Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeshops in Hoorn NH

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeshops in Hoorn NH

    Korting op 420shop
    2 Coffeeshops hebben we in Hoorn ('t Keteltje & De Boot) in bijde ben ik meerdere malen geweest(ook al was ik geen 18:$) en hebben dezelfde eigenaar en het zelfde menu.
    de voorgedraaide:
    maroc(hasj) 2,80
    Thai (troep, niet kopen)2,80
    skunk 3,80 (word je goed stoned van)
    polm 4,00 (word hier altijd HIGH HIGH van)
    dutchie(PUUR) 6,50 ( hier word je met ze 6 knijter stoned van)

    voor de rest verkopen ze:
    zoldertrots
    super shiva
    vanilla queen
    hawaiin haze
    - en nog wat meer maar dat weet ik nu zo even niet en de prijzen weet ik ook niet uit me hoofd
    ,maar je kan wiet halen voor welke prijs je wilt.
    al kom je met 2,75 krijg je voor 2,75 wiet/hasj
    al kom je met 8,35 krijg je voor 8,35 wiet/hasj

    Ik ben dus meerde malen in bijde coffeeshops geweest terwijl ik geen 18 was en ik had vrienden van 15 die ook gwn binnen kwamen,
    de ketel is de afhaal shop zeer klein (volgens mij kleiner als mijn slaapkamer) naar mijn mening een lekker wijf dat er werkt

    De boot is de coffeeshop met de rookruimte, hier kanje rustig een joint roken en een spelletje spele

    ik kwam alleen niet meer binne nadat de bewaker er achter kwam dat ik geen 18 was

    [T'keteltje]


    HOORN - Tijdens een gecombineerde controle van de politie en de gemeente werd dinsdagmiddag geconstateerd dat in een coffeeshop aan het Kerkplein in Hoorn een handelsvoorraad softdrugs aanwezig was van ruim een kilo. De politie maakt proces-verbaal op tegen de 52-jarige eigenaar en een 27-jarige medewerker van de zaak. De gemeente overweegt bestuurlijke maatregelen.

    Een coffeeshop mag echter maar 500 gram op voorraad hebben. Verder bleek in de zaak een klant aanwezig te zijn die zich niet kon legitimeren. Deze klant had volgens de politie zonder zich te legitimeren drugs gekocht en deze doorgegeven aan een minderjarige vriend.



    na dit ongeval in de coffeeshop kom ik ook daar niet meer binne en geen 1 van mijn daarvoor veelmalig bezoekende minderjarige vrienden.


    .......

    Ben je wel eens in Hoorn geweest (In de Ketel of in De Boot) laat dan even je mening achter



    _______




    Peach
    Last edited by miljow; 25 August 2011, 01:27.

    #2
    Re: Coffeshops in Hoorn NH

    Hier kocht ik een tijdje mn wiet (De Boot), maar ik kom er niet meer en ben dat ook niet van plan. De 2 shops worden inderdaad gerund door dezelfde eigenaar en schijnt sterke banden te hebben met de lokale onderwereld. Hele hoge balie, blijft allemaal geheimzinnig, verkopend personeel regelmatig stoned achter de balie, matige kwaliteit standaard-wiet (supershiva)....

    Nee dank u.

    Comment


      #3
      Re: Coffeshops in Hoorn NH

      Klopt ik heb regelmatig de medewerkers tijdens de rustige uren zelf een jointje zien roken.

      grtz
      Last edited by miljow; 4 September 2011, 22:38.

      Comment


        #4
        Re: Coffeshops in Hoorn NH

        Is wel een erg mooi systeem vind ik. Ongeacht het bedrag, gewoon op gewicht geven
        Dat zie je tegenwoordig in niet veel shops meer dat je wiet kan krijgen voor net wat je in je portomonee hebt zitten.

        Comment


          #5
          Re: Coffeshops in Hoorn NH

          Het is niet altijd even veel, en ze wegen het niet af ze gooien gewoon wat in een zakje en denken ja das ongeveer een 5ie en als je het personeel een beetje kent krijg je wel meer. de kwaliteit van de wiet is matig, ik zou vanille queen aanraden!


          grtz

          Comment


            #6
            Re: Coffeshops in Hoorn NH

            ik weet niet welke van de 2 ik wel eens kom, in ieder geval die ene het dichtste bij het station. ik koop er alleen de vanilla queen. Doe is echt heel erg lekker kwa smaak en ook kwa high. heel intens lichamelijk. maar alle wietjes hebben hun eigen prijs. de vanilla queen is 10 euro voor een grammetje. de goedkoopste uit me hoofd is de bio voor 8 euro de gram. overigens heb ik ze altijd netjes zien afwegen. en als je zegt dat je geen takjes wilt letten ze daar ook redelijk op. een takje kan, maar geen halve bomen in je zakje

            Comment


              #7
              Re: Coffeshops in Hoorn NH

              Die dicht bij het station, dat is de boot!

