Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Op straat blowen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Op straat blowen

    Als er geen mensen in de buurt zijn rook ik soms buiten.
    Op straat roken heeft risico's,er moet maar een voorbijganger bellen ("hallo..?hallo..? Politie? ze lopen daar verdovende drugs te roken...en ik wandel hier met mijn 4-jarig zoontje,ja,in de XXXXXX-straat") dat hij er last van heeft...en t is overlast.Er zijn altijd mensen die aandacht nodig hebben.
    Zeker nu men begint te spreken van het inschakelen van de buren,wandelaars en joggers om "verdachte" dingen te melden.
    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

    Comment


      #17
      Re: Op straat blowen

      De regel die ik aanhoudt; kan het overlast veroorzaken? Zo ja: verboden. Zo niet: toegestaan.
      Als ik met vrienden naar de kroeg ben geweest, en heb daarna zin in een jointje, dan loop ik het park in. De enige zitgelegenheid is in een kinderspeeltuin. Daar moet 't dan maar, lopend blowen vind ik zonde. Dus ik zit daar meestal. Maar wel alles netjes in de vuilbak achterlaten. Ik vind dat acceptabel omdat er niemand op straat is, en ik er niemand problemen mee bezorg. Kan ik over de 'indrinkers' iedere vrijdag niet zeggen..
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #18
        Re: Op straat blowen

        dat bedoel ik dus LR2
        Wil je blowen, moet je het zelf growen

        Comment


          #19
          Re: Op straat blowen

          Waar ik me zo aan erger zijn die opgeschoten kereltjes die zo nodig overal moeten blowen.
          Als ik met m'n kinderen in de Efteling loop, zit ik daar niet op te wachten en zal ik er altijd wat van zeggen, of ik zorg dat je eruit geflikkerd wordt.

          Ga lekker thuis onder de trap zitten ofzo, en niet ergens waar je mensen en/of kinderen lastig valt.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #20
            Re: Op straat blowen

            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment


              #21
              Re: Op straat blowen

              Blowen en een achtbaan is sowieso niet echt een fantastische combinatie...
              Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

              Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

              Comment


                #22
                Re: Op straat blowen

                Op straat blowen is even gepast als op straat whiskey drinken uit een paper brown bag.
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment


                  #23
                  Re: Op straat blowen

                  In Frankrijk doet hij dat gewoon.
                  in Frankrijk doen zelfs de grootste etterbakken dit niet gewoon.
                  Politie zowel municipale als Nationale, CRS of Marechaussee zal hij met deze houding snel eens tegenkomen.
                  Vind het trouwens heel zielig voor iemand, dat hij niet eens even kan wachten om een joint op te steken.
                  Wat is de volgende stap, lekker de liefde bedrijven op een kinder speelplaats, of naak zonnen naast een bejaardentehuis.
                  Free spirit in a free body, ja ik ben er voor, toch leven we wel in een maatschappij waarin eikels normaal gesproken heel wat minder speelruimte horen te krijgen.
                  Sorry hoor word gewoon zo triest van uitspraken als deze.
                  Of laat je jouw grootmoeder ook graag een video zien van je danstalent op de Gaypride. (met naakte reet natuurlijk)
                  Merde ik vindt het al niet leuk om een sigaret al lopend op te roken, laat staan een joint.

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Trouwen helemaal niets tegen Gay's mijn levenspartner is er ook een.
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment


                    #24
                    Re: Op straat blowen

                    ghehehe

                    Comment


                      #25
                      Re: Op straat blowen

                      grenzen vervagen dat moge duidelijk zijn !!! we willen alles naar onze hand zetten , mens heeft nooit genoeg !!!! maar of het voor onze zaak pleit betwijfel ik , ben ook niet graag onderweg met weed !!! heb soms wel een peuk mee als ik meer vraag van mijn lichaam dan goed voor mij is , maar ik ben daar erg terug houdend in !!! haantjes gedrag hou ik niet van , doe maar gewoon ,is gek genoeg !!!! bescheidenheid siert de mens !!! het is een goede zaak dat zulke vraagstukken hier aan het bod komen , dat pleit voor het forum en zijn maatschappelijke functie !!

                      Comment


                        #26
                        Re: Op straat blowen

                        Zo zag ik het eigenlijk nog niet Budha, het zou eigenlijk wel zo moeten wezen.
                        Zal zo'n andere kijk op het blowen in het algemeen geven.

                        Toen ik hier pas kwam wonen, dachten veel van mijn toenmalige vrienden, dat mijn huis in een koffieshop zou veranderen.
                        Ook dachten zij dat mijn wiet voorraad een onuitputtelijke bron was, ze kwamen er al snel achter dat dit nu dus niet het geval is.

                        Ik wil nu nog wel eens een jointje draaien als ik bezoek heb of op bezoek ga, maar maak hier echter geen gewoonte van.
                        Ik heb het nu eenmaal niet zo nodig, stoer, rijk of Super cool over te komen, laat dat maar aan de Hersenloze over.
                        Ook heb ik het niet nodig vrienden te kopen door uitzonderlijk uitdeel gedrag te vertonen, ben ik een beetje te oud voor.
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment


                          #27
                          Re: Op straat blowen

                          Oorspronkelijk geplaatst door RMeyer View Post
                          Ik heb het nu eenmaal niet zo nodig, stoer, rijk of Super cool over te komen, laat dat maar aan de Hersenloze over.
                          Ook heb ik het niet nodig vrienden te kopen door uitzonderlijk uitdeel gedrag te vertonen, ben ik een beetje te oud voor.
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                          Comment


                            #28
                            Re: Op straat blowen

                            Wat is de volgende stap, lekker de liefde bedrijven op een kinder speelplaats, of naak zonnen naast een bejaardentehuis.
                            Beste Rmeyer, als je bekend bent met de gayscene, en zelf een puber geweest bent, dan ga ik er toch vanuit dat je wel weet dat dit al gebeurt sinds 1960. Dat is niet iets van tegenwoordig. Echter, nu Nederland en ook France zo dicht bevolkt raakt, valt het eerder op.

