Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

coffeeshops utrecht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    coffeeshops utrecht

    Korting op 420shop
    Ewa,
    Weet iemand goeie coffeeshops dichtbij utrecht centraal station? Ik ga meestal naar bordeux rood maar ze verkopen daar echt troep!!
    Vaak te droog, en slechte smaak!

    #2
    coffeeshops utrecht

    Shabab is goed

    Comment


      #3
      Re: coffeeshops utrecht

      Geloof dat Shabab op dit moment verdachte is in een grootschalig drugsonderzzoek... Muhahaa!! Maar Shabab Special is goed te roken.. Als ze nog open zijn.

      Comment


        #4
        Re: coffeeshops utrecht

        Zanzi - amnesia schuin tegen over shabab
        en anders naar .208 voor silver haze

        Comment


          #5
          coffeeshops utrecht

          Shabab is inderdaad, helaas gesloten

          Comment


            #6
            Re: coffeeshops utrecht

            Coffeeshop de boot heeft een klein assortiment maar over het algemeen lekker wiet.

            er hangt een gemoedelijk en rustige sfeer en alles is zonder chemische voeding en rotzooi gekweekt.
            hasj is erg goed, vooral de Dope! hij kost wel 17,- per gram wat best afschrikt maar geeft een super heldere energieke high en is erg zuinig in gebruik.
            de voorgedraaide worden met de hand gedraaid en zijn zeer goed gevuld!

            Comment


              #7
              Re: coffeeshops utrecht

              De boot.is.de slechtste shop van utrecht dat ding zinkt.nog.net niet.door.het achterstallige onderhoud.en.ik ken de leveranciers nou als zulke mensen hun handen nie eens wassen na toilet hoef.ik.niet van ze te halen wat een smerige boel is het daar gatvver mensen die dat goede wiet vinden horen in het gebouw erachter wolvenplein

              Comment


                #8
                Re: coffeeshops utrecht

                ken dit net misschien handig
                http://bit.ly/1mFLfOK

                Comment


                  #9
                  Re: coffeeshops utrecht

                  Vroeger, een jaar of 20 geleden vond ik de Culture boot in Utrecht toch wel heel aardig en was het er gezellig!
                  Kende veel van de mensen en de persoon die veel voor ze kweekte ook, ben er al die jaren niet meer geweest dus zal er heel veel veranderd zijn als het nu zo slecht is als jij zegt.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sambalbei View Post
                  De boot.is.de slechtste shop van utrecht dat ding zinkt.nog.net niet.door.het achterstallige onderhoud.en.ik ken de leveranciers nou als zulke mensen hun handen nie eens wassen na toilet hoef.ik.niet van ze te halen wat een smerige boel is het daar gatvver mensen die dat goede wiet vinden horen in het gebouw erachter wolvenplein
                  Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                  Comment


                    #10
                    Re: coffeeshops utrecht

                    Er zitten twee redelijke shops dichtbij Utrecht centraal: https://getsmokin.nl/coffeeshops/utrecht

                    Ik ging vroeger wel eens naar Andersom, was toen wel redelijk (prijzen iets te hoog maar geen slecht spul). Weet niet of dat nog steeds zo is.
                    Last edited by GetSmokin; 26 June 2018, 00:25.

                    Comment


                      #11
                      Re: coffeeshops utrecht

                      De vipshop op de amsterdamsestraatweg is top goede white widdow
                      Voor de rest is andersom ook del best vroeger kwam ik bij koffiedik maar die is helaas gesloten goede shop

                      Comment


                        #12
                        Re: coffeeshops utrecht

                        Zanzi ook al weg!!

                        Comment


                          #13
                          In Lombok en omgeving is alleen De Wolf nog open.

                          Comment

                          Bezig...
                          X