Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop de Piramide in bussum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop de Piramide in bussum

    Korting op 420shop
    logo-stichting-piramide.jpg

    Na vele goeie ervaringen met de shop mag hij best genoemd gaan worden.
    Ik kom van ver maar als ik er in de buurt ben wip ik er toch altijd ff binnen voor een zak met lekkers.
    De eerste x dat ik hier kwam ging ik de deur uit met 2 gram skunk berry cheese(a 28 euro) waar ik al snel spijt van had dat ik maar 2 gram had gehaald.

    Helaas staat deze niet meer op de kaart sindsdien maar ze hebben verder een hele ruime keuze.
    De 10x dat ik er nu ben geweest proberen we steeds wat anders en alle 10 de keren heb ik een goed gespoeld wietje gekregen. De prijzen verschillen van 7-12 euro de gram momenteel.

    ingemar's punch voor 12 eurotjes de gram.
    Blue Berry voor 8 eurotjes de gram
    White widow
    canalope haze
    en nog meer die ik niet heb onthouden.
    Ook kun je hier terecht voor mediwietjes

    Maar ckr de moeite waard om eens binnen te wippen

    http://www.piramidebussum.nl

    #2
    Re: Coffeeshop de Piramide in bussum

    mooie shop ook
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshop de Piramide in bussum

      Wat is jou favoriete wietsoort / hasjsoort hier?

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshop de Piramide in bussum

        Ik kom er te weinig om een favoriet te hebben probeer altijd graag wat soortjes uit zo had ik vandaag de kush

        Comment


          #5
          Re: Coffeeshop de Piramide in bussum

          Als ze nog hebben, probeer de sour haze: echt heerlijk!

          Comment


            #6
            Re: Coffeeshop de Piramide in bussum

            Die stond gister niet op de kaart maar hier veranderd de kaart wel vaak

            Comment


              #7
              Re: Coffeeshop de Piramide in bussum

              De laatste tijd staat er hier de lemon haze op de kaart dit is ook ckr een aanrader hij ligt er voor 11 eurotjes de gram

              20141229_212939.jpg
              20141229_212949.jpg

              Comment


                #8
                Re: Coffeeshop de Piramide in bussum

                op bovenste pic psy , zie ik precies stukje schimmel int midden
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                Comment


                  #9
                  Re: Coffeeshop de Piramide in bussum

                  Vandaag maar weer even binnen gewipt voor een lekker wietje. Ik had 5 gram dutch cheese en me maat had 2x 1 gram Black WiDow een grammetje critical lemon haze en een grammetje nlx.
                  20150304_223158.jpg

                  Hierbij 2 foto's van de Black Widow en van de dutch cheese.

                  Dutch Cheese
                  20150304_222120.jpg

                  Black Widow
                  20150304_222239.jpg

                  De nlx viel een beetje tegen maar de rest zijn lekkere wietjes en goeie zware bankhangers.

                  Greets

                  Comment


                    #10
                    Spijtig dat ik 16 km heen en 16 km weer terug op de scootmobiel moet. Een kennis van mij zei dat het de enigste dichtstbijzijnde shop (in het Gooi) is die mediwiet verkoopt. Ik weet nog van heel lang geleden dat hun buiten in het achtertuintje jaarlijks een wietplant in volle grond hadden staan die boven het dak uitkwam, heel indrukwekkend als je voor het eerst een wietplant ziet die dan ook nog zo indrukwekkend hoog was.

                    En als ik die foto's zo bekijk en jou reactie lees dan is er toch heel wat veranderd afgelopen 5 jaar, toch blijft het onbetaalbaar voor mij persoonlijk ondanks dat je foto's er lekker uitzien

                    Comment


                      #11
                      In mijn dorp waar ik woon hebben we een coffeeshop met 3 keuzes op de kaart. Pp, Haze en Voorgedraaid. Met zakjes die al voorgewogen klaar liggen met 0.3gr aan tak en blad erin. Ik kom er al tiental jaar niet meer.

                      Als ik wat lekkers haal, ga ik naar piramide bussum.

                      Zelfs de benzine kosten a 6 eu meegerekend heen en terug ben ik beter uit dan dat ik hier in mijn eigen dorp haal.

                      Lekkere wietjes zeer ruime keuze en de enige shop waar jij zelfs voor 2 of 3 euro je wiet kan laten afwegen, dus heb je maar 3 euro kan je gewoon een klein brokje topwiet halen.

                      Topsoorten als AMG, Amnesia G13, Ultra Lemon Haze etc zijn er eigenlijk altijd. (ben er nu al een maand of 3 niet geweest en de soortjes veranderen. Maar er zijn altijd wel 8 tot 15 soortjes aanwezig en ze worden netjes voor je afgewogen. Je mag er ook eerst even naar kijken als je wilt.

                      Tip: ga eens de dag voor kerst (kerstmiddag/avond). Deze shop geeft hele leuke kerstpakketjes weg en er staat een kraampje met heerlijke warme chocomel. Ik ga hier al meerdere jaren naartoe om 5 gram wiet te halen voor met kerst en nieuwjaar. (ik wil niet teveel spoilen maar in dit kerstpakketje zit echt al jaren iets waar je een hele dag mellow high van gaat zijn! Iets wat ze in de shop ook verkopen en wat je zeker nog eens tussendoor ook koopt als je gewoon een wietje haalt, en trek in wat lekkers hebt, chocola)! Heeeeeerlijk!
                      ronde 3 - ronde 2 - ronde 1 < start

                      Comment


                      • Flip Hasjkip
                        Flip Hasjkip commented
                        Editing a comment
                        Klinkt goed, afwegen voor je neus en voor kleine bedragen laten wegen ben ik al heel lang niet meer in een shop tegen gekomen. Nu ben ik ook al heel lang niet meer in een shop geweest voor mijzelf maar we hebben hier in een straal van 20 km maar een paar shops en die zijn ook nog van dezelfde eigenaar. Ben er nog eens met een maatje geweest maar het is meer een afwerkplek geworden dan een gezellig stek om samen eentje te roken. Staat zelfs beveiliging buiten de deur..

                      • Heyz
                        Heyz commented
                        Editing a comment
                        Ik ben ook niet vergeten het over het binnen oproken van de gehaalde goederen. Dit doe ik sowieso al niet, ik vergelijk het met boodschappen doen. De chips die ik haal smaakt lekkerder als ik thuis op de bank lig met een koud biertje in de hand dan dat ik het na de kassa nog in de supermarkt direct opvreet.

                        Verder over de beveiliging, ik kom er al +15 jaar en weet niet beter. Volgens mij om het voor de deur wat rustiger te houden en ook het parkeren in de gaten te houden.

                      • Flip Hasjkip
                        Flip Hasjkip commented
                        Editing a comment
                        Ik kwam vroeger in een shop waar een koud biertje werd getapt, was tevens een kroeg.

                        Andere shops waar ik kwam daar stond een tafelvoetbalspel, bordspellen, een open haard waar je samen met de eigenaar hasj rookte. Die uit het koffieblik moest je hebben, die kwam uit Marokko.

                        Of je at er een plak spacecake, lekker kopje koffie erbij en uren lang ouwehoeren met de overige bezoekers.

                        Een shop bezoeken was een uitje, vergelijkbaar met een avond stappen. Jammer dat je dat nooit zo hebt mogen meemaken.

                      #12
                      Vanmiddag even langs geweest, aardige mensen die corona schermen mogen nou toch wel eens weg. Ziet er zo armoedig uit wat zonde is van de mooie shop.
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...e_smiley69.gif

                      Comment


                        #13
                        Toppie

                        Comment

                        Bezig...
                        X