Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Op straat blowen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Op straat blowen

    Je spreekt jezelf toch tegen ROEG.
    Voor de rest denk ik dat iedereen zelf wel aanvoelt waar je wel en waar je niet je jointje kunt roken zonder mensen tot overlast te zijn

    Comment


      #32
      Re: Op straat blowen

      Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
      Beste Rmeyer, als je bekend bent met de gayscene, en zelf een puber geweest bent, dan ga ik er toch vanuit dat je wel weet dat dit al gebeurt sinds 1960. Dat is niet iets van tegenwoordig. Echter, nu Nederland en ook France zo dicht bevolkt raakt, valt het eerder op.

      Nee niet sinds 1960 eikels had je voor die tijd ook al.

      Dat ik bekend ben met de Gayscene mag dan vanaf nu duidelijk zijn.

      Ik denk dat het wel duidelijk mag zijn dat het in die jaren in de Gayscene om iets heel anders ging, ik neem aan dat je wel van Stonewall, Harvey Milk e.d. gehoord hebt.
      Dit was een protest tegen haat, tegen mishandeling binnen of buiten de politiecel, ook prostituees waren hier niet veilig voor.
      Kinderen die verstoten werden door hun ouders of zelfs nog veel grover huiselijk geweld en als je ouders je niet geestelijk kapot maakten, was de dominee er wel.
      Ik denk dat we hier toch wel over een heel ander gebakje hebben, is het niet.
      Tegenwoordig geld dat nog steeds, er zijn altijd wel lompe zakken die denken het leven van een ander te mogen vergallen.

      Ik zie tegenwoordig een hoop op straat, mensen die om de tien meter op straat spuwen, luid en gedetailleerd praten, hand gebaren erbij, vecht partijen, bedreigingen en dan maar praten over respect.
      Ik praat niet over rustig een blowtje roken in de natuur of rustig in een park, ik heb het over op straat.
      Ook in mijn ogen komt een roker veel positiever over dan een zuiper, heb ik persoonlijk veel meer moeite mee.

      Ik ben gewoon voor een maatschappij waarin een mens zich verantwoordelijk gedraagt, keuzes maakt en die wel overdenkt, daar hebben we geen eikels in de politiek voor nodig.
      Als ik het goed heb zijn we hier allemaal volwassenen, wij kunnen toch zeggen dat we allemaal een degelijke opvoeding achter de rug hebben.
      We hebben toch geleerd wat goed is en wat fout, voer dat dan ook uit.

      Rustig een blowtje roken met je vrienden in een park, ja ben ik voor, zo lang je een ander niet lastig valt, daar heb ik een enorme hekel aan.
      Ook als dan een uitspraak komt van "ik doe dat gewoon", dan gaan bij mij gewoon de nekharen overeind staan, zeker als ik weet dat dit gewoon onzin is, zeker in Frankrijk en dan nog zo dom onschuldig vragen, kan dat in Nederland dan niet?, m'n broek zakt er van af.

      Nee!!! dat kan niet in Nederland en ook niet in Frankrijk, we hebben die lompe zakken maatschappij veel te lang getolereerd.
      Dus ja, je staat op voor een dame in de tram, bus of trein en ja, je spreekt iemand aan op zijn gedrag, zelfs het gedrag van zijn hond.
      Last edited by Escargot; 24 July 2013, 19:22.
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment


        #33
        Re: Op straat blowen

        hallo Wamy,

        die meneer kwam kijken wat ik aan het doen was omdat ik mij niet op het terrein bevond waar het feestje was

        festival inderdaad wel chill..zaterdag naar de zwartecross..lekker chillen op de reaggaeweide

        Comment


          #34
          Re: Op straat blowen

          Kijk dat is dus wel een leuke plaats om wat zelf gefabriceerde kruiden op te steken
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment


            #35
            Stap voor stap geraken we er wel.

            Comment


              #36
              Re: Op straat blowen

              @ROEG
              Ik werd aangesproken door een meneer die zei dat blowen hier niet werd getolereerd omdat er veel mensen bij de kerk zitten die tegen drugs zijn
              Dus overlast veroorzaakt volgens de man .
              Ik persoonlijk ga volgende weekend nog eens lekker blowen,Reggae Geel .

              Groeten wamy

              Comment


                #37
                Re: Op straat blowen

                Oorspronkelijk geplaatst door wamy View Post
                @ROEG

                Dus overlast veroorzaakt volgens de man .
                Ik persoonlijk ga volgende weekend nog eens lekker blowen,Reggae Geel .

                Groeten wamy
                tjah als je op zoveel meter van een feest af bent moet je ook niet gaan zeiken hoor vind ik.. hij kreeg er pas last van toen hij naar me toe liep

                veel plezier op Reggae Geel.. ziet er goed uit

                ROEG

                Comment


                  #38
                  Re: Op straat blowen

                  Ja zie er goed uit daar, heb net het programma doorgebladerd.
                  Veel plezier en vertel ons alles hier op
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment

                  Bezig...
                  X