pilsje derbij, flink ruim opgezet, ook leuk op vr/za avond.

                            Verder is the wall prima om (overdag, vind ikzelf) te zitten en vanaf 8 uur in de morgen open(!) maar blijft gewoon duur, begint op 9 euro/gram en geen voordeelmogelijkheden (5gr).
                            Beetje lelijk, prima wietje.
                            Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

                            Comment


                              #15
                              Re: The Wall in Eindhoven

                              het is idd duur vrij duur maar dat valt me bij de meeste shops in Eindhoven op. Vooral de voorgedraaide zijn vaak duur, vaak 4 euro (soms meer) voor een gewone joint?! gelukkig haal ik die bijna nooit. Ook hebben ze nog steeds een erg wisselende kaart. Alleen de crystal staat er geloof ik al heel lang op.
                              Kom er meestal alleen om te halen en vind het niet echt een chill sfeertje maar ze hebben wel goed spul.

                              Sinds wanneer en waarom is New Wave dicht trouwens?

                              Comment

                              Bezig...
                              X