Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Pink in Eindhoven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: The Pink in Eindhoven

    hoe kan het als de pink 100 + kilo in koopt dat de wiet nog steeds zeikes nat is als ik hem in de shop koop dat kan niet of ze moeten die 100+ kilo in een paar daagen weer kwijt zijn
    als de pink in een week tyd bvb 10 kilo verkoopt dan zal de rest 90+ kilo van de wiet tog wel droog zijn neem ik aan of maaken ze hem weer nat hoe kan het anders dat die wiet nat is en blijft als je meer als 100 + kilo in koopt
    kan je je wiet wel nat in een zakje (VUILNISZAK) bewaaren
    kan je natte wiet lucht dicht verpake?
    gaat het dan niet rotte ?
    als je het maanden moet bewaaren?
    hoe lang duurt het voor de wiet droog is hoeveel dagen weeken ?
    100+ KILO natte wiet in koopen hoeveel gram is het dan minder als je het een dag langer laat droogen?
    tel uit je winst of je verlies
    gr,natte
    Last edited by natte; 11 April 2011, 10:38.

    Comment


      #32
      Re: The Pink in Eindhoven

      Ik wel een goede shop, goed vriendlijk en de wiet is wel goed, vooral het schaaken vind ik wel relaxd zo, Peace

      Comment


        #33
        Re: The Pink in Eindhoven

        Alleen de voorgedraaide zijn 10 x niks, ik word er nog niet stoned van.
        En bij de afgelopen 5 joints die ik daar gekocht heb kwamen er allemaal stukjes tabak door de tip.
        Hier dus geen voorgedraaide voor mij meer, en de zit ruimte van the pink is niet zo rellax want er zijn genoeg shops in eindhoven waar je beter kan zitten.

        Comment


          #34
          Re: The Pink in Eindhoven

          Oorspronkelijk geplaatst door natte View Post
          hoe kan het als de pink 100 + kilo in koopt dat de wiet nog steeds zeikes nat is als ik hem in de shop koop dat kan niet of ze moeten die 100+ kilo in een paar daagen weer kwijt zijn
          als de pink in een week tyd bvb 10 kilo verkoopt dan zal de rest 90+ kilo van de wiet tog wel droog zijn neem ik aan of maaken ze hem weer nat hoe kan het anders dat die wiet nat is en blijft als je meer als 100 + kilo in koopt
          kan je je wiet wel nat in een zakje (VUILNISZAK) bewaaren
          kan je natte wiet lucht dicht verpake?
          gaat het dan niet rotte ?
          als je het maanden moet bewaaren?
          hoe lang duurt het voor de wiet droog is hoeveel dagen weeken ?
          100+ KILO natte wiet in koopen hoeveel gram is het dan minder als je het een dag langer laat droogen?
          tel uit je winst of je verlies
          gr,natte
          Ik weet niet wat je nou precies wilt zeggen (ja, dat ze natte wiet verkopen...) maar dan moet je me wel even uitleggen hoe je het voor je ziet dat ze droge wiet kopen en die weer nat maken???

          Pink blijft 1 van mn favoriete shops in eindhoven, hoewel ik niet in alle shops vaak kom (wel in Pink dus :p ) Prima wiet en hash, vooral de Tempel ball is een van mijn favorieten. Ook de Gruis is goed te roken maar je weet daarbij natuurlijk nooit precies wat je er in hebt zitten, ze gebruiken de restjes van meerdere soorten en het is niet van dat fijngemalen spul maar gewoon kleine stukjes wiet. Het personeel is over het algemeen vriendelijk, iig naar vaste klanten en het publiek chill. Kom er graag om een jointje te roken en een bakkie te doen. Al meerdere malen gehad dat je dan even later met een onbekende een potje zit te schaken

          Enige minpuntjes:
          Het is vaak best druk, ondanks dat er best veel zitplaatsen zijn en de inrichting is wel leuk maar de banken staan niet zo praktisch waardoor je soms een beetje in de weg zit als er mensen langs willen.
          Mijn algemene minpunt voor eindhoven, de voorgedraaide zijn duur

          Comment


            #35
            Re: The Pink in Eindhoven

            gruis is idd prima te doen, vind het zelf wel nergens op slaan dat er geen 'staffel' ofzo op zit. 1 gram is exact even duur als 5 gram, hadden ze wat mij betreft best voor 't idee 50cent/gram af kunnen halen ofzo. Maja, dat was ooit nog es.. zie je ook vrijwel nergens meer.
            Voorgedraaide zijn duur maar een wietjointje (3euro) vinnik nog mee vallen, als je mazzel hebt is ie goed te roken. Der zit iig genoeg in om ff lekker chill van te worden als het je eerste v/d dag is.
            Personeel is in mijn beleving wel eens vriendelijker geweest (Werken nu twee man ofzo die je/mij met de nek aankijken). Maar overwegend nog steeds chill.
            En waarom moet ik als ik er 40/45 euro naar toe breng nog betalen voor m'n vloeitjes. courtesy ofzo.

