Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop Aarden in Goes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Coffeeshop Aarden in Goes

    Na het sluiten vd Checkpoint in Terneuzen,en de belabberde qualiteit van de Miami waren wij op zoek naar een vervanging. Na even zoeken hadden we snel de Aarden ontdekt. Ik ben presoonlijk een haze liefhebber,en krijg regelmatig haze voorgeschoteld die totaal zo niet smaakt of geurt. Bij Aarden koop ik nu wekelijks mijn 5gr Amnezia(50eurotjes) en deze geurt en smaakt echt heel lekker!Stone is lang en diep,echt top groentjes!!

    Comment


      #17
      Re: Coffeeshop Aarden in Goes

      Oorspronkelijk geplaatst door oberohm View Post
      Na het sluiten vd Checkpoint in Terneuzen,en de belabberde qualiteit van de Miami waren wij op zoek naar een vervanging. Na even zoeken hadden we snel de Aarden ontdekt. Ik ben presoonlijk een haze liefhebber,en krijg regelmatig haze voorgeschoteld die totaal zo niet smaakt of geurt. Bij Aarden koop ik nu wekelijks mijn 5gr Amnezia(50eurotjes) en deze geurt en smaakt echt heel lekker!Stone is lang en diep,echt top groentjes!!
      PS:jointjes zijn hier vle lekkerder trouwes dan in HL!!

      Comment


        #18
        Re: Coffeeshop Aarden in Goes

        Dit is de shop waar ik vrijwel altijd kom in goes.
        Ik neem vrijwel altijd super crystal. Echt een prima wietje voor een goede prijs.
        Mensen achter de bar zijn super aardig. Krijg altijd gratis vloei en tip mee als ik er om vraag. Echt super.

        Comment


          #19
          Re: Coffeeshop Aarden in Goes

          de aarde is nu veranderd!! coffeeshop zelf is boven, nu wordt er van de oude shop een cafe gemaakt. En ik heb ze ook nog gehoord om een 3e verdieping te maken!

          Comment


            #20
            Re: Coffeeshop Aarden in Goes

            lijkt me wel eens leuk om eens tot daar te rijden, maar is het daar ook maar 3g voor belgen? dank op voorbaat

            Comment


              #21
              Re: Coffeeshop Aarden in Goes

              laatste keer dan ik ben geweest (ongeveer 1maand geleden) kon jij ook amnesia kopen voor 5gram 55eu wat tegenwoordig de normale prijs is naar mijn weten ... behalve in amsterdam heb ik het al goedkoper gezien(voor 9eu/gr in de rokerij)
              id aarden had ik zelf powerplant gekocht en jack horor, ik vond ze allebei wel goed maar wat smakeloos langs de andere kant was het gevoel dik in orde naar mijn goesting :p Ik vind het alsinds een betere shop dan high life!

              Comment


                #22
                Re: Coffeeshop Aarden in Goes

                aarden is veel beter dan de highlife. nu ga ik meestal naar vlissingen nog beter daar heb je maar liefst 3 shops

                Comment


                  #23
                  Re: Coffeeshop Aarden in Goes

                  Alleen Amnesia gehad en die is wel te doen

                  Comment


                    #24
                    Re: Coffeeshop Aarden in Goes

                    Gisteren even bij Aarden aan de Grote Markt in Goes binnengewipt: 4 zakjes Jack Herrer gekocht van 1,2 gram voor € 10 per zakje. Dit komt uit op € 8.33 per gram. Prijs- kwaliteit verhouding was prima.

                    Comment


                      #25
                      Re: Coffeeshop Aarden in Goes

                      Gisteren Langsgeweest bij Aarden , lekkere white widow zoals gewoonlijk en Jack Herrer .
                      Zag ik een briefje uitgangen ' Wietpass voorlopig uitgesteld naar 1 Mei 2012' , effe nagevraagd , als dit er komt kunnen wij Belgjes het wel vergeten...geregistreerde klanten ..NL enkel ...beperkt aantal leden per shop !
                      Hunzelf zien dit niet zitten , enkel 163 leden t.e.m heden , hiermee kunnen ze hun shop niet runnen .
                      Komt het er ? komt het er niet ? is afwachten ... ik hoop in ieder geval dat ik mijn daguitstapjes naar het mooie Goes niet moet missen in de toekomst .

                      Fingers crossed , DCke

                      Comment


                        #26
                        Re: Coffeeshop Aarden in Goes

                        De Aarde is topshop. Penning 16 maar goeie stash..
                        Vroeger heette het de Joker en zat het in de straat erachter.
                        Heerlijkste chill/lounche/zitkuil achtig iets wat ik ooit in shop heb gezien..
                        Daar kon je pas lekker legge.

                        ---------- Post added at 18:52 ---------- Previous post was at 18:50 ----------

                        Trouwens; Eerst blowen in aarde, daarna biertje onder highlife..
                        Mooie combo.

                        Comment


                          #27
                          Re: Coffeeshop Aarden in Goes

                          En die antieke tegeltjes in de Joker niet te vergeten. Dat is inmiddels al meer dan 5 jaar geleden, want Aarden zit al een poosje op de markt.

                          Comment


                            #28
                            Re: Coffeeshop Aarden in Goes

                            Zeker meer dan 5 jaar.. Was een uiterst karakteristiek shopje.
                            En die jack herer daar was nie meer normaal!

                            Vergane Glorie..

                            Comment


                              #29
                              Re: Coffeeshop Aarden in Goes

                              Ik vind Aarden en trouwens ook High-Life uiterst nette shops met vriendelijke bediening. De portier/beveiligingspersoon bij Aarden vond het amusant dat ik mijn wandelstok -die ik na een knie-operatie tijdelijk nodig had- bij de trap achter liet. Toen ik zei dat ik niet als Benidormbasterd -ik ben 62 jaar- te kijk wilde staan vond hij die opmerking erg komisch. Woon je ook in de buurt van Goes, flierefluiter?
                              Last edited by Xtreme; 12 January 2012, 15:44.

                              Comment


                                #30
                                Re: Coffeeshop Aarden in Goes

                                Aarden nr1, ww en amnesia zijn netjes.
                                High life, soms toch wat smaak tekort bij hun HLS die anders lekkel isss
                                Of Topic : Gisteren even Miami aangedaan, en 4eur korting gekregen en't smaakt en werkt lekkelll
                                Greetings
                                Ps Wie heeft ervaring met Middelburgse Shops aub?

                                Comment

                                Bezig...
                                X