Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops in Alkmaar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshops in Alkmaar

    Korting op 420shop
    Zo alle shops in alkmaar op een rijtje:

    Anytime: goeie shop kom er niet vaak

    High times: totaal niet mijn shop je kan er niet zitten het is wiet halen en wegwezen

    Zero Zero: goeie shop kom er niet vaak maar ben je een keer in Alkmaar ga dan langs de zero om een voorgedraaid jointje te halen voor 3,50 ben je Knetterstoned

    Steppin out: voor mij de beste shop in Alkmaar klein menu maar primA wiet vooral de super Polm hasj moet je eens proberen

    De brug: je hoort vage verhalen dat er troep tussen de wiet zit ben er een keer geweest. Wel een gezellige shop

    Iedereen veel smokeplezier
    peace
    Last edited by F smoker; 10 December 2009, 22:38.

    #2
    Re: Coffeeshops in Alkmaar

    heel netjes
    Schutto In tha house

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshops in Alkmaar

      Weet niet of ik hier nog mag posten (indien het niet mag: verwijder maar, hoor), maar ik zal ook even een lijstje maken.

      Anytime: Geweldige shop. Mensen daar zijn erg aardig, je kunt er lekker zitten en je mag gratis gebruik maken van de waterpijpen. En was de thee niet maar 50 cent? Vind ik ook positief.

      High Time: Dicht bij het station, best lage prijzen, maar niet mijn soort shop. Ik vind hem te donker en ben er niet echt op m'n gemak. Gewoon een shop om snel wiet te halen bij het loket en weer weg te gaan.

      De Brug: Ook een goede shop. Je kunt er lekker zitten aan de bar, maar ook achterin op de bank of aan een tafeltje. Hebben goede wietsoorten en het is makkelijk te vinden.

      Stepping Out: Heerlijke shop om lekker te zitten. Het is wel vaak druk (maar Anytime is dat relatief ook), maar aangezien alle klanten aardig zijn is het echt niet erg om een paar mensen naast je te hebben zitten of zo. Vind ik persoonlijk wel leuk. Weet het niet zeker, maar volgens mij was de thee wel duur.
      Last edited by Siempie420; 8 February 2010, 13:41.

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshops in Alkmaar

        Hallo Kaaswiet rokers!
        Ik ben op zoek naar iemand uit Any time in de jaren 90??

        Comment


          #5
          Re: Coffeeshops in Alkmaar

          De brug heeft ook nog als voordeel dat je op vrijdag happy hour heeft op vrijdag. als je dan een 12 haalt krijg je een 5je gratis.
          De any kan je als enigste in alkmaar per euro halen en je kan er pinnen.

          Comment


            #6
            Re: Coffeeshops in Alkmaar

            Anytime kun je voor elk bedrag halen als je er vaste klant bent.
            Veruit de beste coffeeshop in Alkmaar met relaxed en eerlijk personeel net als de eigenaar, die zelf een echte liefhebber is. Vandaar ook dat die "waterpijpen" verdampers zijn van Evert, die ze elke vrijdag demonstreert.

            Stepping Out is wel relaxed, zeker qua inrichting, maar kwalitatief een stuk minder dan Anytime. Hoewel de eigenaar hiervan de broer van die van Anytime is is het lang niet zo'n liefhebber. Als je graag over voetbal praat zit je er zeker goed.

            Hightime lijkt me niet waarschijnlijk dat je daar goede kwaliteit kunt krijgen.
            Vroeger was het van een maat van me en zelfs toen was het al zo.

            Zero Zero heeft me nooit getrokken vanwege de junkie achtergrond. Ziet er wel goed uit en ze hebben er heerlijke bananenmilkshakes. Natuurlijk zit Anytime tegenwoordig slechts 50 meter verderop of zelfs dichterbij en milkshakes verkopen ze overal op de Laat.

            De Brug is niet aan te raden. Niet relaxed al lijkt dat op het eerste oog misschien anders. Qua marketing doen ze het natuurlijk slim met hun stempelsysteem en happy hour, maar je krijgt veel betere hasj waar ze juist niets van marketing weten.

            rook al meer dan 30 jaar en heb daarin al deze shops goed leren kennen.

            Comment


              #7
              Re: Coffeeshops in Alkmaar

              Brug wordt je wel genaaid, gierige zakjes krijg je daar.

              Comment


                #8
                Re: Coffeeshops in Alkmaar

                Oorspronkelijk geplaatst door F smoker View Post
                Zero Zero: goeie shop kom er niet vaak maar ben je een keer in Alkmaar ga dan langs de zero om een voorgedraaid jointje te halen voor 3,50 ben je Knetterstoned
                Ik heb die voorgedraaide laatst eens gehaalt en ik voelde er geen snars van.

                Comment


                  #9
                  Re: Coffeeshops in Alkmaar

                  Ben net trug uit Alkmaar wat een gezoek zeg, kon de stepping out pas vinde na ik de hele stad was door gereden.!
                  maar maakt niet uit ik heb mijn super polm !!

                  Comment


                    #10
                    Re: Coffeeshops in Alkmaar

                    Heb vrienden in Alkmaar dus kom er weleens. Moet zeggen dat de Zero Zero wel een chille shop is. Kan gewoon gezellig binnen zitten met een biljart tafel erbij. Vond de White Lady ook erg lekker.

                    Comment


                      #11
                      Re: Coffeeshops in Alkmaar

                      Oorspronkelijk geplaatst door miljow View Post
                      Ik heb die voorgedraaide laatst eens gehaalt en ik voelde er geen snars van.
                      Dat had ik nou ook.... niet knetter, wel wat gevoeld. Wil je echt helemaal niks voelen..jointje bladafval van de Brug.

                      De jointjes Van AnyTime zijn prima te doen meestal.
                      No-nonsens kweker

                      Comment


                        #12
                        Re: Coffeeshops in Alkmaar

                        AnyTime vind ik een goede shop. Ik overnacht vrij vaak in Alkmaar in de Palatijn. Geen superhotel, maar wel dicht bij het centrum. Wat zijn er overigens veel kapperszaken in Alkmaar (de kapsalon van de Turk niet meegerekend)

                        Comment


                          #13
                          Re: Coffeeshops in Alkmaar

                          Ik heb nog wel eens zaken gedaan met Teddy van Hightime toen ze nog langs het kanaal zaten
                          Toen was het nog een leuk shoppie , alleen die Ted was zo vaag af en toe hehehe


                          Ajo
                          Ventje
                          Living in Second live for real

                          Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                          Comment


                            #14
                            Re: Coffeeshops in Alkmaar

                            Anytime de beste shop in mijn opinie, aardig personeel en geweldig leuk die vaporizers.
                            Sins kort verkopen ze niet zo veel soortjes meer, lemon haze bijvoorbeeld hebben ze niet meer, dat was toch wel de beste.

                            Comment


                              #15
                              Re: Coffeeshops in Alkmaar

                              Wat hebben ze nu nog wel dan?


                              gz

                              Comment

                              Bezig...
                              X