                            Ik vind blowen op straat gewoon kunnen onder voorwaarden, maar 'de straat' is natuurlijk alles behalve in huis. Dat is nogal veel ruimte, relatief gezien. In een bos, of bij een potje voetbal in het park vind ik een jointje beter sieren dan een fles pils. Hangen doen wij niet, niet in het openbaar in ieder geval, nooit gedaan ook. In het geval van zo'n potje voetbal vind ik het juist een betere keus (er vanuit gaande dat mensen toch middelen willen gebruiken) ; er beland geen glas of scherp blikwerk op plaatsen waar kinderen spelen. Wel liggen er kilo's hondenpoep, wat spuiten en luiers, maar daar kraait geen haan naar want.. Tja, wie gaat een hondenbezitter nu aanspreken op het gedrag van zijn beste vriend?
                            Afijn, terug naar het op de straat blowen. In drukke winkelstraten vind ik het niet kunnen, op een terras daarentegen wel, na bedtijd natuurlijk. Als je - net als ik - enkel cola drinkt, dan is het de eerste paar keer leuk om je vrienden zichzelf te zien bezatten. Na een keer of vijf, is er geen zak meer aan. Dan kan ik thuisblijven, of mezelf ter plekke vermaken maar dan moet ik op straat blowen. Of naar huis fietsen, daar blowen en weer terugkomen, hopende dat de beschonken vrienden niet al bij de shoarmaboer zitten, want dat betekent het einde van de avond. Dan maar op straat. Als iemand me aanspreekt en vraagt of ik mijn joint uit wil maken, dan doe ik dat zonder bezwaar. Ooit ben ik wel boos geworden op de eigenaars van mijn stamkroeg. Snuiven en opium roken op het toilet mag daar gewoon, maar 150m verderop een jointje roken mag dan weer niet. Dat vind ik hypocriet.

                            Er bestaat natuurlijk ook zoiets als een geschikt tijdstip in het openbaar: na 20:00. Eerder niet.

                            Dat brengt me op de volgende constatering: er zijn hier dus mensen die vinden dat in huis, met de kids in de buurt, growen en blowen gewoon mag. Dat is je goed recht! Iedereen mag wat vinden. Maar thuis geleerd is.. Vul maar aan. Dat zorgt voor een vervaagde grens van wat goed is en wat niet zo goed is. Hier een heuristieke fout, maar ook een opmerkelijk te noemen observatie: alle"Papa merkt het toch niet als je een topje van de achterste drooglijn plukt." Als je zelf graag sigaretten rookt, heb je zo'n 75% kans dat je kind dat overneemt. Hoe dat met blowen zit, is niet onderzocht. Koffie zat rond 90% zelfs, dacht ik. Ik weet zelf niet wat ik slechter vind; kinderen een vies park bezorgen OF je kind een rugzakje met vertekende beelden meegeven rond de puberteit. Dan gaan ze zelf dat park bevuilen. Zeg nou eerlijk: het is als vader overtuigender om die kaalkoppen aan te wijzen als slechterik met de gevaarlijke drugs, dan jezelf al lieve verzorgende vader met de onschuldige drugs. Dat doen jullie dan ook, heel slim. Maar er komt een tijd dat jouw kind ook in dat park staat en wietgeur ruikt die de herinnering aan thuis opwekt. Een kind kan zelf ook nadenken namelijk, en die zal beseffen dat er weinig verschil tussen de lieve papa en die vieze hangjochies zit. Want blowen doen ze allebei! En als het thuis mag, waarom dan niet ook op straat? Ik heb niet zulke ouders, maar ik ken er genoeg en hun kinderen ken ik ook. Allemaal zijn het de kids geworden die hier veracht worden.

                            Jezelf een goede vader noemen en anderen veroordelen omdat ze hetzelfde doen MAAR op een andere locatie, vind ik best gek. Of dat nu aan vervaagde genzen ligt of komt door gebrek aan zelfreflectie, dat laat ik in het midden.
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              #29
                              Re: Op straat blowen

                              Wat een verhaal om te zeggen dat je op straat mag schijten omdat honden dat ook doen.
                              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                              Comment


                                #30
                                Re: Op straat blowen

                                Een tijdje geleden ben ik naar een kroegje geweest welke is gevestigd in een kerk. Mensen mogen en kunnen zich daar volledig naar de tering zuipen (1euro per biertje)maar op het moment dat ik 50 meter verderop in alle vrede en rust een jointje rook, waar niemand last van kon hebben, is het mis. Ik werd aangesproken door een meneer die zei dat blowen hier niet werd getolereerd omdat er veel mensen bij de kerk zitten die tegen drugs zijn. Precies zoals LR2 zei,dat is hypocriet. Voor de rest denk ik dat iedereen zelf wel aanvoelt waar je wel en waar je niet je jointje kunt roken zonder mensen tot overlast te zijn

                                ROEG

                                Comment

                                Bezig...
                                X