Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop Aarden in Goes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Cazuya
    replied
    Re: Coffeeshop Aarden in Goes

    de aarde is nu veranderd!! coffeeshop zelf is boven, nu wordt er van de oude shop een cafe gemaakt. En ik heb ze ook nog gehoord om een 3e verdieping te maken!

    Leave a comment:


  • z1000
    replied
    Re: Coffeeshop Aarden in Goes

    Dit is de shop waar ik vrijwel altijd kom in goes.
    Ik neem vrijwel altijd super crystal. Echt een prima wietje voor een goede prijs.
    Mensen achter de bar zijn super aardig. Krijg altijd gratis vloei en tip mee als ik er om vraag. Echt super.

    Leave a comment:


  • oberohm
    replied
    Re: Coffeeshop Aarden in Goes

    Oorspronkelijk geplaatst door oberohm View Post
    Na het sluiten vd Checkpoint in Terneuzen,en de belabberde qualiteit van de Miami waren wij op zoek naar een vervanging. Na even zoeken hadden we snel de Aarden ontdekt. Ik ben presoonlijk een haze liefhebber,en krijg regelmatig haze voorgeschoteld die totaal zo niet smaakt of geurt. Bij Aarden koop ik nu wekelijks mijn 5gr Amnezia(50eurotjes) en deze geurt en smaakt echt heel lekker!Stone is lang en diep,echt top groentjes!!
    PS:jointjes zijn hier vle lekkerder trouwes dan in HL!!

    Leave a comment:


  • oberohm
    replied
    Re: Coffeeshop Aarden in Goes

    Na het sluiten vd Checkpoint in Terneuzen,en de belabberde qualiteit van de Miami waren wij op zoek naar een vervanging. Na even zoeken hadden we snel de Aarden ontdekt. Ik ben presoonlijk een haze liefhebber,en krijg regelmatig haze voorgeschoteld die totaal zo niet smaakt of geurt. Bij Aarden koop ik nu wekelijks mijn 5gr Amnezia(50eurotjes) en deze geurt en smaakt echt heel lekker!Stone is lang en diep,echt top groentjes!!

    Leave a comment:


  • barts
    replied
    Last edited by barts; 8 November 2009, 20:22.

    Leave a comment:


  • Izthewiz13
    replied
    Re: Coffeeshop Aarden in Goes

    chille shop , veel keuze , goed om te snookeren xD
    Mvg Izzzz

    Leave a comment:


  • barts
    replied
    Re: Coffeeshop Aarden in Goes

    ben er vandaag geweest, vond het wel een leuke shop leuk personeel. Alleen vond wel weinig keus, hij vertelde wel dat z'n leverancier laatst gepakt is maar toch.

    Leave a comment:


  • jeroen
    replied
    Re: Coffeeshop Aarden in Goes

    De opslagruimte van de aarde was opgerold ofzo, ze waren een paar dagen bijna uitverkocht, toen een weekend dicht maar ze zijn nu weer een tijdje open, maar nog steeds weinig keuze

    Leave a comment:


  • Cazuya
    replied
    Re: Coffeeshop Aarden in Goes

    deze coffeshop is nu eventjes gesloten, geen idee waarom

    Leave a comment:


  • jeroen
    replied
    Re: Coffeeshop Aarden in Goes

    Kreeg er nog een verjaardagscadeautje, stelde niks voor maar toch leuk.. extra groot zakje+vloei&tip+zo'n waardeloze plastic crusher.

    Leave a comment:


  • DanielvanRheenen
    replied
    Re: Coffeeshop Aarden in Goes

    De aarden(joker)is een shop waar je lekker ruim ken zitten op je gemak
    veel shops zijn klen en rokerig de joker was jarenlang me stamshop(heb goes gewoond)woon nu boz,de wiet is goedkoper hier en als je vraagt om goeie wiet en ze kenne je een beetje krijg je zeker een knaller,shops hier nog open tot sep en daarna werkt men met een pasjes systeem dus alleen nog mensen uit de gemeente BoZ kunnen dan nog halen Max 3gr per 24 uur
    Groeten Daniel

    Leave a comment:


  • jeroen
    replied

    Leave a comment:


  • ozon
    replied
    Re: Coffeeshop Aarden in Goes

    Oorspronkelijk geplaatst door Stone Cold View Post
    Ben hier onlangs ook even langs geweest en ik sluit me volledig aan bij de mening van de andere posters hier!

    Heeft er trouwens iemand een idee of ze ook open zijn op zondag en zo ja, van hoe laat tot hoe laat?

    Grts!
    Elke dag van 9 sochtends tot 12 uur savonds kan ik wel met zekerheid zeggen.

    Leave a comment:


  • Cazuya
    replied
    Re: Coffeeshop Aarden in Goes

    Op zondag zijn ze zeker open, maar weet niet van hoelaat precies maar ik dacht van 12:00 tot 22:00 ofzo!

    Leave a comment:


  • Stone Cold
    replied
    Re: Coffeeshop Aarden in Goes

    Ben hier onlangs ook even langs geweest en ik sluit me volledig aan bij de mening van de andere posters hier!

    Heeft er trouwens iemand een idee of ze ook open zijn op zondag en zo ja, van hoe laat tot hoe laat?

    Grts!

    Leave a comment:

Bezig...
X