Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

cofeeschop highlife goes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    cofeeschop highlife goes

    Korting op 420shop
    Na veel ellende van de checkpoint in terneuzen en de matige kwaliteit van miami zijn ik en mijn broer eens naar goes gereden, eerst zonder het te weten tol betaald heen en terug bijna 10 euro daaraan kwijt , na enige tijd kwamen we in highlive in goes aan , vriendelijk mensen en uitbater.
    Minpunten Voorverpakte weed en zeer weinig voor je geld vergeleken met miami.
    Pluspunt kwaliteits weed enkele grammen skunk en amnesia ,wel echte amnesia de lekkere echte smaak, en vriendelijke uitbater!

    Highlife goes
    wijngaardstraat 60/62
    Goes
    Last edited by westport; 16 October 2008, 16:02.
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Re: cofeeschop highlife goes

    Ben een week of 2 geleden ook geweest best goeie weed daar, beetje duur en zoals je zegt voorverpakte weed je weet nie exact hoeveel er in zit
    maar een mooie meid achter die balie alleen daarvoor keer ik terug

    greet

    Comment


      #3
      Last edited by westport; 29 April 2009, 19:43.
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        >>> LR2 mini-kweekje<<<

        Comment


          #5
          Re: cofeeschop highlife goes

          ja ik geef ook 8/10
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: cofeeschop highlife goes

            Ik ben ook eens geweest en ik moet eerlijk zeggen dat de kwaliteit toch wat minder is dan die van Maastricht.
            Ik heb 5gr NLX gekocht. Heb het thuis effe nagewogen. Na het zien van de getalletjes voelde ik me net als een 5jarig kindje waarvan zijn lolly geript werd. 4.2 gram MET het zakje. VErdomd dacht ik, zo een lange rit voor wat wiet en we worden dik afgezet.
            Nujah toch eentje gesmoord, best tevreden. Maar toch 45euro voor 3 gram is toch aan de dure kant voor wat het is.
            Lekker stoned en lachkicks waarvan het al lang geleden was dat ik er nog zo'n gehad heb was. Heb het voor een 2de keer nagewogen en wat bleek? Ik heb op het verkeerde knopje van de weegschal gedrukt.
            6.2gram. Net onder de 5gram (zakje is iets van een 1.4gram) dus. Tevreden over de hoeveelheid en de redelijke kwaliteit ervan besloot ik er nog enkele te rollen.Ondertussen is dit een 2 uurtjes geleden en zit ik al aan men 4de.

            Greetz,
            zion

            Comment


              #7
              Ik ben er tydje geleden ook geweest met maat , Ik heb er 5gr highlife special gekocht , en vond hem zeer goed , we hebben ons dan boven gezet en elk dan een jointje gerolden en gerookt , men maat rolde nog een jointje voor de lange terug weg , maar op 1 of andere manier hebben we die ook op gepaft .
              voor herhaling vatbaar dus

              mvg B

              Comment


                #8
                Salvia in Goes?
                Da wist ik niet, ik ga er de volgende keer kopen dan.

                Ben overlaatst nog eens meegeweest met een maat, voor 10 euro had ik 2 gramkes shit, niet duur dus, en de wiet is ook dik in orde, zeker de HLS.
                Vroeger kon je meer dan 5 gram in eens kopen, maar dat zal tegenwoordig niet meer gaan denk ik.
                -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                Comment


                  #9
                  Leuke shop om in te zitten maar de wiet vind ik persoonlijk maar tegen vallen. Matige kwaliteit maar de prijs valt mee. Aanrader: haal je wiet bij coffeeshop Aarden en rook het op in High Life Pas wel op voor politie, die staan soms vlakbij de shops te kijken om daarna je te volgen en te controleren (en nemen vervolgens ook je wiet af...)
                  Last edited by Dr. Pepsi; 12 March 2009, 18:30.

                  Comment


                    #10
                    Re: cofeeschop highlife goes

                    Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Pepsi View Post
                    Leuke shop om in te zitten maar de wiet vind ik persoonlijk maar tegen vallen. Matige kwaliteit maar de prijs valt mee. Aanrader: haal je wiet bij coffeeshop Aarden en rook het op in High Life Pas wel op voor politie, die staan soms vlakbij de shops te kijken om daarna je te volgen en te controleren (en nemen vervolgens ook je wiet af...)

                    Comment


                      #11
                      Re: cofeeschop highlife goes

                      Ik vond het zeer goed daar...Maar ligt niet bij me'n deur.
                      Lekker wijfi daar.

                      groetjes

                      WEED JUST DO IT! sinds 1996 beer and smoke!

                      Comment


                        #12
                        Re: cofeeschop highlife goes

                        ben 2 weken geleden geweest en mijne maat kocht ww en mezelf northern light haze. Allebij super lekker geen mooi meisje maar een vriendelijke jonge gast. leuke shop

                        Comment


                          #13
                          Re: cofeeschop highlife goes

                          boven de high life vooral goede sfeer, sinds ze bij de aarden bijna niks meer hebben(klote politie in combinatie met krom beleid) kom ik weer in de high life, maar ik vind nog steeds dat je genaaid word met de prijs/kwaliteit/hoeveelheid verhouding.

                          Comment


                            #14
                            Re: cofeeschop highlife goes

                            Ook twee weken geleden geweest met ne maat. NLX & C Haze & super polm (dacht ik) gekocht. Best wel lekker van smaak, wiet kon wat droger, maar soit, best tevreden.

                            En ik weet niet of het over hetzelfde vrouwtje gaat. Maar die blonde achter de toog id lounge is best wel een lekker diertje. Miauwkes!
                            Verder nog wat gepoold, koppel terrasjes gedaan in Goes, zelfs wat kleren gaan kopen & in de vooravond, hoppakkee, huiswaarts.
                            Gezellig dagje gehad.

                            Comment


                              #15
                              Re: cofeeschop highlife goes

                              kom sins ik hier woon standaard bij de hl tis gewoon de betere shop qua bediening en vriendelijkheid. vooral sins de aarde nie veel meer mag is de keuze ook standaard beter. en ik hou ook niet zo van de duisternis in de aarde en het feit dat je vaak sta tew8e om niets help daar ook niet aan mee. meschien komt het wel door me eerste blowers jaaren in eindhoven bij de indian daar kom ik nog graag als ik weer eens op visite ga daar in de buurt

                              Comment

                              Bezig...
                              X