Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

cofeeschop highlife goes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: cofeeschop highlife goes

    Zouden ze daar nog altijd paddokweekstejes verkopen?

    Anders ga'k er binnenkort zeker eens om gaan.
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

    Comment


      #17
      Re: cofeeschop highlife goes

      nij mijn weten was dat paar maand geleden nog het geval paddo's en cactussen sets daar te krijgen ook ja evenals vd smart pillen etc ook nen helen hoop bazaar

      hehe

      grtz
      Last edited by westport; 1 March 2010, 16:51.

      Comment


        #18
        Re: cofeeschop highlife goes

        wiet is top ginter

        Comment


          #19
          Re: cofeeschop highlife goes

          Ik woon in Oost-Souburg (Vlak bij vlissingen) dus ik kom er dan ook regelmatig. Probeer de HighLife Special is. Lekkere smaak en voor 37,50 heb je 5 gram! Het is dan wel niet de beste weed qua THC gehalte e.d maar voor dit geld is het het meer dan waard.

          Comment


            #20

            Comment


              #21
              Ik kom bijna altijd bij de joker, omdat je bij de highlife gewoon minder krijgt voor het zelfde geld.
              Van de zomer hadden ze wel veel haze soortjes, maar dat is nu ook minder geworden.
              Misschien te maken met de vele kweekerijtjes die zijn opgerold in de buurt, ik weet het ook niet.

              Maar voor de rest een prima shop. Ziet er keurig uit en soms wel leuke vrouwtjes achter de bar hehe.

              Gister langs geweest en tis zeer prijzig. 50 euro voor 5 gram.

              Kaart van gister

              Buitenwiet
              Highlife special
              Super Crystal

              Brabandswit
              7/11
              Amnesia (65 euro voor 5 gr)

              -Gelieve niet te dubbelposten aub? Grtz-
              Last edited by westport; 5 April 2010, 17:06.

              Comment


                #22
                Re: cofeeschop highlife goes

                nu al buitenwiet Heb afgelopen week de amnesia eens geprobeerd maar is toch wel lekkere.( sorry was van aarden zat verkeerd te lezen :$ )

                Comment


                  #23
                  Re: cofeeschop highlife goes

                  Ben er ook wel eens geweest
                  Staan vaak op de camping in Zeeland en als ik dan te veel had gerookt en me stash op was dan reed ik naar de high life en haalde daar een paar gram om de vakantie door te komen
                  Wel prijzig maar wel kwaliteit en een redding tijdens de vakantie's in Zeeland

                  Ajo
                  Ventje
                  Living in Second live for real

                  Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                  Comment


                    #24
                    Re: cofeeschop highlife goes

                    3x geweest in de voorbije 2 weken
                    1 ste x 5 gr high life special gekocht smaakloos en werdt bijna niks gewaar liet zo een k2 geur na
                    2 de x 5 gr jack white of zo , even smakeloos en beschouw het als medium was zelfs precies geurloos miss goed voor de buren lol ( heb al betere wietjes gerookt )
                    vandaag 5 gr amnesia tegen schandalige prijs vieze smaak en heb al 3 zaadjes tegen gekomen , de jack white die ik ook al niet te denderend vond was beter
                    ik kom er nooit meer !

                    Comment


                      #25
                      Re: cofeeschop highlife goes

                      Oorspronkelijk geplaatst door sneak View Post
                      3x geweest in de voorbije 2 weken
                      1 ste x 5 gr high life special gekocht smaakloos en werdt bijna niks gewaar liet zo een k2 geur na
                      2 de x 5 gr jack white of zo , even smakeloos en beschouw het als medium was zelfs precies geurloos miss goed voor de buren lol ( heb al betere wietjes gerookt )
                      vandaag 5 gr amnesia tegen schandalige prijs vieze smaak en heb al 3 zaadjes tegen gekomen , de jack white die ik ook al niet te denderend vond was beter
                      ik kom er nooit meer !
                      Tering, lekker zeg pff. Tis idd schandalig de prijzen daar.
                      Voortaan maar even doorlopen naar de joker, is weer iets voordeliger daar.

                      Comment


                        #26
                        Re: cofeeschop highlife goes

                        ik ga ook meestal naar highlife in goes en vind de kwaliteit zeer goed, ook vriendelijke mensen. ik heb daar ook vorige week men eerste zaadjes gekocht

                        Comment


                          #27
                          Re: cofeeschop highlife goes

                          Heb je daar geen huis adressen , of thuiskweker die wat over heeft ?
                          Zit vaak op het andere eiland en het is nogal een stukje rijden om duur uit te zijn en dan tegenvallende kwaliteit te kopen


                          Ajo
                          Ventje
                          Living in Second live for real

                          Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                          Comment


                            #28
                            Re: cofeeschop highlife goes

                            ben al 3 x na goes geweest , lekker zonnetje en lekkere chickietas
                            spijtig dat de wietjes niet zo lekker was of de zon
                            v highlife kocht ik toen brabanse witte wat normaal een lekker wietj is maar ze was eve smakeloos als de supercrisalweed dak daar gekocht heb , de amnesia ook veel te duur en belange nie zo goe of breda




                            if god would want today to be perfect , he wouldn't have invented tomorrow

                            Comment


                              #29
                              Re: cofeeschop highlife goes

                              higlife is mn vaste prik meestal !

                              prima weed , rustige lounge en heb je zin in een biertje rol je ff de hoek om !

                              pak thuis de bus en voor 12 euro ga ik retour( totaal 3 uur reizen )en wordt zelfs voor de deur afgezet !

                              de weed is prima naar mijn zin al mot je soms wel ff checken , vooral de highlife special .

                              vermaak me daar altijd wel goed als ik paar uur blijf loungen ... gezellige babbel met de dames daar is altijd leuk !

                              grtz

                              Comment


                                #30
                                Re: cofeeschop highlife goes

                                Ook Aarden aan de Grote Markt is een aanrader. Schuin daar tegenover heb je cafe De Pompe. Daar doen ze niet moeilijk als je op het terras een jointje rookt. (Mits je een consumptie neemt).

                                Comment

                                Bezig...
                                X