            Zakjes wiet zijn prima, alle soorten. Niet duurder als elders.

            edit: Ohja, die bankjes/krukjes zitten wel echt genaaid voor langer als 30min/1jointje ben ik achter gekomen. Maar stimuleert iig de roulatie een beetje, vanaf 4/5 uur tot 9/10uur altijd vol daar (Als ik er kom iig.) Verder wel ook mede door drukte altijd gezellie en idd vriendelijke klanten. Kunt op elk gewenst plekje altijd aanschuiven, vrijwel iedereen maakt plaats voor je.
            Last edited by Ikdus; 17 February 2012, 08:16.
            Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

            Comment


              #36
              Re: The Pink in Eindhoven

              Kijk het is heel simpel.....
              Wiet is duurder geworden omdat de kwekers er meer risico voor moeten nemen. De gemiddelde tijd dat meneer de agent weet dat je een kwekerij hebt is van 3-4 jaar gegaan naar 1-2 jaar!! Ze zetten sinds een paar jaar al helicopters met infrarood in. Sinds kort zijn ze zelfs bezig met satelliet.
              Omdat het risico hoger is zijn de kosten ook hoger, veel kwekers zijn overgeschakeld naar koelers boven hun lampen te plaatsen. (Aluminiumfolie houd infrarood ook tegen, maar met de winter smelt de sneeuw dan zo snel....) De kwekers gebruiken tegenwoordig gewoon knipmachines i.p.v knippers. Hierdoor is de wiet een beetje van slechtere kwaliteit. Kortom, de kwekers zijn crimineler aan het worden.
              Omdat de risico's zijn vergroot verkopen kwekers hun wiet NAT, direct na de oogst. De kiloprijs is dan wel 5 keer zo laag omdat natte wiet dus ongeveer nog 80% verliest voordat hij droog is. Officieel duurt het 3 weken om wiet goed droog te krijgen. Met verschillende "truckjes" is deze droogtijd al teruggehaald na 5 a 6 dagen. Het probleem hier is dat als je de wiet in wietzakjes verpakt voordat hij net goed droog is dan gaat de wiet "zweten" het volume wordt dan minder en het vocht keert terug. Resultaat zeiknatte wiet... Dus het proces van drogen begint opnieuw terwijl je al veel gewicht aan vocht hebt verloren.
              Dan heb je nog wiet bewust zwaarder maken met een beetje vocht, zodat je lekker veel kan verdienen....
              Dit is zozo de reden waarom ik dus zelf kweek... De wiet wordt verzwaard met verschillende technieken wat bepalend is voor naar welk land het wordt verstuurd. Laat het voorop staan dat de wiet die in nl blijft nog te roken is, maar de wiet die naar het buitenland gaat zit ongeveer 40-60% rotzooi in. Heel soms is die wiet ook gewoon te koop in de shop, koop daarom nooit de goedkoopste variant. Daarnaast gebruiken ze bijvoorbeeld haarlak om de wiet plakkerig te maken, speed om de wiet verslavender te maken. Of bijvoorbeeld citrus toe te voegen aan een buitenplant, om de plant vervolgens als een binnenplant te verkopen. Tot wat druppeltjes water uit te strooien over de droge wiet. De smaak of de geur van de wiet of kleur van de rook wordt hierdoor een beetje beinvloed, dus let er goed op. Persoonlijk gooide ik mijn wiet altijd onder de loep.
              De Pink is een goede shop als je van schaken houd. Het was een paar keer gesloten omdat er idd grote hoeveelheden wiet en hasj waren gevonden. Ze hadden ongeveer 500 keer van wat maximaal toegestaan is. Het voordeel is dan dat een mede-eigenaar van de pink ook werkt bij de gemeente...
              Die shop wordt gewoon beschermd. De new wave hadden ze veel minder gevonden en die moest langer dicht. De grasshopper is nu compleet dicht. De wall vind ik een kutshop, de floormanager kan zijn poten niet eens van zijn personeel afhouden. De New wave is niet verkeerd, maar ik mag daar geen eigen kweek of wiet van een andere shop roken... De indian dillan doet moeilijk wanneer wiet idd nat is en geld/ vervangend product terug geeist wordt. Het begijntje vind het normaal dat bij 4 gram wiet 2 gram takjes en blaadjes bij zit. Tja mijn advies..... kweek zelf Of doe het gelijk goed en ga naar a'dam en koop de enige wiet die ik ook nog kan kopen Nothern Light 5 x Haze. Dat is dus wiet gekruist met 5 haze planten, gegarandeerd de beste en sterkste wiet die je ooit in je leven gerookt hebt. Hij kost ongeveer 14,5 euro. Maar als je kwaliteit vergelijkt met een andere soort, is hij nog relatief goedkoop. Volgens mij hadden ze er net zo makkelijk 20 euro per gram voor mogen vragen, dan kocht ik hem nog

