Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

'Beginnende' Belgische zoekt goede (en vriendelijke) coffeeshop.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 'Beginnende' Belgische zoekt goede (en vriendelijke) coffeeshop.

    Oorspronkelijk geplaatst door VanessaDB View Post
    Eerst vingertje op de scanner. Was er bijna gewoon voorbijgelopen maar werd kort (maar correct) teruggefloten. Vermoed dat deze scanner enkel is om te zien of je die dag al eerder bent komen kopen ?
    Scanner??? Het is voor identiteitskaart te scannen?

    Comment


      #17
      Re: 'Beginnende' Belgische zoekt goede (en vriendelijke) coffeeshop.

      neu je vingerafdruk, bliep

      Comment


        #18
        Re: 'Beginnende' Belgische zoekt goede (en vriendelijke) coffeeshop.

        Bedankt monty!

        Van mijn kant, kom ik van Goes terug.
        Coffeeshop "High Life" zeer correct. Geen
        probleem and geen scanner.

        Opgelet, douanebeambten zijn buiten de stad (deze zondag), net aan de ingang van de snelweg.
        Oplossing: rijden een beetje verder in Zeeland, an snelweg later hervatten.
        Langer, maar veiliger! Dus, deze stad is...onder toezicht.

        Comment


          #19

          Comment


            #20
            Re: 'Beginnende' Belgische zoekt goede (en vriendelijke) coffeeshop.

            Je kan toch niet aan zijn neus zien of hij buitenlander is of niet ?

            Die je wiet in een glazen weckpotje en zet het donker en en je kan het jaren gebruiken.

            gr Belladonna
            God was never on your side..

            Comment


              #21

              Comment


                #22
                Re: 'Beginnende' Belgische zoekt goede (en vriendelijke) coffeeshop.

                ik woon ook in sint niklaas als je wilt rij met mij mee rij regelmatig naar breda tilburg den haag enzo

                Comment


                  #23
                  Re: 'Beginnende' Belgische zoekt goede (en vriendelijke) coffeeshop.

                  Hij leeft dus toch nog!!! Tupac heeft zich gevestigd in Sintniklaas ook al zon illuster mysterieus figuur...Daar vinden ze je nooit pac!!!!!! Maar hou t een beetje on THE downlow dawg
                  BuDLiFe!!
                  Pz

                  Comment


                    #24
                    Re: 'Beginnende' Belgische zoekt goede (en vriendelijke) coffeeshop.

                    haha jaja tupac ziet het volledig zitten :p
                    en ik zou gewoon zelfs plantje kweken, met dat weinige da je gebruikt kan je makkelijk elke soort weedjes kweken dat je wilt, gewoon in bloempotje op balkon of in de tuin... enkel water geven in uw geval opbrengst gaat zowiezo genoeg zijn voor 1 jaar....
                    je riskeerd 400 euro boete voor 5 gram (weet er trouwens iemand de boete voor <20 gram?)
                    in belgie is 1 plant buiten vervolging gesteld dus geen pv nix... (onder bepaalde voorwaarden)
                    als je je weedjes dan bewaard bewaar dan ook het groenafval (tak, stengel en aardkluit) kan je altijd bewijzen dat het nog altijd maar om 1 plant gaat... (al heb je 30 gram liggen)
                    ....
                    Ik hoop elk jaar dat mijn oogst voldoende gaat zijn om een volledig jaar mee toe te komen...
                    Ik zal de shops missen, die speciale supergezellige sfeer in sommige...
                    maar het gevoel van een hartstilstand elke keer ik een politiecombi zie onderweg terug ni zenne...
                    maar... in breda in de baron zijn ze supervriendelijk... 5gram en weinig politie
                    en in eindhoven in de indian ook altijd correct en vriendelijjk en de politie van eindhoven zelf helpt je zelfs aan een parkeerplaatsje :p
                    maar flikken in turnhout zijn dan weer op jacht dus...
                    kortom: succes

                    Comment


                      #25
                      Re: 'Beginnende' Belgische zoekt goede (en vriendelijke) coffeeshop.

                      ik smoor al 4 jaar en heb een plantje
                      ik vind het gewoon gezellig om een weedje te kopen en het dan daar opsmore
                      grtzzz

                      Comment


                        #26
                        Re: 'Beginnende' Belgische zoekt goede (en vriendelijke) coffeeshop.

                        mja maar me die speekseltest's als mijn oogst eindelijk is tegoei wilt gaan of krijg binnenkweekruimte in orde dan zal het enkel nog op weekendjes weg zijn voor mij...
                        400€ voor minder dan 5 gram... en laat ons eerlijk zijn wie rijd er voor 5 gram?
                        maarja idd nix zo gezellig :d
                        vooral terrasje met goei muziekje en lekker toetje .... zalig

                        Comment


                          #27
                          Re: 'Beginnende' Belgische zoekt goede (en vriendelijke) coffeeshop.

                          mja ok maar dat dagje stad dan weer combineren met werk en gezin (kan al moeilijk mijne kleine mee binnenpakken in de shop of hem op straat laten wachten met het vrouwtje e )

                          en breda om te relaxen: pax de boot (gewoon op het dek in de deining toetje knallen met chill muziekje, meestal fm gewoon)
                          baron (word altijd een hoop afgelachen en gezwanst... vooral als ze met belgen kunnen/mogen lachen:p)
                          + in breda kunt ge in nog +5 gram krijgen als je moeite doet en uw oogjes open houd!!
                          (kom niet vragen welke shop(s) die ga ik uit principe niet verlinken)
                          maastricht: mississipi (ook het watergevoel is zalig + 3 dekken om te relaxen + huur waterpijpen, tv, spelletjes....)

                          eindhoven vindt ik meer gewoon een 'winkel'ervaring zijn met kortingen en klantenkaarten ed... + die kutwouten...

                          en als je 1X per week toetje rookt ga je gewoon 5 gram KNALhaze halen.... dan rij je maar 1 keer per maand
                          als je dagelijks rookt ga je niet tijdens de dag haze liggen knallen... of je doet nix meer dan is ne gewone WW of skunkje al meer als genoeg maar 5 gram blow je er dan wel snel door (ook omdat je vaak sneller Jke gaat uitdoen omdat je iets moe gaan doen...) met alle kutzooi vandien
                          grtz

                          Comment


                            #28
                            Re: 'Beginnende' Belgische zoekt goede (en vriendelijke) coffeeshop.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Cornolio
                            ik ben zelf enorme fan van tilburg, eindhoven en breda vind ik persoonlijk maar niks, maar zoals hier eerder gezegd oppassen voor de smurven van turnhout!!! en ik ben zelf geregeld gereden voor 5g, niks mis mee als je het met een dagje rondcrossen in de stad combineert...
                            volledig met je eens al da rondcrosse is goe voor klein manne als je tilburg goed vind,was vree content van nijmegen ietsje verder
                            maar bangelijke ammm nu geen auto meer dus das geen optie meer tegenwoordig naar vlissingen een daguitstapje met de vrouw
                            zij de winkels ik men shopjes

                            Comment


                              #29


                              ---------- Post added at 16:51 ---------- Previous post was at 16:49 ----------

                              Ook van Sint-klaas naar Arnhem?

                              Comment


                                #30
                                Re: 'Beginnende' Belgische zoekt goede (en vriendelijke) coffeeshop.

                                Highlife haal ik meestal mn wietje

                                je word er goed geholpen en de wiet is niet slecht

                                de aarden is ook een leuke tent, meestal niet erg druk en je word goed geholpen.

                                Comment

                                Bezig...
                                X