Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Casablanca Eindhoven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Casablanca Eindhoven

    Korting op 420shop
    Verwijderd
    Last edited by blue; 11 October 2011, 17:29.

    #2
    Re: Casablanca Eindhoven

    inderdaad een toffe shop, vriendelijke mensen en correct gewogen

    Comment


      #3
      Re: Casablanca Eindhoven

      ooit is geweest, wat een stelletje afzetters...
      Een kennis van mij die donker getint is kreeg het dubbele dan wat ik kreeg, stelletje racisten.
      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

      Comment


        #4
        Re: Casablanca Eindhoven

        Leuke shop, Echt Toffe Gozers die daar werken Joh. Alles word netjes gewogen, en je kunt precies meekijken op een scherm wat je krijgt echt een TOP Systeem Nog nooit eerder gezien in een SHOP !! Mijn Complimenten Dus Broodrooster ik begrijp niet waar je deze onzin vandaan haalt ze zijn absoluut geen afzetters & al helemaal geen Racisten De gruuteee Kerellsss Smoke zee

        Comment


          #5
          Re: Casablanca Eindhoven

          Oorspronkelijk geplaatst door Henkvanbuik View Post
          Broodrooster ik begrijp niet waar je deze onzin vandaan haalt
          Dat is een ervaring die ik heb opgedaan, sterker nog na 1 jaar heb ik het nog een keer geprobeerd en toen kreeg ik helemaal een belabberd zakje mee.
          De shop van binnen was is ook alles behalve chique tevens was het personeel alles behalve netjes, de verkoper vond het belangrijker om zijn gesprek met een andere mederwerker af te maken ipv mij te helpen. Het kon niet serieus zijn want ze waren alleen maar aan het lachen.
          "30 seconden oke maar als het onderhand 2 minuten duurt is het hoogstens irritant"
          De wiet uiteindelijk was ook niet fantastisch voor de prijs die voor dat schrale zakje betaald.
          Last edited by misto; 13 October 2011, 22:42.
          In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

          Comment


            #6
            Re: Casablanca Eindhoven

            Wat hierboven staat herken ik dus helemaal niets van terug als het gaat om Casablanca Integendeel, een klant word daar altijd op een goede manier geholpen en met respect behandeld. Ik kom daar wekelijks en ik ben altijd goed geholpen, je krijgt gewoon mee waar jij voor betaald zoals het hoort en als er voor kiest om minder te betalen dan moet je niet verwachten dat je daar meer voor krijgt.

            Comment


              #7
              Re: Casablanca Eindhoven

              wij vonden het er ook correct verlopen. wij zijn ook beleefd binnen gekomen en vriendelijk een goede dag gewenst... misschien is dat wel een vereiste(normaliteit) om vriendelijkheid en respect terug te krijgen.

              Comment


                #8
                Re: Casablanca Eindhoven

                en waarom ga je der dan gelijk van uit da rooster da ni zou doen?
                kan me idd inbeelden dat een vaste klant betere en meer krijgt dan iemand die daar 1/jaar komt maar zou niet mogen
                Besides falconetti ik zeg bij de bakker ook geen goeiedag als ik binnekom tege heel de keet .. verdien ik nu brood met schimmel op?
                Een verkoper moet gewoon altijd vriendelijk zijn zelfs al staat de grootste boer aller tijden voor je neus...

                Comment


                  #9
                  Re: Casablanca Eindhoven

                  eefenkevin, waar staat er dat ik ervan uit ga dat rooster dat niet deed? heb jij al eens als verkoper gewerkt? dan zou je weten dat vriendelijkheid geven gemakkelijker is dan vriendelijkheid krijgen. Als je mij onbeleefd behandeld kan je dat gratis terugkrijgen. Die laatste zin van jou is duidelijk een van DE KLANT maar klopt niet meer in de huidige samenleving. respect kan je krijgen door respect te geven. Waarmee ik in dit onderwerp nog steeds niet wil gezegd hebben dat broodrooster dit niet zou gedaan hebben. Waar hij wel een punt heeft is dat wanneer ze met jou bezig zijn dat ze dan wel met jou moeten bezig zijn en niet met iemand anders lol trappen.

                  Comment


                    #10
                    Re: Casablanca Eindhoven

                    Ik ben lange tijd gerant geweest met 20 mensen onder mij...
                    eentje met zo een attitude vliegt gewoon gelijk bij mij
                    Een echte verkoper haalt er meer plezier uit om net overdreven vriendelijk te zijn tege zo'n klanten waar haal je anders je fun uit
                    En idd in de samenleving heb je meer dan gelijk!!! maar een verkoper wordt betaald om vriendelijk te zijn... anders werk ik voortaan wel met vendingmachines...

                    Comment


                      #11
                      Re: Casablanca Eindhoven

                      Prima shop om wiet af te halen, erg sympathiek en correct personeel. Wiet wordt keurig afgewogen en je wordt er juist niet afgezet: Wanneer ik voor een grammetje kwam liep ik bijna altijd naar buiten met 1.02 of 1.03 gram, zelden met 1.00 en nooit met 0.99, wat je inderdaad zelf kunt zien op de computer weegschaal.
                      Zou er niet gaan zitten om m'n jointje te roken want het lounge gedeelte is me iets te veel een marokkaans koffiehuis, maar dat is mijn persoonlijke keuze, de jongens die er wel zitten hebben het volgens mij prima naar hun zin en ik heb er nooit iets vervelends oid meegemaakt.
                      Goeie shop voor alledag, goeie prijs kwaliteitverhouding, maar als ik iets speciaals wil ga ik naar een andere shop, de keuze is niet echt heel ruim of bijzonder.

                      Comment


                        #12
                        Re: Casablanca Eindhoven

                        Lijkt wel reclame van het personeel of eigenaars, allemaal pas lid ook, valt helemaal niet op
                        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                        Comment


                          #13
                          Re: Casablanca Eindhoven

                          Nou ik ben der meerdere keren geweest en het is gewoon een louche coffeeshop, niet meer niet minder. En de kwaliteit van de wiet valt reuze tegen vergeleken bijv de pink en de wall. Ook de New Wave heeft wel lekkere wiet.
                          Grow bitch! Grow!

                          Comment

                          Bezig...
                          X