              Comment


                #37
                Re: The Pink in Eindhoven

                Op die 20/gr kom je ook wel uit als je benzinekosten meetelt :p
                Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

                Comment


                  #38
                  Re: The Pink in Eindhoven

                  Voor mij heeft The Pink het wel afgedaan. Stond er aan de balie voor een pakje vloei en greengo (dus geen wiet) probeerde het broekie achter de balie me te overtuigen van het feit dat ik me moest registreren. Zonder registratie mocht ik niet eens een pakje vloei kopen. Maar heel de wietpas ging toch over het weren van buitenlandse gebruikers? Voorheen kon ik altijd vloei kopen zonder registratie maar nu probeert men je zo ver te krijgen dat je je als gebruiker van wiet laat registreren als je een tabaksvervanger wilt kopen. Dit heb ik natuurlijk niet gepikt zat zaken in de buurt die je wel willen helpen zonder dit absurde gedrag van het verkopertje. Voor de wiet moesten we al niet meer in de koffieshop zijn voor andere zaken dus ook niet meer. En nee je krijgt ook geen koffie zonder registratie!

                  Comment


                    #39
                    Re: The Pink in Eindhoven

                    Oorspronkelijk geplaatst door Ukie View Post
                    Voor mij heeft The Pink het wel afgedaan. Stond er aan de balie voor een pakje vloei en greengo (dus geen wiet) probeerde het broekie achter de balie me te overtuigen van het feit dat ik me moest registreren. Zonder registratie mocht ik niet eens een pakje vloei kopen. Maar heel de wietpas ging toch over het weren van buitenlandse gebruikers? Voorheen kon ik altijd vloei kopen zonder registratie maar nu probeert men je zo ver te krijgen dat je je als gebruiker van wiet laat registreren als je een tabaksvervanger wilt kopen. Dit heb ik natuurlijk niet gepikt zat zaken in de buurt die je wel willen helpen zonder dit absurde gedrag van het verkopertje. Voor de wiet moesten we al niet meer in de koffieshop zijn voor andere zaken dus ook niet meer. En nee je krijgt ook geen koffie zonder registratie!

                    Comment


                      #40
                      Re: The Pink in Eindhoven

                      Matige shop, zou eerder naar de wall of de dylan gaan
                      kwaliteit is ver te zoeken en het beetje kwaliteit wat er is is nog al prijzig voor wat je krijgt,
                      toch soms wel lekkere wietjes zoals de Budha Haze, Na de vebouwing naar mijn weten alleen maar achter uit gegaan kwa kwaliteit en hoeveelheid..

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Matige shop, zou eerder naar de wall of de dylan gaan
                      kwaliteit is ver te zoeken en het beetje kwaliteit wat er is is nog al prijzig voor wat je krijgt,
                      toch soms wel lekkere wietjes zoals de Budha Haze, Na de vebouwing naar mijn weten alleen maar achter uit gegaan kwa kwaliteit en hoeveelheid..
                      Smoke Weed & Get Drunk!

                      Comment


                        #41
                        Re: The Pink in Eindhoven

                        Pink goeie shop op het moment!

                        De NL is goed en niet duur, En heb me positief laten verrassen door de BIO HAZE! en lekker wietje met het juiste effect. Kom er toch minimaal 2 x in de week.
                        Grow bitch! Grow!

                        Comment


                          #42
                          Re: The Pink in Eindhoven

                          Geraak ik hier eigenlijk binnen als ik in belgie woon maar en Nederlandse paspoort heb? Of moet je effectief in Nederland wonen? Want als ik de site niet verkeerd begrijp moet je nederlandse nationaliteit voor binnen te mogen? Of bedrijp ik dit verkeerd...

                          Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                          -

                          Comment


                            #43
                            Re: The Pink in Eindhoven

                            Pink mag je binnen met en nederlands paspoort..

                            Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                            -

                            Comment


                              #44
                              Re: The Pink in Eindhoven

                              Met een NL paspoort kom je volgens mij in iedere shop hier in nederland binnen.

                              Comment


                                #45
                                Re: The Pink in Eindhoven

                                Ik dacht dat je in NL moest wonen, maar blijkbaar niet

                                Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                                -

                                Comment

                                Bezig...
                                X