              Comment


                #8
                Re: Coffeshops in Hoorn NH

                Ik vind het echt bullshit wat Miljow zegt. Ze wegen wel gewoon af en gooien niet een " denk ik 5e" in de weegschaal. Je krijgt gewoon netjes wat je vraagt! Weeg het thuis maar is na! Dan praat ik over de ketel. Groetjes

                Comment


                  #9
                  Re: Coffeshops in Hoorn NH

                  [Update]

                  Comment


                    #10
                    Re: Coffeshops in Hoorn NH

                    [Nog een Update]

                    HOORN - Coffeeshop ’t Keteltje in Hoorn is voor zes maanden gesloten. Op zaterdag 22 oktober was de coffeeshop voor het laatst open. De coffeeshop is tot 23 april 2012 gesloten.

                    Begin oktober maakte de gemeente Hoorn bekend de coffeeshop te willen sluiten. Tijdens een controle bleek de coffeeshop een groot aantal regels te overtreden. De exploitant van beide coffeeshops in Hoorn maakte geen bezwaar tegen dit besluit.

                    Bewonersbijeenkomst
                    Op maandag 24 oktober organiseerde de gemeente een bijeenkomst voor direct omwonenden van de coffeeshops bij het Kerkplein en de Dubbele Buurt. Tijdens deze bijeenkomst legde de exploitant van coffeeshop op de Dubbele Buurt uit hoe hij de mogelijke overlast door de toename in bezoekersaantallen wil beperken voor de buurt.

                    Plan tegen overlast
                    Onderdeel van zijn plan is dat er nu drie mensen aangesteld worden om erop toe te zien dat de buurt zo min mogelijk overlast ervaart. Een persoon controleert mensen bij de deur. Een andere persoon let voornamelijk op de parkeerplaats aan de Vale Hen en eventuele verkeersoverlast. En tot slot komt er een ‘vliegende keep’ die in een wijdere omgeving toeziet op het beperken van overlast. Ook gaat de coffeeshop nauwer samenwerken met politie en Stadstoezicht.
                    Daarnaast stelt de eigenaar van de coffeeshop een telefoonnummer open waar omwonenden eventuele klachten of signalen kwijt kunnen. Dit nummer wordt via een brief aan direct omwonenden bekendgemaakt. Inwoners kunnen met vragen en signalen over overlast die met de coffeeshops te maken hebben ook terecht bij de gemeente, via emailadres coffeeshops@hoorn.nl

                    Comment


                      #11
                      Re: Coffeshops in Hoorn NH

                      deboot.png

                      & ik had hier nog een foto van coffeeshop de boot,
                      (Links - in het groen/wit)

                      Comment


                        #12
                        Re: Coffeshops in Hoorn NH

                        [Alweer een update]

                        coffeeshops@hoorn.nl.

                        Burgemeester Van Veldhuizen, verantwoordelijk voor openbare orde, hoopt dat er snel duidelijkheid komt van het Kabinet in het toekomstige coffeeshopbeleid, opdat Hoorn zich erop kan aanpassen. ,,Deze zaak loopt al lang genoeg."

                        Comment


                          #13
                          Re: Coffeshops in Hoorn NH

                          ah de coffeeshops bij mij in de buurt, jammer dat t keteltje dicht moest, zit direct naast 1 van mijn favo kroegen.
                          Ze zijn behoorlijk netjes en vriendelijk bij de boot trouwens, en je krijgt ook regelmatig een beetje meer, als je gewoon een beetje vriendelijk blijft. Vervelende of onbeschofte klanten moeten ze niet hebben . De grassheaven is al jaren gesloten nooit echt naar binnen geweest. Waarschijnlijk komt er een nieuwe coffeeshop wat meer richting zwaag.

                          de powerplant die ik laats gehaald was was 1 gram (ik denk dat ik 2 kreeg ) voor 9 euro, mooi wietje, weinig smaak .

                          de boot is een echte aanrader ook als je met wat vrienden en spelletje wil doen, en anders ga je gewoon naar de beiaard.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Jajah View Post
                            Ik vind het echt bullshit wat Miljow zegt. Ze wegen wel gewoon af en gooien niet een " denk ik 5e" in de weegschaal. Je krijgt gewoon netjes wat je vraagt! Weeg het thuis maar is na! Dan praat ik over de ketel. Groetjes
                            Ja maar hij is dan ook nog geen 18, hij kan nog niet over de balie kijken

                            Muhaha

                            Verstuurd van mijn GT-S5830 met Tapatalk
                            Gij zult niet stelen, De overheid duld geen concurentie!!

                            Comment


                              #15
                              Re: Coffeshops in Hoorn NH

                              nooit problemen daarmee gehad, eerder dat ik wat meer had dan minder.

                              Comment

                              Bezig...
                              X