Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops Utrecht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshops Utrecht

    Korting op 420shop
    Zelf heb ik 18 jaar in Utrecht gewoond en ben dus best bekent en weet ook bijna alle legale coffeeshops wel te vinden in het centrum

    Hier komt een lijst van coffeeshops die ik zo uit mn hoofd weet op te noemen.

    Coffeeshop Koffiedik
    Deze shop was heel populair, sinds het rook verbod echter niet meer omdat je er nog maar een uur mag zitten.
    Wel is het aan te raden om alle soorten die ze daar hebben een keer te proberen.
    Prijzen:
    7,50 euro: lui.
    12,50 euro: 1,8gr

    Coffeeshop El Torro
    Zeker een goede plek om rustig ff van je joint te genieten (A)
    Heb hier redelijk vaak gezeten en veeeel PP gerookt daar.
    voor 12 euro kreeg ik beter mee dan Koffiedik.

    Coffeeshop Andersom
    Dit is een uitstekende plek aan de gracht om te zitten met wat vrienden en leuk de avond door te brengen!
    Alleen vind ik dat je dan maar 5 euro daar moet kopen en de rest zelf mee nemen!

    Coffeeshop Black & White
    Deze schijnen goeie wiet te hebben, zelf ben ik hier echter nog nooit geweest.

    Coffeeshop Shabab
    Dit was mijn favo coffeeshop! ze wegen het voor je ter plekken en vaak krijg je er wat gratis extra bij

    Verder zal dit nog geupdate worden want ik weet gewoon dat er meer coffeeshops zijn
    Last edited by Jointjedraaien; 13 June 2011, 02:37.

    #2
    Re: Een paar coffeeshops

    verkopen ze in 1 van deze shopps ook zaden?

    Comment


      #3
      Re: Een paar coffeeshops

      @ inhetbos het zijn coffeeshops geen growshop

      @tano kom zelf ook vaak bij de koffiedik bij de el torro is de anmmsia haze egt goed !

      Comment


        #4
        Re: Een paar coffeeshops

        jaa man dat zijn er een paar verder heb je nog zanzi,wietboot,bordeaux rood. zit zelf meestal bij zanzi ze hebbe net gerenoveerd is wel strak geworde. verder is el torro overgenome door amsterdamse eigenaars en die hebben het ook nu helemaal gerenoveerd ze hebben nu een kok je kan zelfs eten bestellen. gek gewoon.

        weet alles van utrechtse shops vraag maar.
        laturr

        Comment


        • 4200000
          4200000 commented
          Editing a comment
          Ik ben een belg en woon niet in nederland maar ga met mijn vriendin naar utrecht vrijdag. Zijn er in utrecht coffeeshops waar je niet voor in Nederland hoeft te wonen?

        #5
        Re: Een paar coffeeshops

        Je hebt ook nog 208 een stukkie verderop op de oude gracht. Het is alleen een loket, maar om even snel te halen is het wel handig, omdat het er eigenlijk nooit echt druk is.

        Verder heb je ook nog de wietboot. best gezellig, maar wel vaak druk.

        blow ze!

        Comment


          #6

          Comment


            #7
            Re: Een paar coffeeshops

            malabata voor de hasj en als je van noord afrikaanse afkomst bent
            de boot voor als je een bio eco persoon bent
            het grasje als je echt ruime keus wil en een hippie bent
            bordoux als je niks weet van wiet
            andersom als je een toerist bent
            black & white als je 15 jaar bent
            headshop als je 16 jaar bent

            het leuke van utrechtse shops is dat ze de wiet maar een naampje geven
            je koopt zo pp en er staat ww dat soort leuke ackties
            maar ik blijf bij malabata vanwege de fijne opening tijden
            en de utrechtse soft tax blijft ze werk al 10 jaar zo en zo doen

            Comment


              #8
              Re: Een paar coffeeshops

              Ook heb je nog Coffeeshop Wietstok. Geen fijne shop vind ik maar toch.
              Persoonlijk ga ik het liefst naar Andersom vanwege de Zieke waterpijpen daar die vanaf het plafond tot de grond lopen

              Comment


                #9
                Re: Een paar coffeeshops

                Als je zaadjes wil moet je ff langs magic mind op de voorstraat, of naar state of mind op de oudegracht.
                Dit zijn beide goeie smartshops die zaadjes verkopen

                Comment


                  #10
                  Re: Een paar coffeeshops

                  shabbab the place to be als je daa rnog x komt doe moes de groeten van de honda rijder

                  Comment


                    #11
                    Re: Een paar coffeeshops

                    is el torro nog steeds dicht? Zanzi heeft goede dynamite! aanrader!!

                    zelf woon ik in vianen.. prijzen zijn opeens enorm gestegen en je krijgt minder? sowieso vond ik het nooit fijn spul.

                    in de zomer vaak ff snel met fiets langs poellie(zuidpool) te nieuwegein. ene keer relaxt andere keer niet.

                    In utrecht ook ervaring met andersom, positief!

                    Comment


                      #12
                      Re: Een paar coffeeshops

                      Ik ga sowieso altijd naar 't Grasje!
                      Dat vind ik echt een fijne shop met veel keus!
                      De Himilator hasj daar is geniaal en ze hebben soms ook Manali Cream, erg fijn!
                      Maar je krijgt idd wel met echte hippies te maken achter de toonbank

                      Comment


                        #13
                        Re: Coffeeshops Utrecht

                        Kent iemand de UFO Piloot ?

                        Comment


                          #14
                          Re: Coffeeshops Utrecht

                          jaman. die vroeg een keer geld aan ons. ging ie zingen. maar tegenwoordig noemt hij zichzelf de maffiabaas XD

                          Comment


                            #15
                            Re: Coffeeshops Utrecht

                            Koffiedik zou ik niet meer heen gaan, sinds een half jaar verkopen ze niet wat ze zeggen dat het is. Zo betaal je voor een BBN even veel als voor een Silver Haze, na ze allemaal tegelijk gekocht te hebben kwamen we tot de conclusie dat ze letterlijk allemaal dezelfde wiet verkopen. Zo denk je dus een haze te kopen, wat absoluut niet waar is, sterke wiet tegen een goedkope prijs, daar niet van, maar ik kan de shop niet aanraden.

                            Comment

                            Bezig...
                            X