Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grasshopper Eindhoven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Grasshopper Eindhoven

    Korting op 420shop
    Grasshopper
    Grote Berg 22a, Eindhoven

    Ik ben vorige week nog bij de Grasshopper geweest, ik kreeg gewoon VERSE wiet mee, onverkruimelbaar dus. heb een kwartier over een jointje draaien gedaan.
    De bediening is erg vriendelijk, ze maken er geen probleem van als je een zakje eerst openmaakt om te kijken wat je koopt.

    #2
    Re: Grasshopper Eindhoven

    Zal ik ze dan toch maar even 1 plus puntje geven?
    Ik kreeg wel een goeie zak voor mn 12 euro, dat is dan wel weer een troost.

    Comment


      #3
      Re: Grasshopper Eindhoven

      Oorspronkelijk geplaatst door Calypso
      Zal ik ze dan toch maar even 1 plus puntje geven?
      Ik kreeg wel een goeie zak voor mn 12 euro, dat is dan wel weer een troost.

      Comment


        #4
        Re: Grasshopper Eindhoven

        durft nooit naar binne in de grashopper , wazig.. mischien eerst me pillekes eens in nemen dan

        Comment


          #5
          Re: Grasshopper Eindhoven

          Grassshopper is over het algemeen een goede shop.
          Het voordeel is ook dat ie tot 01.00 iedere dag open is!
          Aardig personeel en de producten zijn over het algemeen altijd van goede kwaliteit.
          Groet SirSMokeaLot

          Comment


            #6
            Re: Grasshopper Eindhoven

            Oorspronkelijk geplaatst door SirSmokeaLot
            Grassshopper is over het algemeen een goede shop.
            Het voordeel is ook dat ie tot 01.00 iedere dag open is!
            Aardig personeel en de producten zijn over het algemeen altijd van goede kwaliteit.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door simplemind View Post
              maar als afhaalchinees zeker een aanrader.
              afhaalturk zul je bedoelen haha
              nee tis een hele goeie shop, ik kom er bij vlagen al jaren en ze hebben altijd goeie wiet en ben kwa hoeveelheid nog nooit teleur gesteld., persoonlijk vind ik de hash wat minder.
              maar dat kan mischien een kwestie vaan smaak zijn.

              Om te uitgebreid te chillen is het daar vanwegen de geringe bewegings ruimte niet al te geschikt.

              Comment


                #8
                Re: Grasshopper Eindhoven

                Ik ben er woensdag geweest.En ik ging er voor het eerst naar toe.En heb toen een zakje ww gehaald van 12 eurie. En het is me heel goed bevallen.Lekkere trip zoals ww hoort te zijn.Echt fijn. lol Ik vind het de moeite waard om nog een keer te gaan.
                Greetz billi-bang loves the 420 shop.
                sigpic

                Comment


                  #9
                  Re: Grasshopper Eindhoven

                  Is zeker een goeie shop. Laatst (misschien nu nog) hadden ze aanbieding daar. 15 euro voor 5 gram hasj. Verder heb ik er altijd wel goeie wiet gehaald.

                  Comment


                    #10
                    Re: Grasshopper Eindhoven

                    ja die aanbieding 5 gram maroc voor 15 euro is er nog altijd, maar die is dan ook niet te roken...

                    ik koop er 5 gr white widow voor 35 euro en de strawberry jointjes zijn best lekker en stonerend:d

                    Comment


                      #11
                      Re: Grasshopper Eindhoven

                      Goede shop ben er dit weekend binnengeweest vette NYD en MH maar toch wat aan de prijzige kant ^^

                      Comment


                        #12
                        Re: Grasshopper Eindhoven

                        van mij voor de shop ook +1
                        lekker dicht bij het stratums eind ook, en stukken beter als de bakkerij of de upstairs.
                        vriendelijk bediening, en ze hadden vorige keer helemaal zwarte jointbuisjes. heel erg vet :p

                        Comment


                          #13
                          Re: Grasshopper Eindhoven

                          Heb een tijd terug voor 12 euro 3 gram gruis gekocht bij Grasshopper in Eindhoven, op 2 verschillende gelegenheden. Beide keren zat er ongeveer 2.2 gram in het zakje (nagewogen). Sindsdien ga ik er niet meer naar toe. Het personeel was overigens wel vriendelijk.

                          Comment


                            #14
                            Re: Grasshopper Eindhoven

                            Leuke tent alleen sinds de pink gesloten werd is het daar stervens druk met "soorten" mensen die er eerst niet kwamen.
                            De 5 gram zakken waren trouwens wel altijd mooi. 1 Lange grote dikke top erin je krijgt er dan ok meteen een top boekje en vloeitjes gratis bij.... je moet er dan wel even naar vragen^^..
                            Last edited by misto; 25 March 2010, 13:53. Reden: gewoon ik moest meer kwijt
                            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                            Comment


                              #15
                              Re: Grasshopper Eindhoven

                              Ik ken iemand die er gaat en er al altijd goede commentaar over had (; .
                              Lekker Hindu Kush van daar trouwens

                              Comment

                              Bezig...
                              X