Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Pink in Eindhoven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: The Pink in Eindhoven

    Haha, owned! Maar hoe komt het dan dat de Pink zo nu en dan gesloten is? regels overtreden of onderhoud?

    Comment


      #17
      Re: The Pink in Eindhoven

      Ik ben er deze zomer nog geweest, maar tot mijn spijt waren ze toen aan het verbouwen
      dan maar op zoek gegaan naar een andere shop

      Noodplan in werking : zoek een blower terwijl je richting die winkelstraat loopt!

      Vragen we daar aan een stoner de dichtstbijzijnde coffeeshop en zegt die dit:
      "Je neemt die straat en fietst die helemaal teneinde en daar is een shop,
      of je neemt die straat en je fiets die een hele eind door en daar vind je ook een goede shop"
      Waar die kerel die fiets vandaan haalde geen idee want we hadden de auto daar aan de pink laten staan natuurlijk.
      Ik kon me ni houden met lachen en vraag aan hem "heb je niets op wandelafstand, men fiets is zoek "
      => "ow ja daar voorbij die pin automaat om de hoek, 100 meter op je rechter kant"

      Heb me toen een breuk gelachen
      Was wss de meest happy klant die de shop-lady die dag gezien heeft

      Geen idee eigenlijk wat de naam van die shop was, was redelijk klein en met de toog in het midden van de zaak.
      Na een knoert van een joint en een gezellige babbel met een inheemse blower zijn we dan maar onze fiets gaan zoeken

      Comment


        #18
        Re: The Pink in Eindhoven

        Oorspronkelijk geplaatst door Airborne View Post
        Haha, owned! Maar hoe komt het dan dat de Pink zo nu en dan gesloten is? regels overtreden of onderhoud?
        Er was vorig jaar een paar honderd kilo (200 - 300 geloof ik) marijuana gevonden in het pand boven de Pink, vandaar dat ze 1 jaar moesten sluiten. Ik had vernomen dat ze besloten hadden nooit meer open te gaan, maar naar het blijkt is de Pink dus gewoon weer open.
        Ik vond het een mooie shop, alleen wat oncomfortabele zitplaatsen. Ook de prijzen waren niet echt schappelijk, maar dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn. Ik ben er sinds de heropening niet meer geweest, dus mijn beoordeling kan al weer achterhaalt zijn.

        Peace!

        Comment


          #19
          Re: The Pink in Eindhoven

          is wel nice ik ben er weer geweest op de zelfde dag als dat ie geopend werd en kreeg een gratis jointje erbij ook nog de whitewidow en edelweiss is nog net zogoed als eerst

          Comment


            #20
            Re: The Pink in Eindhoven

            Ben er vorige week geweest en beetje teleurgesteld : aanbod is zeer beperkt en kwaliteit niet wat we gewoon waren.

            Comment


              #21
              Re: The Pink in Eindhoven

              Geen idee eigenlijk wat de naam van die shop was, was redelijk klein en met de toog in het midden van de zaak.
              Na een knoert van een joint en een gezellige babbel met een inheemse blower zijn we dan maar onze fiets gaan zoeken

              dan ben je bij de grashopper geweest. nu na de heropening is de pink een redelijke shop, over de wiet niets te klagen. de crystal shock is wel wat minder dan vroeger maar de puurjointjes nog altijd geweldig

              Comment


                #22
                Re: The Pink in Eindhoven

                Ik vond de Pink voor de sluiting ook erg goed, alleen wat duur. Ben er sindsdien niet meer geweest, ik kies altijd voor de bakkerij. De grasshopper ga ik sowieso nooit meer naar toe, heb daar tot 2 keer toe te weinig mee gekregen. (2,2 G ipv. 3 G waar voor ik betaald had)

                Comment


                  #23
                  Re: The Pink in Eindhoven

                  de bakkerij zou ik zeg maar echt nooit komen

                  Comment


                    #24
                    Re: The Pink in Eindhoven

                    Pink Amnesia.... hmmmmmmmmm.....

                    m'n home away from home ^^

                    grtjs Stona
                    Those who care don't matter, those who matter don't care

                    Comment


                      #25
                      Re: The Pink in Eindhoven

                      Had ook veel gehoord/gelezen over de Crystal Shock, onder andere dat de joint goed is om enkele ervaren smokers flink ver weg te laten zijn.
                      Heb samen met 2 andere vrienden 2 Crystal Shocks gestoomd, en toch was het niet zo goed als hoe het werd omschreven door mensen.. helaass

                      Comment


                        #26
                        Re: The Pink in Eindhoven

                        Ik moet Hierop antwoorden dat de shock bij the pink en the cyrstal royal van The wall beiden niet echt het door andere omschreven effect gaven.
                        Daarnaast vind ik the grasshopper tegen vallen. natte wiet en weinig. Pink doet het wel goed. Maar the wall en vooral The new wave zijn voor mij toch wel favoriet!

                        Greetz
                        A friend in need's a friend in deed,
                        A friend with weed is better!

                        Comment


                          #27
                          Re: The Pink in Eindhoven

                          veel te duur

                          Comment


                            #28
                            Re: The Pink in Eindhoven

                            Pink is een goede shop met goede wiet. Maxima joint is echt een goede joint, kreeg je vroeger een briefje bij met erop "alleen voor ervaren rokers". Ga er niet binnen zitten omdat daar rare mensen binnen zitten, verder is daar de haze erg goed.

                            Comment


                              #29
                              Re: The Pink in Eindhoven

                              hij is altyd zeik nat de wiet in de pink en als je daar al een kleine 25 tot 30 jaar komt en zegt dat de wiet zeik nat is dan zeggen ze tegen je personeel cq beveileging dat je maar ergens ander moet gaan koopen als
                              de wiet te nat is zo word je daar behandelt als je er al 25 jaar klant bent
                              gr,natte

                              Comment


                                #30
                                Re: The Pink in Eindhoven

                                ps kan je daar geen aangifte van doen van oplichting .
                                want ik kan me echt niet voorstelle dat de pink natte wiet inkoopt
                                of personeel maakt de wiet natter en strijk de extra winst op door het droog in te koopen en nat te maaken waar de eigenaars niks van af weeten of de eigenaar weet er wel van af en ruikt het alle 2 naar oplichting
                                gr,natte

                                Comment

                                Bezig...
                                X