Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop "Toermalijn" in Tilburg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop "Toermalijn" in Tilburg

    Korting op 420shop
    http://www.toermalijn.com
    Attached Files
    Last edited by Jointjedraaien; 29 October 2008, 23:06.
    >>> LR2 mini-kweekje<<<

    #2
    Re: De &quot;Toermalijn&quot; in Tilburg

    ik kon geen fotos bij het vorige toevoegen dus:
    Attached Files
    >>> LR2 mini-kweekje<<<

    Comment


      #3
      Re: De &quot;Toermalijn&quot; in Tilburg

      Zeer mooi verslag methos! Ik hoop er zelf ook ooit eens naartoe te gaan, maar voorlopig zit dat er nog niet in met m'n herexamens en m'n drukke schoolgebeuren

      De prijzen lijken me nog erg mee te vallen, in Maastricht - waar ik meestal ga - is het net ietsje duurder.

      Ik hoop dat ik rap m'n buitenkweekje kan oogsten, lol

      Greetz

      Comment


        #4
        Re: De &quot;Toermalijn&quot; in Tilburg

        Ow man, dat ik dit topic niet heb gezien.
        Staat op men to-do lijstje. Bedankt Methos voor u prachtrevieuw

        Greetz,
        zion

        Comment


          #5
          Re: De &quot;Toermalijn&quot; in Tilburg

          Mooie review Methos
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            idd het is een supershop!

            de andere keuze's op de kaart zijn :
            buitewiet
            indica's
            sativa's
            nederhasj
            marrokaanse hasj
            en eigenmaak ice-hasj (gemaakt met bubbleator)

            vorige week 1gr ak47-ice gekocht voor 30euro
            superduur maar wow,echt een trippy high!
            zeker de moeite waard om nog eens een grammetje van te kopen...

            voor iedereen die er eens in de buurt komt,spring er binnen zou ik zeggen!

            grtzzz

            Comment


              #7
              gisteren ook eens binnen gesprongen, ook 5g white widow gekocht, voor een 36 €, met 8% korting!

              lekkere wiet, en gezellig plekje
              sigpic

              Comment


                #8
                Dit vind ik de beste shop in Tilburg (wel iets duurder) maar zeer veel keuze en erg goeie kwaliteit.

                Aanrader is de Diamond Haze!

                Comment


                  #9
                  Toermalijn is geweldig! Ik ga er altijd heen vanuit Den Bosch..! De space haze is super lekker en ze hebben tegenwoordig cali orange haze die best lekker is, de amnesia en chocolope zijn ook zwaar goed. Van de indica's zijn L.A. Confidential en Big Budha Cheese de beste/lekkerste, 2 cheese kruisingen. Van de hasj zou ik voor MEXICAN MELTDOWN!! (jellyhasj) gaan, die is 28 euro per gram, anders de amnesia ice-o-lator die is 24 euro per gram. Als je een beetje doorsnee wiet wil halen met goede prijs/kwaliteit verhouding; AK47 daar is best lekker en krijg je veel van, 5 gram 40 euro geloof ik (voordeel zak) De tuin in deze shop is opnieuw in aanleg, dus in de zomer van 2009 nog chiller smoken in de tuin!
                  Kortom, aanrader voor iedereen! de nepal hasj van 6.80 per gram is prijs/kwalitatief gezien ook erg goed trouwens..
                  vorige week 1gr ak47-ice gekocht voor 30euro
                  superduur maar wow,echt een trippy high!
                  zeker de moeite waard om nog eens een grammetje van te kopen...
                  Mee eens en oneens, als je daar hasj wil halen die zwaar duur is maar toch zeker de moeite waard is te halen dan MOET je de mexican meltdown halen, pik zwart en super zacht. Maar de AK47 ice-o-lator is ook erg lekker, lichtbruin van kleur en wat harder, maar persoonlijk vind ik geen 30 waard, mexican is zeker lekkerder.
                  Last edited by Magere_073; 27 February 2009, 10:40. Reden: Twijfel prijs voordeelzak; 40/45 euro

                  Comment


                    #10
                    toermalijn als het kwaliteit moet zijn staat er op hun gratis aansteker.
                    en kwaliteit hebbe ze daar.
                    ik ben onlangs ng gweest en die cheese heeerlijk.
                    zalege menu kaart ook verder.
                    ik vind het egt een top shop

                    Comment


                      #11
                      Jaja deze is ook een van men favo shopkes...
                      vroeger kwam ik daar elke week.

                      En als ik weinig tijd heb en 't moet vooruit gaan dan passeer ik meestal langs Grashopper in Eindhoven... ook goeie wiet en voor mij ne hele snele weg naar de noorderburen

                      Grtz

                      Comment


                        #12
                        Toermalijn is staatsshop vandaar de iets hogere prijs maar uitstekende kwaliteit
                        Beste weed uit Tilburg komt absoluut van de toer !!!
                        Dah was ff me korte toelichting XD
                        Stoney door het leven, of het moet zijn dat je wat beters als THC kunt geven !
                        Love is my religion ! Soldaat van de liefde.

                        Comment


                          #13
                          Re: Coffeeshop &quot;Toermalijn&quot; in Tilburg

                          Ik heb de beste zaadjes gekocht in de Toermalijn (hogere prijscategorie), groeien als gek allemaal vrouwtjes...

                          De wiet valt best mee, al heb ik vaak nog vochtige troep gekocht in de Toermalijn. Prijs/Kwaliteit/Acties : GA NAAR DE SHIVA een straatje verder (Koestraat 13; vele acties: 5 gram halen, 4 betalen. Steeds de goedkoopste)

                          Comment


                            #14
                            Re: Coffeeshop &quot;Toermalijn&quot; in Tilburg

                            De Toermalijn heeft maar 1 nadeel: de zakjes zijn al gevuld dus je kan nooit je 5g kopen!
                            sigpic

                            Comment


                              #15
                              Re: Coffeeshop &quot;Toermalijn&quot; in Tilburg

                              Net in Toermalijn geweest! Ak 47, amnesia, space haze, ww en power plant gekocht! en nog zero hasj..Allemaal supergoeie wiet, en prijzen vind ik meevallen: 8.90 eur d gr voor Ak 47 dacht ik , 8.40 eur d gr ww, 11 eur d gr voor amnesia, 12 de gr space haze (11 de gr kan ook), en 7.80 eur d gr voor power plant ongeveer.

                              verder was er nog silver haze aan 9.50 eur d gr (vind ik wat aan de lage kant voor een goeie haze) , nyc diesel 10 de gr, big buddha 10 de gr, diamond haze 12 de gr. ook nog buitenwiet skunk 4.50 de gr, en jamaican ook 4.50 de gr denk ik..
                              verder nog verschillende hasj maar heb alleen maar de ice o lator 24 de gr en de amnesia ice 27 de gr onthouden

                              grtz

                              Comment

                              Bezig...
                              X